מזל טוב ! שמחה להיות פה

מזל טוב ! שמחה להיות פה ../images/Emo42.gif

שלום לכולם ! אני קוראת ועוקבת אחרי פורום "האם" , רוצה קצת להתחיל לעבוד, אבל יש לי ידיים שמאליות... ובכל זאת - אני מאד אוהבת עציצים ואני חושבת שזו יכולה להיות התחלה טובה עבורי. יש לי עציצים רבים מחרס ומפלסטיק שהייתי רוצה לתת להם מגע אישי. איך כדאי לעשות זאת ? יום טוב פנינה
 

Elizab3th

New member
על עציצי חרס את יכולה להשתמש

בסדרה החדשה של הצבעים של פולק ארט, ומיועדים לזכוכית, פורצלן וחרס, הם על בסיס מים, וכמובן שניתן להכניס את הכלי לאפייה לאחר הצביעה בכדי לקבע את הצבע לכלי עצמו, אם אינך מעוניינת להכניס לאפייה, תוך תקופה מסויימת הצבע מתייבש מעצמו, לאחר תקופה זו יש למרוח לכה בכדי להגן על הצבע מהתקלפות. לגבי כלי פלסטיק, את צריכה חומר מקשר, לכן, מה שאנחנו נוהגים לעשות, לקחת שליש דבק נגרים "אלמרס" שניתן לקנות בכל טמבוריה ו3 שלישים צבע אקרילי בהיר, לערבב טוב ולמרוח את כלי הפלסטיק, לפחות 2 שכבות בכדי שיתקבל גוון אטום ואחיד, לאחר שהשכבות התייבשו את יכולה לצפות את הכלי במפיות, או לצבוע בצבעים אקריליים, כיד הדמיון, אם יש לך כיוון שחשבת עליו, אשמח לעזור ולהנחות אותך איך להתחיל ואיך להמשיך.
 
שוב - תודה ועוד שאלה - אם אני צובעת

את העציצים מחרס כמו שתיארת - הצבע לא ימחק מן הגשם והלחות שבמרפסת ? פנינה
 

Elizab3th

New member
אם תמרחי אח"כ לכה טובה וחזקה

אין שום סיבה שהצבע יימחק, לכה מגנה על כל משטח שעליו היא נמרחת, רק המתיני לייבוש מלא של הצבע ולאחר מכן מרחי את הלכה. להגנה מצויינת עדיף למרוח לפחות שלוש שכבות של לכה.
 
למעלה