מחלף מסובים החדש בקרוב ייבנה והישן ייהרס בזכות הקמת השוק

dctgdctg

Member
רק שבינתיים בוטלה הקמת השוק במסובים

ועכשיו מדברים על שוק קבע בצריפין.
טרול
 

משה12333

New member
ההיפך, אבל בדיוק ההיפך! השוק הזמני בצריפין הוא אחד הזרזים

להקמת השוק החדש במחלף מסובים.

המדינה כבר מתה לפנות אותו מצריפין כי יש לה תכניות אחרות לגבי השטח שם.

התכנון של השוק במחלף מסובים כבר הסתיים ובקרוב יתחילו לבנות אותו ע"י חברה פרטית שתנהל אותו במשך מס' שנים ואז תמסור אותו למדינה.

זה יהיה אחד ממרכזי ההפצה הכי מתקדמים בעולם.

גם השירותים הוטרינריים שיוקמו מצפון לו יהיו במתחם חדשני שכמותו יש מעטים בעולם.
 

darkshadow1

New member
הקמת השוק במסובים תקועה כבר שנים.

כבר ב-2003 הוחלט על הקמת שוק סיטונאי חדש במקום השוק שהיה בתל אביב. השוק פונה מתל אביב ב-2006, ומעט לפני הקימו את השוק ה"זמני" בצריפין כדי שיוכלו לפנות את הקרקעות היקרות בתל אביב. ב-2010 המדינה הקימה חברה שהייתה אמורה להקים את השוק במסובים תוך שנתיים ומאז הפרויקט מתעכב ומתעכב.
 

משה12333

New member
העיכובים בפתיחת השוק הסיטוני לא היו בגלל אור יהודה שהיא

המרוויחה הגדולה מהקמתו במיקום הזה, אלא בגלל מחלוקת בין משרד החקלאות למשרד האוצר בסוגיית המימון להקמת השוק.

משרד החקלאות דרש שהמדינה תממן את הקמת השוק ומשרד האוצר דרש שזכיין פרטי יממן אותו.

לבסוף ראש הממשלה הכריע שזכיין פרטי ייקח על עצמו את הקמת והפעלת השוק הסיטוני למס' שנים.

כבר בסוף 2016 השוק הסיטוני יתחיל להיבנות.

המתחם בצריפין בכלל לא מתוכנן להקמת שוק סיטוני אלא הוא מאכלס אותו בלית ברירה בתנאים איומים ונוראיים.





 

darkshadow1

New member
התמונות שהבאת לא משנות דבר.

שר התחבורה לא קשור להקמת השוק הסיטונאי, ושתי התמונות האחרות לא מעידות על כך שהשתנה משהו.
מה השוק הסיטונאי מעניין את ראש עיריית אור יהודה? הרי הדבר היחיד שאור יהודה יכולה להרוויח ממנו זה ארנונה- וההשפעה שלה תגיע רק אחרי הבחירות הקרובות: צריך לסיים לבנות את השוק, צריך שהסוחרים יכנסו, צריך שהם יתחילו לשלם ארנונה ורק אז העירייה תוכל להתחיל לעשות משהו עם הארנונה. לכן הוא מנסה לסחוט את הממשלה למען דברים אחרים- לדוגמה פארק שאפשר להקים תוך שנה-שנתיים, שאותו יהיה אפשר לחנוך בדיוק בזמן לבחירות.
 

משה12333

New member
שר התחבורה בא לאור יהודה אך ורק בגלל השוק הסיטוני. אתה חושב

שיש סיבה אחרת לבואו?

דרך אגב, אם ראש עיריית אור יהודה היה מנסה לעכב את התכנית, מיד ראש הממשלה היה מפקיע ממנו את השטח והופך אותו לשטח גלילי, כלומר לשטח מדינה.

ראש הממשלה חייב מהר להקים את השוק הסיטוני החדש כי השוק הזמני בצריפין מסב למדינה הפסדי עתק.
 

darkshadow1

New member
מה הקשר בין שר התחבורה לבין השוק הסיטונאי?

השוק הסיטונאי קשור למשרד החקלאות ולמשרד האוצר- לא למשרד התחבורה. ביבי ראש ממשלה כבר מעל 7 שנים- בזמן שהוא ראש ממשלה היה אפשר להקים את השוק הסיטונאי החדש, להרוס אותו ולהקים אותו שוב- בפעל אפילו לא התחילו להקים אותו...
 

משה12333

New member
נו באמת. שר התחבורה בא כדי לסגור את העיסקה: כבישים תמורת שוק

סיטוני.

ראש עיריית אור יהודה לא יכול למנוע את הקמת השוק אך הוא יכול לעכבו אם הוא ייאלץ את ראש הממשלה להפקיע את השטח מעיריית אור יהודה. ראש הממשלה לא מעוניין בכך אלא הוא רוצה אישור מהיר בלי להיכנס להליך של הפקעה.

השוק יתחיל להיבנות עד סוף השנה ע"י יזם פרטי.
 

darkshadow1

New member
אתה חתיכת שקרן.

הצילומים שהבאת של כתבה על ביקור שר התחבורה באור יהודה הם מביקור שר התחבורה באור יהודה בדצמבר 2009. דוד יוסף התפטר מתפקידו באמצע 2015. ראש עיריית אור יהודה היא בכלל ליאת שוחט.

[URL]http://www.scooper.co.il/pr/1004253/[/URL]
 

משה12333

New member
האם אתה יודע שיש כאלה שקושרים את הדחתו של ראש העיר לפרשת

השוק הסיטוני?

רב הנסתר על הגלוי בפרשת ההדחה שלו. תושבים רבים טוענים שהנימוק הרשמי להדחתו הוא לא הנימוק האמיתי.
 

משה12333

New member
דווקא יש לי מזימה בשבילך. פעם היה מוסך של חב' אוטובוסים.

בעלי החברה החליטו להרסו ולמכור את השטח שלו כשטח בניה למגדלי מגורים. הם הגישו תכנית למגדלים לעירייה אך ראש העיר בכבודו ובעצמו פסל את תכניתם בועדת התכנון המקומית.

הם פנו בערעור לועדה המחוזית לתכנון ולבניה וראש העיר בכבודו ובעצמו בא אליה וגרם לפסילתה.

בעלי חברת האוטובוסים הבינו את הקטע ופנו לעו"ד כדי שהוא יקדם את התכנית שלהם תמורת שכר טירחה של מיליוני שקלים.

עורך הדין היה עו"ד ידוע, מפורסם, מוצלח, ממולח והוא גם היה...סגן ראש העיר וממלא מקומו של ראש העיר הזה.

פתאום, באורח פלא ממש, אורו עיניו של ראש העיר והוא דווקא החליט לתמוך בהתלהבות בתכנית המגדלים תוך ציון יתרונותיה הרבים. התכנית אושרה במהירות הבזק.

נכון שדבר כזה לא יכול לקרות במציאות? אז יש לך פה תמונה שמוכיחה שכן.

מרוב מזימות, כמעט ושכחתי לציין את מיקום המגדלים. המיקום הוא פינת הרחובות דנקנר-דרך ז'בוטינסקי.

 

משה12333

New member
העניין הוא מאד פשוט: מי אתה חושב שהיום מנהל את שוק הפירות

והירקות במדינת ישראל?

האם אתה יודע למה השוק הסיטוני החדש יהיה מתחם מאובטח ברמה של בסיס צבאי עם שוטרים קבועים בכל פינה בו?

(אתן לך רמז: קח דוגמא מהמתקן של אל"ה באשדוד).

 
למעלה