מחפשת המלצה לקורס כוכב אחד במרכז

טוב, ביקשו להפסיק עם זה

הבחור קיבל אזהרת נקאי. הוא גם התנצל בדרכו המגושמת. די. לא פייר להמשיך לרדת עליו כשהוא לא יכול לענות, בגלל עונש השעיה על תנאי שעומד מולו.
 

batfish

New member
אנחנו עכשיו מתעסקים בקונספירציה

ובחשדות ההסוואה - ולא בבחור עצמו. אי אפשר לגזול מאיתנו את כל הנאות/הנעות הפורום. בעצם אפשר - אבל זה לא פייר...
 

batfish

New member
אני כבר מעכשיו מתנחלת שם

אתמול פיספסתי - אין סיכוי שזה יקרה היום!
 
תקשיב עידו, ותקשיב טוב.

זה נכון שצביקה, ועל כך כולם כאן מסכימים, הוא מדריך מצויין. כל מי שעבר כאן קורס כלשהו אצלו (ואני ביניהם) יסכים על כך. אבל לא ברור לי עם ההצפה המסיונרית שלך היא על דעתו של צביקה. האמת שאני די משוכנע שלא. מעבר לכך, חוץ ממנו יש בארץ עוד כמה מדריכים שהם לא פחות טובים, ואני חושב שצביקה הוא הראשון שיסכים על כך. הדרך שבה אתה בעצם פוסל במשתמע כל מדריך שאיננו צביקה רק כי הוא לא צביקה וכל מועדון שאיננו טריפל-שיא רק כי הוא לא טריפל-שיא, היא לא מקובלת. אם יש לך משהו ספציפי נגד מועדון מסוים או מדריך מסויים, אתה רשאי כמובן להגיד את זה. אבל פסילה טוטאלית של כל האחרים כי הם לא טריפל-שיא היא בהחלט תמוהה. דבר נוסף: אנשים ששואלים שאלות כאן מחפשים תגובות אובייקטיביות של צוללים אחרים, ולא פרסומת בוטה. אילו אני הייתי במקומו של אחד המתעניינים בקורס צלילה, תגובה מהסוג שלך היתה גורמת לי לא לשקול בכלל את המועדון שעליו אתה ממליץ. אם צביקה או טריפל-שיא מעוניינים לפרסם, אני בטוח שהם יודעים את הדרך לעשות זאת. וככה זאת לא הדרך. לסיכום, אני מציע לך שתרים מחר בבוקר טלפון לצביקה (בטלפון שפרסמת בהודעה שאליה אני מגיב עכשיו), ותשאל אותו אם הוא באמת רוצה שתעשה לו את השירות דב הזה.
 

הנקאי

New member
הודעת נקאי בהמשך לקודמת

כיוון שעידו שחר קיבל התראת נקאי, וכיוון שלאורה הוא כבר אינו יכול לענות בנושא זה, אין זה הוגן להמשיך ולאמר לו את הדברים הנכוחים שאתם אומרים. אז אנא נפסיק כולנו את הדיון בנושא זה, שהורד רשמית מסדר יומו של הפורום (לאחר שמוצו האפשרויות האחרות).
 

idoshahar1

New member
לנקאי

מקבל את ההערה אך כמו כן אני מעוניין לציין שלאף אחת מההודעות שלי לא הייתה כוונה לפגוע באף אחד ולא כאות לזילזול נכון כוונתי הייתה לשבח את מועדון טריפל שיא ואת צביקה להב! כוונתי כמו שאמרתי נבעה אך ורק מכוונות טהורות ושוב עם פגעתי במישהו אני מתנצל על כך . בתודה מראש עידו שחר.
 
למעלה