מחפשת סוכן/נת נסיעות

lady_anne

New member
אוירון יקר ../images/Emo39.gif

ראשית, ברוך הבא לפורום: עם ניק כזה מקומך אך ראוי להמצא פה לאחר כבוד. מנהלי איסתא מודעים להלך הרוח ולתלונות, ואני אומרת זאת מידע אישי. מאותו ידע אני יכולה לומר שאיסתא עושה כל שביכולתה על מנת להכשיר סוכני נסיעות מקצועיים ככל האפשר, אך התנאים בענף (משכורות נמוכות, שעות עבודה ארוכות ומיגעות ומקצוע שבאופן כללי אינו מתגמל) גורמים לכך שקיימת תחלופה ניכרת: עד שסוכן מתמקצע הוא הופך להיות מנהל ומתרחק ממגע ישיר עם קהל. נכון שאין בכך כדי לפטור את החברה מאחריות, ופאשלות וטעויות אכן קורות. מצד שני חרם צרכנים לא "יתפוס" לדעתי, מהסיבה הפשוטה שאיסתא מציעה לפלח הלקוחות הייחודי שלה (צעירים וסטודנטים) דילים שאף סוכנות בארץ לא יכולה להציע. מתוקף חברותה בארגון הסטודנטים הבינלאומי איסתא מקבלת דילים ייחודיים ומחירים בלעדיים מחברות תעופה ושאר ספקי תיירות, ויכולה להציע מחירים בטיסות סדירות (בעיקר למזרח ולדרא"מ) שסוכנויות אחרות פשוט אינן רשאיות להציע. אמת שחשוב לפתח תודעה צרכנית בעיקר במדינה כמו שלנו בה הנושא נמצתא בחיתוליו, אך ברגע שהדבר מגיע לכיס דומני שרבים מאיתנו ימחלו על כבודם ובלבד לחסוך בעלויות (בפרט קהל התפרנים אליו מכוונת איסתא). דבר אחרון - אני עדיין חושבת שיש טעם להביא פאקים ופאשלות לידיעת איסתא ואף לדרוש פיצוי כספי כשיש מקום לכך: גם לצעירים ותפרנים מגיע לקבל שרות כהלכה. ועכשיו אני מעבירה את ה-
אליכם, חברים יקרים: האם לדעתכם יש מקום להפעיל סנקציות נגד איסתא, ואם כן - אילו ?
 

sinmalia52

New member
התנערות מאחריות

אחרי ששלמת כרטיס איסתא לא מכירה אותך יותר ואם חברת התעופה פשטה את הרגל נשארת תקוע בחול ללא כרטיס חזרה הביתה ואין עם מי לדבר.
 

lady_anne

New member
דווקא פה הם צודקים ../images/Emo12.gif

ואם חברת תעופה פושטת את הרגל, לחברת הנסיעות שמכרה את הכרטיס אין שום חובה משפטית לממן טיסה חליפית. הנוסעים שנתקעו אמורים לקבל את כספם חזרה לאחר הליכי הפירוק של החברה, אך מאחר והם נמצאים בסוף רשימת הנושים הסיכוי לכך אפסי, מה גם שזה לא מנחם את מי שנשאר תקוע עם כרטיס שלא שווה את הנייר שהוא מודפס עליו.
 
למעלה