מזל טוב לפתיחת הפורום

מישמיש38

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום

זה פורום חשוב, אבל גם הטרמינולוגיה חשובה. למה פורום כבדי ראייה ועיוורים? לדעתי צריך לשנות את השם לפורום לקויי ראייה ועיוורים. כבדי ראייה מזמן יצא מהמילון לדעתי.
 
גם אם אתה צודק,

הטרמינולוגיה לא ממש חשובה, מה שחשוב זו המהות והתוכן. לגופו של עניין, כבדי ראייה הוא מושג שלא יצא משום מילון. גם כבדי ראייה וגם עיוורים הם "לקויי ראייה", ועל מנת שיהיה ברור שאנחנו משמשים בית לכולם כך נקרא הפורום. אגב, במקור ביקשתי מתפוז לקרוא לפורום "עיוורים וכבדי ראיה" ולא הפוך, כי נדמה לי שרוב האנשים שיחפשו פורום כזה יחפשו לפי הביטוי "עיוורים" ולא לפי הביטוי "כבדי ראיה". אבל כמו שאמרתי בהתחלה, בעיני זה לא ממש חשוב. ותודה על האיחולים!
 

מישמיש38

New member
טוב, אני ממש לא מסכימה איתך אבל

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח כמו שאמרו חכמים ממני. אני עכשיו לומדת על כל הנושא של טרמינולוגיה בתחומים שונים, ולכן נושא זה ממש בדמי וזה חורה לי מאוד כשלא משתמשים במונחים הנכונים. ויש לי שאלה, האם אתה אבא של לקוי ראייה או האם אתה בעצמך לקויי ראיה? כי אני אישית הייתי מעדיפה שפורום שכזה ינהל אדם שהוא לקוי ראייה בעצמו, כי לדעתי זה יגביר את ההבנה בנושאים מסויימים הקשורים ללקויי ראיה.
 
קודם כל התנצלות,

על זה שחשבתי שמישמיש זה בן. לגופו של עניין באמת לא כדאי להתווכח, העיקר שהפורום יצליח לשמש במה לכמה שיותר אנשים שרוצים להשתמש בו. לשאלתך - אני לא אבא של לקוי ראיה ובעצמי רואה טוב, לפחות בחלק מהעיניים (הסמיילים לא עובדים, ולכן חסר כאן סימן של פרצוף קורץ). הקשר שלי לעולם העיוורון הוא דרך המרכז הישראלי לכלבי נחיה לעיוורים שאני משמש בו כיו"ר, ונדמה לי שאני יודע משהו על עולם לקויות הראייה. בנוסף, אני מנהל ותיק של פורום אחר בתפוז, ויש לי קצת נסיון בניהול פורומים. אני מסכים אתך מאוד שלפורום כזה ראוי שיהיה מנהל שבעצמו הוא לקוי ראיה. אני מקווה שהפורום יצליח להמריא מהר ותהיה השתתפות ערה, ומישהו מהמשתתפים ירצה ויוכל להשתתף בניהול. מותר לשאול איפה ובאיזו מסגרת את לומדת?
 
למעלה