מחפשת רוגע וקבלה......

natile1

New member
מחפשת רוגע וקבלה......

אני חדשה כאן..... אז שלום אחרי שנה של קשיים שהתחילו בשקט בשקט להשפיע עליי פיזית גלשו לנפש ואפילו שיבשו את הזוגיות שלי אני מרגישה שאני חייבת לעצור את התהליך המפחיד הזה. אני זקוקה לשינוי על מנת להחזיר את עצמי למצב הקודם והנכון יותר . אני מחפשת עזרה ממדריך שילמד אותי להסתכל ולנשום מחדש - אני מרגישה כבדות ותעוקה ולא מצליחה להפטר מהם בדרכים שעד עכשו עזרו לי.... אני לא רוצה להגיע למישהו אקראית אלא אשמח לשמוע על המלצות אישיות ו\או מקצועיות- או בכלל את דעתכם לצורות התמודדות אחרות שאולי עוד לא חשבתי עליהם. שבת שלום לכם ותודה
 
שלום,

אני מניח שלנשום, במובן הרגיל את לא צריכה ללמוד, וגם לא להסתכל. אי אפשר לחזור אחורה בזמן למצבים קודמים. הכבדות והתעוקה הן תופעות מאוד שיגרתיות, זה משום שיש לנו גוף, וזה בריא (זה שיש לנו גוף). הצורך בעזרה הוא אשלייה, הוא הוא הבעייה, וכל התשובות אצלך. אם תחפשי עזרה מבחוץ לא תמצאי כלום, כי אין חוץ ופנים, אלא הכל זה את. שימי לב לריח באוויר לגוונו המתוק. הדבורות גם הן מבחינות, פועלות בלי לחשוב יותר מדי.
 

kfirabinun

New member
ובכל זאת...

...צריך לעבור דרך ארוכה כדי לגלות שהמדריך האישי הוא אתה עצמך... הייתי ממליץ לך לנסות לקרוא כמה ספרים שאולי יפתחו לך או ירחיבו לך את החשיבה (או אולי ירגיעו אותה...) י. קרישננמורטי - לגעת במהות יואל הופמן - קולות האדמה יעקב רז - שיחות מטורפות ספר החיים והמתים הטיבטי הנזיר והפילוסוף לי הספרים תרמו (ונכון שאני זה לא את). "הדרך נמצאת במקום בו נגמרים החיפושים"
 
למעלה