מחפש מסעדה טובה באיזור המושבה הגרמנית חיפה

amirline

New member
מחפש מסעדה טובה באיזור המושבה הגרמנית חיפה

עדיפות לאיטלקית
 
ג'יוקוסו ברחוב הנמל. אגב, באופן כללי האזור התוסס בערבים הוא
לא המושבה הגרמנית, אלא אזור הנמל. יש שם הרבה מסעדות מומלצות, כמו ליבירה, צ'אנג בה, רולא, ביסטרו וניה ועוד, וגם הרבה פאבים/בארים כיפיים.
ג'יוקוסו היא אכן איטלקית. יש דעות עליה לכאן ולכאן, אני אישית נהניתי מאוד בכל הפעמים בהן אכלתי בה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא במושבה – איטליאנו דלה קוסטה ברכבל בת-גלים (נסיעה קצרה)

לצערי במושבה הגרמנית עצמה זכורות לי בעיקר מסעדות בינוניות / מלכודות תיירים (וסניף סביר של "רק בשר", ממש לא איטלקי, כמובן). אפשר לקוות שאולי פתחו משהו חדש ומעניין, מודה ומתוודה, לא אכלתי שם כבר זמן רב.
 
אני התרשמתי לטובה

גם מפטוש, גם משטרודל, ובעבר גם מדוזאן, אבל לא היינו שם לאחרונה אז לא יודעת מה המצב שם כרגע.
יש גם מלכודות תיירים, אני מניחה, אבל בשביל זה יש גוגל/טריפ אדוויזר/הפורום הזה/ביקורות אחרות. לא רואה סיבה ליפול למלכודות בימינו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ב"פטוש" ישבתי לפני שנים רבות, לא התלהבתי

את השאר איני מכירה. כאמור, בפעמים שניסינו שם מסעדות לא נרשמו הברקות או המלצות.
 
לא יודעת מה היה שם לפני שנים רבות,

אנחנו אכלנו שם בחג של החגים לפני שנה, ולאחרונה - והיה מעולה (וכמובן, אפשר למצוא המלצות על מנות ספציפיות בביקורת שלי על המסעדה).
לכן גם סייגתי את ההתרשמות שלי מדוזאן, שבה לא ביקרנו לאחרונה - דברים משתנים.
 

amirline

New member
אכלנו באיטליאנו, מחפשים מקום מרחק הליכה מהמושבה

בשביל ללכת עם הילדים לחגיגות הכריסמס בשבת
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך דווקא הייתי מתרחקת ממוקד ההילולה, יהיה צפוף ועמוס

 

amirline

New member
היינו בשנה שעברה עם הילדים, היה מקסים

התכנון הוא להגיע בסביבות שעות הצהריים המוקדמות לאיזור המושבה הגרמנית ולהחנות את הרכב, ללכת ברגל לאכול משהו באיזור הנמל\העיר התחתית ואז אחה"צ להגיע שוב לאיזור המושבה הגרמנית, להסתובב עם הילדים באיזור הדוכנים והאורות, לנשנש שטויות(כנאפה בוואדי ניסנס חובה) ולהתקפל הביתה בערב\לילה...
 
אנחנו היינו שנה שעברה בפטוש

בחג של החגים, וכאמור היה מצוין, אבל היה זמן המתנה מאווווווד ארוך לשולחן.
 

amirline

New member
אם נלך נזמין מראש לשעה מסוימת, שבת צהריים זה קשוח להמתין

 

trilliane

Well-known member
מנהל
יפה שמצאתם מקום חניה... אנחנו מדירים את רגלינו מהאזור בתקופה

הזאת של השנה, משתדלים להתרחק ממקומות הומים וצפופים. בעבר הרחוק הסתובבנו קצת בדוכנים (אחרי חיפושי חניה מייגעים) ולא היה שום דבר מעניין, אז לא טרחנו לחזור על החוויה. כנאפה ושאר קינוחים כאלה אנחנו גם ככה לא אוכלים (מתוק עד בחילה). אבל אם אתם נהנים שיהיה בהצלחה ובכיף. זה כנראה ההבדל בין מקומיים לתיירים
.
 
