מחר רוכבי אופניים ברחוב עמק רפאים

oraramata

New member
מחר רוכבי אופניים ברחוב עמק רפאים

פעילי המושבה הגרמנית בירושלים מצטרפים מחר למסה הקריטית 0רוכבי אופניים למען שבילי אופניים) מחר (יום שישי) רוכבי המסה הקריטית יוצאים מרחבת המשביר אחרי 12 בצהריים לכיוון המושבה הגרמנית. פעילי המושבה הגרמנית מצטרפים לרכיבה בשעה 12:20 מגן הפעמון לאורך רחוב עמק רפאים, עם שלטי מחאה נגד הבנייה של בתי מלון לגובה בפתח השכונה. באתר שלנו תוכלו למצוא הרבה חומר על המאבק שלנו נגד כרישי הנדלן שמנסים להפוך את המושבה הגרמנית השקטה והיפה למעין אמריקה קטנה, עם בניינים בגובה 50 מטר שיחסמו את אגן העיר העתיקה בניגוד לתוכנית השימור. היזמים שכרו את שירותי המתכנן של בניני פארק הולילנד - מי שמכיר, לא זקוק להסברים נוספים - קטסטרופה! האתר של המושבה נגד בניה לגובה של בתי המלון: http://www.moshava.org.il/ אני מזמינה את כל מי שבעד המושבה הגרמנית כפי שהיא, כל מי שנגד בנייה לגובה בכניסה לעמק רפאים, כל מי שבעד שהעירייה תסלול שבילי אופניים בעיר - הצטרפו מחר לרכיבת המסה הקריטית, עם לבוש ססגוני, משרוקיות וצפצפות שלטים ומצילתיים!
 
סלחי לי אבל מלון 4 העונות

רק יוסיף למושבה ולכלכלה הירושלמית בכלל ואיך אתם קשורים לאגן העיר העתיקה עוד מעט תגידי שאתם צמודים לכותל. תפסיקו כבר עם זה מלון 4 העונות בכלל מתוכנן להיבנות במתחם עומריה בשטח עזוב בגובה נורמלי וזה יהיה מלון 6 כוכבים הראשון בישראל יארח כנסים חשובים ורק יעיר את כל האיזור מי שרוצה חיים כפריים שיגור בכפר.
 

mucool2

New member
מלון שנבנה באזור כזה

של בתים קטנים, צריך להיות מותאם לסביבה. המלון לא ייבנה במתחם עומרייה אלא ברחוב עמק רפאים איפה שגן הילדים, כלומר ממש בכניסה למושבה. בניין בגובה כזה יהפוך את חוויית הטיול לאורך הרחוב לבלתי נעימה, בלשון המעטה, וישנה את אופי השכונה, ולא לטובה.
 
למעלה