מחלף כפר חב"ד החדש. מחלף כניסה מערבית חדשה לנתב"ג.

משה12333

New member
עוד השנה. המחלף צפוי להיפתח לתנועה ב-2,020 (באיחור של

16 שנה ממועד הפתיחה המקורי).

כל האישורים כבר הושגו בשבילו ואפילו תושבי כפר חב"ד כבר השלימו עם רוע הגזירה.

 

משה12333

New member
חס וחלילה. זהו מחלף הגישה לטרמינל 1. הוא הוקם כשבנתב"ג

היה אך ורק טרמינל אחד.

כרגע הוא משמש גם כמחלף גישה לטרמינל 3 בגלל עיוות היסטורי שכולל כביש ארוך מאד בתוך נתב"ג בין המחלף המזרחי הזה לטרמינל המערבי.

מחלף בן גוריון הישן ימשיך תמיד לשמש כמחלף גישה לטרמינל 1. חשיבותו של טרמינל 1 הולכת וגוברת מיום ליום כי טרמינל 3 לא מצליח לעמוד בעומס הטיסות.

מחלף בן גוריון הישן ומחלף כפר חב"ד החדש ישמשו יחד כמחלפי גישה לנתב"ג מכביש מס' 1.

 
שום דבר , למה שזה יהרס ................

מי שמגיע מכיוון ירושלים זה הכניסה הכי קרובה והכי אידאלית
 

משה12333

New member
לא. יש פיתרון אחר. מחלף לוד ישודרג למחלף ללא רמזורים וצומת

אל-על ייהפך להיות למחלף אל-על. כביש 40 יהיה כביש מהיר ללא רמזורים מצומת החיבור שלו לכביש 443 בדרום ועד לכניסה לבארות-יצחק בצפון.

ביטול הרמזורים במחלף לוד ובצומת אל-על יביא לאותה התוצאה שאתה הצעת, אבל כך מחלף בן-גוריון ישמש אך ורק לכניסה לטרמינל 1 בנתב"ג.

מחלף לוד ממש קרוב למחלף בן-גוריון, כך שזה לא שונה בהרבה מההצעה שלך.

 

משה12333

New member
מחלף כפר חב"ד החדש. מחלף כניסה מערבית חדשה לנתב"ג.

כרגע, הכניסה/יציאה לנתב"ג מתבצעת מצידו המזרחי ע"י כביש 40 וע"י מחלף בן-גוריון שעל כביש מס' 1.

לפני כ-14 שנה, נעשה עוול לתושבי מדינת ישראל. הממשלה תכננה לבנות בשנת 2004 מחלף כניסה מערבי חדש לנתב"ג על כביש מס' 1 בין מחלף שפירים למחלף בן-גוריון כחלק בלתי נפרד מבנייתו של טרמינל 3 החדש.

בניית המחלף מחייבת הפקעת שטחים מהישוב כפר חב"ד ששיטחו מגיע ממש עד לגדר של נתב"ג.

תושבי כפר חב"ד הפעילו לחץ כבד על נציגיהם בכנסת ובממשלה כדי למנוע את ההפקעה ע"י ביטול בניית המחלף. הממשלה נכנעה ללחציהם ובמקום הקמת המחלף סללה כבישים ארוכים בתוך נתב"ג עצמו בין הכניסה המזרחית הישנה שלו לבין טרמינל 3 החדש.

היום, יש בממשלה שר תחבורה שלא נכנע ללחצים (בקרוב מאד ימונה ללא בחירות לתפקיד ראש הממשלה). השר כץ הבהיר לתושבי כפר חב"ד שעד שנת 2,020 המחלף החדש כבר ייפתח לתנועה למרות התנגדותם. אצלו, ישוב של 6,000 תושבים לא ימנע מ-8 מיליון אזרחי המדינה להגיע לטיסתם בנוחות ובמהירות.


מחלף כבר חב"ד החדש יחבר את אזרחי מדינת ישראל ישירות לטרמינל 3. המחלף יאפשר כניסה ויציאה מכל כיוון ואל כל כיוון מכביש מס' 1 לטרמינל 3. המחלף החדש רק ישפר את איכות חייהם של תושבי כפר חב"ד:

א. המנהרה שחוצה את כביש מס' 1 מתחתיו, בין כפר חב"ד א' לכפר חב"ד ב' תורחב ותכלול שני נתיבי נסיעה, אחד לכל כיוון. היום יש רק נתיב נסיעה אחד בה ולכן כלי הרכב עוצרים לפני המנהרה ובודקים אם לא בא רכב בנתיב האחד הזה מולם.

