מזל טוב
הגיע הזמן לפורום

nonana

New member
שלי אז ככה

כולם בלונדינים. נעה ונעמה עם עיניים תכולות. נדב כחול כהה. כולם לבנים אבל נדב ונעה לקחו צבע עור יפה- כמו של בעלי (לבן אבל משתזף יפה) ונעמה עור לבן כמו שלי (לבן איחסה)- אבל ילדה יפיפיה.
 

keren1

New member
אצלנו עם הגדולה לקח המון

זמן עד שנקלט הריון. ורצינו לקראת גיל שנתיים של דניאל להוסיף עוד אח/אחות. אז איך שהתחלנו לנסות נקלטתי בחודש הראשון. לא האמנו (בעלי היה במילואים כשהלכתי להוציא את תוצאת בדיקת הדם. הוא היה איתי על הקו והוא אומר לי נו....... נו......... היו שם רק ערכי מספר. שאלתי אחות והיא אמרה לי גברת מזל טוב. בעלי בכה מרוב התרגשות. לא האמנו שזה ילך כל כך מהר). ב US הראשון הלכנו ביחד (שבוע 5 או 7) הרופא אומר אני לא בטוח אבל אני חושב שיש פה שני שקים. בעלי אמר לו איך אתה לא רואה, אני רואה 2 שקים!!! כשיצאנו בעלי השתתק. זה היה ביום שישי בבוקר. כל אותו סוף שבוע הוא לא הוציא הגה מהפה!! מרוב שוק.
 

zimes

New member
ואצלינו...

הגענו ל US עם הפניה עליה כתוב "חושבת שהיא בהריון". הטכנאית אומרת לי "יש לי הפתעה בשבילכם" (נופל לי הלב. בטח צריך לחכות עוד חודש). "זה תאומים". פרצתי בצחוק. הטלפון הראשון היה לחברה שלנו, שיום קודם היא העלתה את האפשרות (הלא סבירה לחלוטין) הזאת.
 

אורית27

New member
מזל טוב../images/Emo57.gif

היי קרן מזל טוב לפתיחת הפורום החדש! זה באמת נושא שמגיע לו פורום משל עצמו. אני רוצה להוריד את הכובע בפני כל מי שיש לו תאומים ושלישיות אין ספק שזה קשה. בכל אופן שיהיה במזל טוב על פתיחת הפורום ולכל האמהות והאבות פה שתגדלו את ילדיכם רק בשמחה ונחת.. אורית! (מפורום הריון ולידה)
 
יושבייייייייייייייייייייייייייייייי

הוא לא דומה לך........הוא של השכן??????
 

צוחקת...

New member
../images/Emo39.gifברכות../images/Emo39.gif../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif../images/Emo39.gif

קרןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אין לי קשר לנושא הפורום... אבל הגעתי מ"הירוקים" לאחל לך כאן המון המון המון המון ב ה צ ל ח ה צוחקת...
 

נגה...

New member
../images/Emo20.gif קרנושההההה...ברכות מכל ה-../images/Emo23.gif

לפתיחת הפורום שיהיה עם המון הצלחה
נגה.
 

ליאור 30

New member
ברכות לפורום ובעיקר למנהלת קרן

בכרות לרגל פתיחת הפורום תאומים ושלישיות אפילו שאניע עדיין לא יודע מה זה תאומים ולך קרן
מכל הלב שתצליחי בפורום כמו שאת מצליחה בחיים לגדל את ילדייך
ליאור 30
 

zimes

New member
הי! זה הפורום שצריך היה להפתח!

אני כבר איזה זמן חושבת שיש מקום סופסוף לפורום תאומים (ומעלה) רציני בארץ. כל הכבוד! תתחדשי, נתחדש, ובהצלחה!
 

balcony

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום!

אמנם אני צעירונת (רק בת 18), אבל יש לי עניין בפורום כיוון שיש לי אחים תאומים בן ובת בני 7 חודשים. (ואחות בת 23). עם כל הכבוד לכל תמונות התאומים פה, האחים שיל הם הכייייייי חמודים שיש- ועל כך אין עוררין. רק חבל ששניהם חולים עכשיו
 
ברוכה הבאה......

טופ לא נתווכח איתך.....
חחחחחחחחחחחחח סחתןןןןן על הפרש הגילאים.....ראוי להערצה...
 

luka

New member
ככה הכי קל

אחותי בת25 אני (בת) ואחי, תאומים (כמה מפליא) בני 16 ואחי הקטן בן 6. ואמא שלי תמיד משוויצה בזה. היא אומרת שאותי ואת אחי היה הרבה יותר קל לגדל מאשר את אחי (הקטן), או אחותי.
 

riki30

New member
../images/Emo25.gifהי ובהצלחה

בהצלחה לפתיחת הפורום החדש אוחות היקרה..... שלך ריקי30
 
למעלה