אנחנו חנינו במקום רחוק והגענו לאזור במטרונית

ונראה לי שזה יותר ההבדל בין מי שיש לו ילדים למי שאין לו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
או מי שמוכן להשתמש בתחב"ץ ומי שמעדיף לשרוף שעה על חניה

 

amirline

New member
כן, להלן החוויות

הגענו בצהריים לגנים הבהאיים(שם גם חנינו, בכניסה העליונה לגנים), עשינו סיור וירדנו לכיוון המושבה הגרמנית, המקום היה מלא באנשים ודוכנים, סה"כ חוויה לילדים, הייתה אווירה כיפית.
מקומות לאכול במושבה היה בלתי אפשרי להשיג, צעדנו לכיוון העיר התחתית ונתקלנו בפיצרייה נחמדה מאוד שנקראת Pizza Dali.
המקום ממש הפתיע לטובה, היה למעלה חדר פרטי וזה התאים לנו בול (היינו 8), מבחר הפיצות מגוון ומעניין והפיצה עצמה הייתה טעימה.
כשסיימנו עברנו דרך ואדי ניסנס , כבר היה חשוך והכל היה מואר ויפה, אכלנו כנאפה ועוד שטויות ובסביבות שעה 19:00 יצאנו חזרה לת"א.
&nbsp
חייב לציין שאני מבקר די הרבה בצפון, פקקים כמו שהיו בדרך חזרה לא היו לי מעולם.... הדרך מהיציאה מחיפה ועד לת"א לקחה שעתיים !!!, עד נתניה כמעט ולא עברתי את ה 50 קמ"ש... לא ברור למה (אירועי כריסמס לא אמורים ליצור פקקים כאלה, זה לא שכל המרכז מגיע לחיפה וכשאנחנו עזבנו המקום היה עדיין מפוצץ באנשים, לא ברור)
 

amirline

New member
שכחתי לציין, אי אפשר היה להזמין מקום מראש למסעדות באיזור

המסעדות החליטו שבחודש דצמבר הם לא מאפשרים להזמין מקום בטלפון, רק על בסיס מקום פנוי... אני לא אוהב את הגישה הזאת, מרגיש כאילו תופסים תחת כשיש להם קצת עבודה, למה לא לאפשר להזמין מקום בטלפון ?, זה יחסוך להם בלאגן ורשימות בכניסה... תופעה לא ברורה
 
גם אנחנו היינו! הגענו בערב (18:30)

כדי לראות את התהלוכה של הצופים, ואכן הצלחנו לתפוס אותה (עמדנו בסוף המסלול) - הרבה מאוד תופים היו שם... מאחר שהגענו בערב, לא ממש היינו צריכים להיכנס למסעדה באזור, לשמחתנו.
אחרי התהלוכה ביקרנו בחנויות כריסמס, עברנו ליד הכנסייה הגדולה המוארת, נכנסנו לכנסייה אחרת (שהיה לה nativity scene בחוץ, שהסתובב בו חתול ושעשע את הנוכחים), ואז גם אנחנו הלכנו ברחוב הראשי של המושבה. קנינו מטעמים נחשבים כמו צמר גפן מתוק ירוק, ותפוח מצופה, אבל אפילו התור לכנאפה היה ארוך מדי, אז המשכנו קצת הלאה וקנינו כנאפה במאפייה מחוץ לאזור (והיה מעולה! לא יודעת למה רק במסעדות הכנאפה שאני מקבלת לא טעים לי).
מאוד התפלאנו שברחוב הראשי היה בדיוק כמו בשנה שעברה (מינוס המופעים - אבל היריד הוא העיקר) כי באינטרנט ובעיתונים כל הזמן הדגישו שהשנה ל-א יהיה אירוע כזה ברחוב הראשי. מוזר.

מבחינת הפקקים למרכז, עזבנו ב-21:00, ובאמת גם אנחנו חווינו את הפקקים הכבדים - אבל מבחינת הפקקים בתוך העיר בזמן האירוע, הצלחנו לעקוף אותם כדי להגיע בזמן לתהלוכה, וגם מצאנו מקום חנייה לא רחוק מסוף התהלוכה.
 
למעלה