מחצית 44-38 לכוחות הרשע....

  • פותח הנושא gloom
  • פורסם בתאריך

gloom

New member
מחצית 44-38 לכוחות הרשע....../images/Emo66.gif

הכל בגלל שזה בהיכל נוקיה......... הם צריכים לעשות את זה במקום ניטרלי... זה לא פר........ אבל הכי יפה זה כשהפועל השוו השועל כמעט קיבל עוד התקף לב.... השמן הזה
 
רבע שלישי הרג את ירושלים.

הפועל שיחקה עד מחצית נפלא,דורון שפר היה חסר,כל הכבוד לארז כץ.
 

Dr XR

New member
חבל

דוקא החזיקו את מכבי יפה במחצית הראשונה. חבל שהתפרקו ברבע השלישי. בכל מקרה: תודה לך הפועל על עונה נפלאה
 
ייאלה הפועל!!

לא נורא! הפועל שיחקו טוב כל המחצית עלק פיני יולב שמולב גרשון אני מלך העולם אני יכול להגיד מה שבא לי! אתם לא זוכרים שפעם שעברה שמכבי לקחה גביע אירופה (2001) בסוף העונה פיני אמר בעיתונות שכל השחורים טיפשים ויש את הצבע מוקה שהם יותר מבינים ויש את השחורים שחורים שהם טיפשים לגמרי..!!!! מה קרה פתאום פיני מלך העולם ולא נאצי.<!!!?!! קיצר למכבי כמעט ואין אוהדים אמיתיים שיהדו אותה גם אם הם יקבלו תבוסה מבני השרון בפליאוף הליגה (כמו שהם קיבלו מהפועל ירושליים-15 ומהפועל ת"א 25!!). תודה לך הפפועלללללללל תודה לך הפועללללללל ובורשטיין מתנחל!!!!!!!!!!!!!!!! וזהו אגב אני פה חדש אז היי לכולם!!!
 

AGENT SHESH

New member
אין מה לעשות...../images/Emo73.gif

בפאן האישי - פיני הוא אדם כזה קטן *עושה גודל של יתוש עם היד*, בפאן המקצועי - כמה שנדבר עליו - הוא הביא את מכבי לטריפל (אלא אם יהיו להם פנצ'רים בליגה, ותסכימו איתי שכנראה לא יהיו להם...) וזה אומר שהוא מאמן טוב. תודה לך הפועל על העונה הנפלאה! התאכזבתי מההדחה המוקדמת בליגה, אבל אין מה לעשות - זה הספורט. וברוכים הבאים!
 
למעלה