מחזור נוסף של טורניר והפעם מסתמנות עולות

Rapgamer

Well-known member
אורלנדו חזרה מפיגור דו ספרתי מול בוסטון במחצית השנייה בניצוחו של מו ואגנר, וממש בדקות הסיום הצליחה לברוח ל17 הפרש מה שהולך לסבך מאוד את הסלטיקס במחזור הסיום. כדי שבוסטון תעלה הם חייבים שיתרחשו שני תנאים- 1. לנצח את שיקאגו ב23 הפרש ומעלה. 2. שברוקלין תנצח את טורונטו, אבל לא בפער גבוה מדי. אם אחד התנאים לא יתרחש אורלנדו היא זו שצפויה לעלות מהבית, אבל יש עוד טוויסט- אם בוסטון תפסיד איכשהו לשיקאגו,או שברוקלין תנצח את טורונטו בהפרש גבוה, הנטס הם אלו שיעלו.
בקיצור הבית הזה ממחיש מדוע פורמט הin season tournament (IST) מוצלח- מחזור אחד לסיום יש סיכוי ממשי ל3 קבוצות לעלות מהמקום הראשון, וזה עוד מסתבך כשחושבים על עלייה מהמקום השני. ומכיוון שהטורניר נחשב למשחק עונה רגילה, גם קבוצות שכבר הודחו ממנו יש להן על מה לשחק.

הניקס עשו קאמבק הירואי מול מיאמי, כבר פיגרו ב20 הפרש וריצת 28-9 שלהם ברבע האחרון עזרה להם לגנוב את המשחק. בכך הניקס שומרים על סיכוי לא רע לעלות, הם צריכים להביס את שארלוט במחזור האחרון בהפרש גבוה והם בעמדה טובה לעלות כג'וקר מהמקום השני.
מילווקי צפויה לעלות בכל מקרה בזכות הפרש סלים, בין אם מהמקום הראשון או השני בבית, זה במידה ולא יובסו במחזור האחרון מול מיאמי.

פיניקס הביסה את ממפיס במשחק לא מעניין אבל בעל חשיבות. ולמה? כי הם מסיימים בהפרש סלים +34, בבית המקביל הפליקנס סיימו עם +33 וזה אשכרה עשוי להכריע מי מהן תעלה. הפליקנס תלויים בתוצאה של משחק מקביל בין דאלאס ליוסטון- אם דאלאס תנצח הפליקנס יסיימו ראשונים בבית ויעלו, אם יוסטון תנצח היא זו שתסיים ראשונה ותוריד את הפליקנס למקום השני ושם הם יפסידו את הכרטיס לטובת פיניקס בגלל נקודה אחת בלבד.

סקראמנטו ניצחו משחק קריטי במינסוטה ויהיו פייבוריטים לעלות מהבית. אין לי טענות כלפי הוולבס- נשארנו במשחק למרות מחצית ראשונה מטורפת של סקראמנטו שקלעה בה 14 שלשות. את הרבע השלישי גם פתחנו טוב והיה שם חלון אמיתי לריצה שלנו אבל הג'אמפרים פשוט לא נכנסו, אחרי שלא כבשנו ספגנו וזה שוב חזר להפרש דו ספרתי גבוה. בכך נקטע סטרץ' שלנו עם 10 ניצחונות מ11 משחקים, זה הגיוני אנחנו לא עד כדי כך jaggernaut.
נשארו לנו סיכוי תיאורטי בלבד לעלות מהבית, מי שעמדה הכי טובה היא סקראמנטו ואחריה הווריורס שיצטרכו לנצח את סקראמנטו במחזור האחרון בהפרש גבוה (ואז תלויים בעצמם), או לנצח את סקראמנטו בהפרש נמוך ולקוות שאוקלהומה תנצח אותנו במחזור האחרון. בהקשר הזה שווה לציין שגולדן כבר הובילה על הספרס בדו ספרתי כמה דקות לסיום אבל חטפו ריצת 11-0, מה שפוגע בהפרש הסלים שלהם. יצטרכו לנצח את סקראמנטו ב12 הפרש ומעלה כדי להבטיח עלייה. לשם השוואה היו יכולים לסדר תסריט שניצחון ב6-7 הפרש יספיק להם, הרבה יותר פרקטי מבחינתם.
 

Krit123

Well-known member
בעידן יוקיץ' הפכנו פריבילגיים, נחסך מאיתנו מנת חלקן של רוב המועדונים בליגה - לצאת פתטיים. קרה פעמים ספורות אם בכלל במהלך הקדנציה שלו. במחצית הראשונה אתמול מול יוסטון חרגנו מהמנהג, בחרו את הנתון האהוב עליכם להמחשה
1. פתחנו 5-30 מהשדה
2. יוקיץ' קלע 25 מתוך 43 הנקודות שלנו עד להפסקה (אם מוסיפים את קולדוול פופ אז 34)
3. גורדון סיים ערב מביש של 0-12 מהשדה
4. קיבלנו 10 נקודות בלבד מהספסל, הראשונות הגיעו במינוס 20 לקראת סיום המחצית הראשונה (או ברבע השלישי)
5. מייקל פורטר ג'וניור מסר אסיסט

הפציעה של מורי פירקה את הספסל (הגם ככה דליל) שלנו, ירדנו למאזן חצוי בלעדיו, הפסנו 4 מחמש. אין לנו רכז מחליף, והחיוניות של נאג'י ופייטון ווטסון (נהנו מהנוכחות של מורי) התנדפה. אולי היחידה השנייה הכי חלשה שיצא לי לראות בגזרת הסקורינג, הם לא מסוגלים לשים את הכדור בסל. אני מקווה שמאלון ינסה משהו אחר.
יוק וקייסיפי (צריכים להשתמש בו יותר) היחידים שלקחו את התבוסה באופן אישי, האחרים coasted.

יוסטון מעלה יופי של שחקני האסל מהספסל, ג'יישון טייט וטארי איסון שמוסיפים למוטיב ההגנתי/לוחמני. קרדיט לשנגון, שומר די טוב על יוק באחד על אחד, מעבר לזה שואן פליט מפרק אותנו כדרך קבע.
 
למעלה