אנדי לדעתי הסיבה ברורה בקשר לכמותאני באופן אישי אוהב הרבה יותר אוטובוסים
עירוניים. הם יכולים להיות זריזים וקלילים הרבה יותר מאוטובוס בינעירוני כבד. הם מוארים יותר ובאופן כללי, פשוט מעניינים יותר. נסיעה באוטובוס בינעירוני בקו עירוני היא בד"כ סיוט. לעומת זאת, נסיעה באוטובוס עירוני בקו פרברי כדוגמת 202 חיפה - פרדס חנה יכולה להיות תענוג. אחת הנסיעות שהכי נהניתי בהן בחיי הייתה נסיעה שכזו מפרדס חנה לחוף הכרמל. ישנם רבים שאוהבים אך ורק אוטובוסים עירוניים משום שצורותיהם עדינות יותר, מאשר המפלצים התיירותיים שדומים לפעמים למפרדעים יותר מאשר לכלי רכב. הגדילו לעשות אפילו באנגלית, כשנתנו שם שונה לאוטובוסים עירוניים - Bus ולביינעירוניים - Coach. ישנם, לדעתי, הרבה יותר Bus enthusiasts מאשר Coach enthusiasts.
האידיאל לדעתי הוא, שבתחבורה פרברית (למשל ראשון לציון לתל אביב או אזור נתניה לתל אביב) השירות יהיה בעיקר על פני רכבות קלות ורכבות "כבדות". כך שגם ככל שהמרחקים גדלים, העדיפות היא להשתמש ברכבת יעילה.