מחפש מחשב נייד

Elius2

New member
מחפש מחשב נייד

שלום, לאחרונה אני מחפש מחשב נייד כדי שאוכל להפיג את השעמום שבתפקידי. אני מחפש נייד מבוסס Centrino, Dothan ולא Celeron וחבריו. חשוב שיהיה 512MB של ראם(ככה שיותר מהר יותר טוב). דיסק קשיח בנפח של מינימום 40GB עם עדיפות גבוהה ליותר. כרטיס מסך חזק(יחסית לניידים), מכיוון שאי אפשר לעבוד כל הזמן הייתי מעוניין לשחק משחקים קלים ולצפות בסרטים גם כן(אם יש NVIDIA עדיף כי ATI עושים צרות על לינוקס). למרות שאני לא מאמין שתהיה בעיה, אני צריך תאימות עם לינוקס(בקיצור שחומרה תעבוד על לינוקס). חיי סוללה לא קצרים מידי. משקל המחשב - לא פקטור, יכול ליהיות גם 5 קילו. Wireless network - חובה, בלוטות' - אם אפשרי אז מה טוב. לא צריך מערכת הפעלה. עדיפות גבוהה ל-IBM בגלל השירות המצויין בכל העולם. אשמח לקבל רעיונות, תודה. נ.ב. האם זה חכם לקנות מחשבים מאתרי קניות כמו וואלה? http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?pi=TZUR0Q2IMPublic המחשב הזה לדוגמא נראה ממש טוב יחסית למחיר(חוץ מכרטיס מסך עלוב).
 

Elius2

New member
תודה על תשובתך אבל..

המאמר לא חידש לי שום דבר, אני יודע מה אני רוצה ויש לי ידע בסיסי בתחום המחשבים הניידים. מה שבעצם רציתי זה דגמים ספציפיים של מחשבים כי אני ממש לא מכיר דגמים. כמו כן, האם זה חכם לקנות מחשב מאתר כמו וואלה שופס? שוב תודה.
 
מה התקציב שלך?

לגבי ואללה, זה אתר שמכבד את עצמו ולכן אם אתה מוצא שם מחשב טוב במחיר אטרקטיבי אז למה לא...
 

Elius2

New member
לא רוצה לבזבז יותר משש אלף

אם אפשר פחות עדיף, אם משהו יותר טוב בקצת יותר ששווה את ההפרש גם בסדר.
 

arye vider

New member
6000 זה מיין סטירם, יש הרבה הצעות..

..במחיר הזה. נסה לענות על 3 שאלות: 1.כמה זמן ביום אתה הולך להיות מנוייד? א. פחות משעה ליום - שאר הזמן בבית\משרד ב. בין שעה-לשלוש - לפחות לזמן הרצאה\שיעור. ג. יותר - בטיסות טרנס-אטלנטיות, באינטרנט-קפה..רק אני והנייד שלי. 2. לאילו שימושים בע י ק ר אשתמש בנייד? א. עבודה משרדית: אופיס, אינטרנט ומסנג'ר ב. מולטימדיה: סרטים פה ושם, וידאו-צ'אט. ג. עבודה גרפית אינטנסיבית. 3. באיזה גודל מסך(אינטש) אתה מעוניין? א. פחות מ-15 ב. 15 ג. יותר מ-15 לפי זה אני אוכל לתת לך דגמים.
 

Jan22

New member
כנס ..

תראה לדגם שצירפת יש נתונים ממוצעים ,הוא יחסית טוב ,הבעיה היחידה שלו שעם כרטיס מסך INTEL EXTREME 2 תוכל להפעיל אולי סוליטר ,ואם המחשב ממש יתאמץ - MINESWEEPER ,לכן עדיף לקחת ATI MOBILITY128/INTEL MEDIA ACCEALRATOR128 אחד מהשניים הנ'ל יעשה לך את העבודה ,מאוד חזקים ואיכותיים.
 

Elius2

New member
הנה התשובות

אני כנראה ישתמש במחשב מעל שלוש שעות ביום. שימושים עיקריים, אני מניח ש-ב' (סרטים, משחקים והרבה תכנות וקמפול). מסך, 15' מספיק לי, לא רוצה יותר. איך המחשב הזה http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=32&CatCode=7 ? אני מכיר את MSI כיצרנית חומרה טובה אך לא שמעתי עליה יותר מידי בתחום הניידים, למרות שקראתי ביקורות טובה מאוד על הנייד הזה.
 

xennon

New member
אני מעוניין למכור 17" חזק מאוד..

של acer.. מצב מעולה.. 0547343609 במחיר טוב..
 
למעלה