מחפש המלצה על מכונת כביסה

volfson

New member
מחפש המלצה על מכונת כביסה

פתח קידמי. לא גרמנית. מחיר - גמיש . כמו"כ - מה לבדוק וממה להזהר . מישהו קנה אריסטון ?
 

Alchemy

New member
בקיצור, אתה מחפש המלצה לחבילת מו...

מוצרי חשמל : מכונת כביסה , תנור , כיריים. אתה חייב לפרט קצת יותר, תקציב , צרכים ... מכונה, למה לא גרמנית ? תנור, למה פירוליטי? כיריים , קרמיות(חשמליות) או גז? בוא נתחיל מזה .
 

volfson

New member
פרטים

מקרר - 500 ליטר - 5000-7000 תנור בנוי - העדפה לפירוליטי - (עוזר בניקוי) , 2000-5000 מכונת כביסה - פתח קידמי 1000 - 800 סל"ד. לא גרמני מבחינה עקרונית (משתדל לא לפרנס את יורשי התעשיה הנאצית). 2000-4000 כיריים - גז (רגיל). אומנם יש לי מסגרת תקציב, אבל אני מחפש את המוצר העדיף, ומוכן לשלם עליו יותר.
 

Yair45

New member
הצעה

מקרר נורמנדי 500 ליטר - 4200 (5 שנות אחריות), מכונת כביסה 800 סל"ד נורמנדי - 1900, מכונת מביסה 1100 סל"ד נורמנדי - 2200, תנור בנוי אודסה עם טורבו + ניקוי עצמי (לא פרוליטי) + גריל - 2190, כיריים מייסטר רגיל - 600, ניירוסטה - 700. כל יתר המוצרים אצלי הם בעיקר גרמנים. אם אתה מעוניין, אנא צור קשר ל[email protected].
 

Alchemy

New member
עדיין קשה , אבל ננסה

נתחיל מתנור וכיריים: ישנם דגמים מאוד מוצלחים של תנור וכיריים מתוצרת שולטס ודה דיטריש, המון פה תלוי בעיצוב ובטעם , לך על מה שמתאים לך , מה גם שצמד כזה אמור לעלות כ-5500-6000. מכונת כביסה היחידה שעולה לי בראש שתתאים לתקציב, שתהיה טובה, ולא איטלקית, היא הבוש 1660 פתח חזית , נדמה לי ש-850 סל"ד המיוצרת בספרד. לגבי מקרר, זה המון תלוי במידות שיש לך , הייתי בוחן את ה-סמסונג 608 (קינג 608, תלוי איפה אתה קונה), או אמנה 518 עם פריזר תחתון , גם הוא נכנס לתקציב, או LG 702 קצת יותר גדוך מ-500 ליטר אך מקרר מצויין שגם הוא נכנס לתקציב. יש נם גם דגמים של שארפ אך בהם אני פחות בקיא. תתרחק משמות לא מוכרים!!!!!!! בקשר להודעה שראיתי בשרשור הזה . תן עוד פרטים ונצמצם את החיפוש וגם נמצא לך מקומות זולים להשיג את המוצרים.
 

volfson

New member
המשך הצמצום

תנור - קניתי SAUTER 802 (דרך המכרז של המדינה). מקרר - אני מתמקד בקוריאנים. SHARP 2050 / סמסונג (לא ראיתי את 608) / LG (מוכר אחד אמר לי שבסמסונג/קינג צריך להחליף דלת כשמחליפים גומיות - מישהו שמע על זה - אגב , הוא מחזיק גם אותם). מכונת כביסה - בעיה קשה. אני צריך משהו לא גרמני וגם לא ממותג (אלקטרו משה). וגם מאיכות טובה. כיריים - שארית הכסף, כנראה משהו פשוט ב1000 ש"ח.
 

Alchemy

New member
אז נמשיך

לגבי הסיפור של המוכר , לא שמעתי בחיים שלי דבר כזה , אני גם לא ממש מאמין שהוא צודק , אבל אם אתה רוצה להיות בטוח במאת האחוזים, טלפון קטן למיני-ליין היבואן , תבקש סוכן מכירות , ותברר את העניין . הדגם קינג 608 הוא עם קיוסק , ובלי קיוסק הוא מופיע כסמסונג 686 נדמה לי(לא סגור לגבי המספר). מכונה , כאן אתה בבעייה , הצעתי לך את הבוש הספרדייה , אבל אם הבנתי נכון אתה גם לא רוצה ממותג גרמני, גם אם הוא לא מיוצר בגרמניה, מה שנשאר לך זה האיטלקיות , אלא אם כן תשנה כיוון ותלך על פתח עליון ואז יש לך את קריסטל הצרפתיות המצויינות (אל תתקרב אליהן בפתח חזית). אם בכל זאת הולכים על איטלקי , אז הכי סביר לדעתי הן האריסטון, אם מתאים לך , נמצא דגם מדוייק. כיריים- ב-1000 אתה יכול להשיג כיריים איטלקיות שרובן דיי זהות כאן ממש משחק העיצוב. אתה רוצה עם משטח אמייל או משטח זכוכית. לדעתי כיריים עם משטח זכוכים סבירות מאוד ניתן להשיג ב-1000-1300 ש"ח. זהו בינתיים
 

volfson

New member
אמנה 518

הזכרת אותו קודם ... איך הוא מבחינת האיכות ? עיצוב ? ניצול שטח ? מנגנון הקירור הוא MUKTI AIR FLOW ? אשמח לשמוע הערות על המקרר הזה ספציפית.
 

Alchemy

New member
לא אמנה שגרתי.

זה הדבר הכי ממצה שאפשר להגיד על המקרר. הוא ממש לא מולטי אייר פלו, אבל לזכותו יאמר שמבין כל מקררי האמנה הוא בין היחידים שהסידור הפנימי שלהם נורמלי, מרווח ומתאים למוצרים הישראלים (מבחינת מידות). חסרונו הבולט הוא העיצוב הפשוט ואף קצת מיושן. אם מסגרת התקציב מאפשרת לך על האמנה פריזר תחתון בגודל 21 קוב. הוא הרבה יותר יפה , ומן הסתם גם יותר גדול. בעוד שהאמנה 518 הוא בעל מידות חיצוניות צנועות , האמנה 521 הוא מקרר רחב מידות ולא לכל אחד זה יכול להתאים.
 
למעלה