ב. במסגרת הקמת המחלף, יבוטל מפגש הכביש-מסילה בכביש שבין כפר חב"ד א' לכפר חב"ד ב', ממש בסמוך לכניסה לתחנת הרכבת. במקומו, ייבנה גשר מעל למסילה עם כביש בעל נתיב אחד לכל כיוון נסיעה. הגשר החדש הזה ייבנה מעל לתחנת הרכבת ואז הוא יחזור בחזרה לכביש שבין כפר חב"ד א' לכפר חב"ד ב', לפני הכניסה למנהרה המשודרגת שלו שמתחת לכביש מס' 1.

ג. הגשר החדש הזה מעל למסילת הרכבת לא יהיה להולכי רגל ולאופניים אלא רק לכלי רכב. להולכי הרגל ולאופניים ייבנה גשרון קטן מעל למסילת הרכבת ממש במיקום הנוכחי של מפגש הכביש-מסילה בכביש שבין כפר חב"ד א' לכפר חב"ד ב'.

ד. יותקן מיגון אקוסטי נרחב וחריג בגובהו ובאורכו לטובת תושבי כפר חב"ד, לאורך כל זרועות ולולאות המחלף החדש. המיגון ימנע את מטרדי הרעש ואת החשש לחילול השבת שממנו עלולים לסבול תושבי כפר חב"ד.

ה. נחל שפירים ישוקם ליד כפר חב"ד. כרגע הוא מוזנח ומהווה מטרד לתושבי הישוב כי הוא גורם להפצת יתושים.


אמנם הופקעו שטחים מתושבי כפר חב"ד אבל יותר הם לא ייאלצו להסתכן בחציית המסילה הכפולה ברכב או ברגל ויותר הם לא ייאלצו לעצור עם רכביהם בכניסה למנהרה הצרה שמתחת לכביש מס' 1 שמחברת בין חלקי הישוב שלהם. הנסיעה במנהרה הזאת תהיה מהירה.
תושבי כפר חב"ד רק ירוויחו מהקמת המחלף החדש הזה.

(החיסרון המשמעותי היחיד שלהם יהיה הקמת הגשר לכלי הרכב ולהולכי הרגל בכביש הגישה למוסד הלימודי "בית רבקה" לילדות, נערות ונשים חרדיות בכפר חב"ד ב'. הגשר יוקם מעל הזרועות והלולאות החדשות של המחלף. במקום גישה למוסד עם כביש מישורי, תהיה להם גישה עם כביש שיעלה ויירד מגשר גבוה).















 

משה12333

New member
כל מערכת הכבישים שמובילים לנתב"ג ממזרח גם אמורה להשתנות

בקרוב כי משרד התחבורה החליט להפוך את כביש 40 לדרך מהירה שתהווה חלופה לכביש חוצה ישראל שעובר במקביל אליו. כביש 40 ייסלל מחדש ויעקוף את התעשייה האווירית ממזרח. התוואי הנוכחי שלו יבוטל ובמקומו הוא יעבור בתוואי מהיר מזרחי יותר.

כביש 40 החדש ייהפך ממש לכביש מהיר עם מחלפים חדשים - מחלף לוד המשודרג, מחלף אל-על, מחלף התעשייה האווירית ומחלף הטייסים.

ממערב לנתב"ג, מחלף שפירים גם ישודרג.

מהפיכת הכבישים של ישראל נמצאת בעיצומה.







 
ימות המשיח

אני ראיתי שהיו כל מיני תכנונים לעשות כבישים עוקפים מסביב למושב " בני עטרות " וגם לפני כמה שנים הרחיבו קטע קטן של כביש תעשייה אוורית .

רק שאלה קטנה ................................
האם תהיה הפרדה מפלסית של פסי הרכבת בכניסה אל נתב"ג -
כולל הרחבה של פסי הרכבת מ- מסילה אחת ל- 2 מסילות נפרדות ? ........
כידוע לך -
פסי הרכבת הם עוד גורם ביצירת הפקקים כל בוקר
 

משה12333

New member
למשיח יש שם וכתובת. שמו הוא: ישראל כץ וכתובתו היא: לשכת

שר התחבורה (בקרוב מאד לשכת ראש הממשלה, ללא בחירות).

אלה לא ימות המשיח אלא עשור המשיח. במשך 10 השנים האחרונות, שר התחבורה עורך מהפיכות בתשתיות התחבורה של ישראל ללא הרף, מהפיכה אחר מהפיכה, הישג אחר הישג. לא היה אף פעם במדינת ישראל שר תחבורה ששינה את מדינת ישראל מקצה לקצה, כמותו.


לגבי שאלתך - כמובן שכן. מחלף אל-על ייבנה בצומת אל-על. צומת אל-על הוא צומת הכניסה לנתב"ג ולקריית שדה התעופה (אייר פורט סיטי).

המסילה המזרחית החדשה של ישראל תיבנה בתוואי של המסילה שהזכרת. המסילה שהזכרת תוכפל ותיבנה בשבילה תחנה חדשה של רכבת ישראל - תחנת "תעופה". תחנת הרכבת "תעופה" תהיה צמודה למחלף אל-על החדש ותשרת את באי נתב"ג, התעשייה האווירית וקריית שדה התעופה.

המסילה המזרחית החדשה תהיה כפולה לכל אורכה, מלוד ועד לחדרה ולא יהיו כבישים שיחצו אותה, אפילו לא כבישים חקלאיים קטנים. לכל אורכה יהיו אך ורק גשרים ומעברים של הפרדה מפלסית.



 
תחנת רכבת תעופה ( כפר ג'יניס )

מדובר על כמה מבנים נטושים שהם שימשו את המנדט הבריטי .
השאלה היא האם הם ישופצו או האם יהרסו לטובת הקמת מבנה חדיש יותר .....
קריית שדה התעופה הוקמה על שטח חקלאי שנקרא פעם : " מחנה ישראל " .
 

משה12333

New member
היום, לא הורסים. משמרים או שמנסרים ומעתיקים את המבנים למקום

אחר סמוך.

מבנה התחנה החדש יכלול 4 מבנים חדשים:

1. מבנה כניסה לתחנה. המבנה יהיה ממערב לפסי הרכבת (בצד של נתב"ג והתעשייה האווירית). הכניסה אליו תהיה מהכביש הפנימי בתוואי של כביש 40 שיבוטל בין נתב"ג לתעשייה האווירית. הכביש יהיה כביש גישה פנימי לתעשייה האווירית, לנתב"ג ולתחנת הרכבת וכבר לא חלק מכביש 40.
אל מבנה הכניסה הזה יהיה גם מעבר תת-קרקעי להולכי רגל מהצד המזרחי של פסי הרכבת, מתחת לפסים מהמדרכה של הצד של קריית שדה התעופה ושוהם.
מסביב למבנה של הכניסה לתחנה יהיה מגרש חנייה של כלי רכב ותחנת אוטובוסים חדשה.

2. מבנה התחנה הראשי. יהיה גם ממערב לפסי הרכבת, מאחורי מבנה הכניסה לתחנה.

3. שני מבני תחנה משניים. יהיו בשני הרציפים והגישה אליהם תהיה דרך מעבר תת-קרקעי מתחת לפסי הרכבת לנוסעים, כדי לאפשר להם להגיע לרציפים האלה.

בתחנה יהיו 7 מסילות מקבילות (4 לרכבות שמעלות ומורידות נוסעים ועוד 3 לרכבות עוברות) עם שני רציפים לנוסעים.







 
אז כנראה מדובר על הקמת מבנה חדש שהוא יכלול שימור מבנים

אז כנראה מדובר על מבנה חדש שהוא יכלול שימור של מבנים ישנים
מתקופת המנדט הבריטי .
התחנה קיבלה את השם : תעופה לאחר קום המדינה בגלל שהיא שימשה בתור
תחנת רכבת תפעולית בלבד ונסגרה לאחר מכן .
בינתיים עוברת במקום רק מסילה אחת ולא נראה שזה מתוכנן לשנה הקרובה
 

udigold11

New member
משה, כמה כסף ישראל כץ מעביר לכיסך?

אתה הדובר שלו או משהו? אתה מריץ אותו לראשות הממשלה?
תעשה טובה, תשמור על תוכן מקצועי ולא על יחסי ציבור לפוליטקאי כזה או אחר.
 
מהפיכה בתחום התחבורה

איך לא חשבו על זה 70 שנה עד עכשיו ? ..................
על רכבת תחתית כבר דיברו עוד בשנות ה-40 וגם ה-50 .............
העיקר עשו כרמלית ועל ידה הקימו רכבל בשביל התיירים ,
אם הייתה באמת מהפכה בתחום התחבורה אז רכבת משא אחת
הייתה יכולה להוריד כל יום משאיות על הכביש ולמנוע תאונות
 

משה12333

New member
מתוכננת גם מהפיכה בתחום רכבות המשא של ישראל עם פתיחתם

של "נמלים יבשתיים" במיקומים שונים בארץ לאורך המסילות שישמשו לטעינת ולפריקת סחורות מהרכבות. גם הרבה מסופי מטען חדשים מתוכננים לאורך המסילות.

מסוף המטען בבית-שאן כבר פעיל ומעביר בכל יום לרכבת ישראל מכולות מטען מממלכת ירדן לייצוא דרך נמל חיפה. הרכבת מעבירה את המכולות דרך מסילת העמק החדשה, שנבנתה בעיקר לשם כך, בין בית-שאן לחיפה. הסכם השלום בין ישראל לירדן מניב פירות לשני הצדדים, במקרה הזה.



 
במפרץ חיפה מסופי המטענים זה ממש " מפגע ! "

שטחי המכולות במפרץ חיפה תופסים שטח יקר שנועד עבור דברים אחרים
 

משה12333

New member
שטח המכולות גדל בימים אלה עם בנייתו של נמל המפרץ החדש, על

חשבון הים.

נמל המפרץ החדש גם כולל מגוון חיבורים חדשים אליו של מסילת רכבת, כביש ומנהרת תשתיות.

השטח בצבע הירוק הוא מסוף המכולות החדש.

 
נמל הפחם של תחנת הכוח חדרה

היו יכולים מזמן להפוך את תחנת הכוח של חדרה לנמל משלים עבור נמל חיפה.
ולהקים נמל נוסף באזור קרוב יותר אל תל אביב בתור נמל משלים עבור נמל אשדוד בימקום להקים נמלים חדשים מול נמלים קיימים וע ידי זה גם לספק עבודה במקומות נוספים.
 

משה12333

New member
אתה לא לוקח בחשבון את התשתיות שצריכות להתחבר לנמל. באשדוד

ובחיפה יש תשתיות אדירות של מיליארדי שקלים שכבר מוכנות בקירבה לנמלים החדשים שם. כל תשתיות המסילות, הכבישים, הצינורות, הכבלים נמצאות כבר בנמלים הישנים.

בחדרה אין לך כלום. אתה צריך להתחיל מאפס לבנות תשתיות שישרתו את הנמל ויחברו אותו למדינה.

בחדרה גם הוקם מגה-מתקן להתפלת מים במתחם של תחנת הכח שמספק מים לכל הארץ. המתקן שואב מים מהנמל שם.

ישראל מתכננת כרגע גם לבנות נמל ענק חדש על אי מלאכותי מול החוף של עזה כדי לבדוק את כל המכולות שמגיעות לעזתים. האי גם יכלול נמל תעופה לעזתים. ישראל כרגע מגייסת מימון בי"ל להקמת הפרוייקט כי המצב בעזה נעשה חמור מיום ליום ועלול להגיע לסף רעב. אם האי הזה לא יוקם אז לא תהיה ברירה לישראל אלא לאפשר לעזתים נמל ימי ושדה תעופה עצמאיים בשיטחם ואז צפון קוריאה, רוסיה ואיראן ישלחו דרכם נשק מתקדם נגדנו, בדיוק כפי שהם מספקים לחיזבאללה בלבנון.

 
מדוע ישראל צריכה להקים תשתית עבור האוייב


האזרח הישראלי משלם המיסים צריך לממן את הטרור ואת הטייקונים שלהם,
בכסף הזה יכלו להקים אי מלאכותי בשביל המיפגע הזה שנקרא:
בתי הזיקוק חיפה בע"מ ביחד עם נמל התעופה חיפה ולחסוך גם שטחים יקרים
שהם תופסים ליד הקריות שניתן להפוך אותם מאזור תעשייה לאזורי תיירות
 
למעלה