מחר תומר יוסף בפורום

מחר תומר יוסף בפורום ../images/Emo47.gif

מחר בשעה 19:00 תומר יוסף מתארח בפורום אתם מוזמנים לשרשר לפה שאלות ומחר הוא יענה
שיהיה בכיף...
 
../images/Emo121.gif../images/Emo7.gif

שחכתי איך קוראים לגיטריסט החדש שלו... הוא למד עם אח שלי בבצפר למוזיקה.... איפה שאני לומד עכשיו^^
 
אוקיי...

זה כמו צ'אט רק שמישהו מצטלם שואלים אותו שאלות והוא עונה זה הדף של הבלוג טיוי זה נמצא גם בראש העמוד של תפוז ליד הפורומים והקומונות. מחר כבר יהיה קישור לבלוג עם תומר.
 
אין על מה, תודה לתפוז אבל...

זה שרשור שאלות, הוא מגיע בשביל לענות לכם. תזרמו...
 
מה תודה? תשאירו שאלות...

אני אתחיל בשאלות: היי תומר. *אני כל הזמן שומע שהאלבום הבא הולך להיות בסיגנון חדש, מוזיקה צוענית. מה ששמעתי מבלקן ביטבוקס מחזק את זה, אבל לעומת זאת הסינגל הראשון "אל תטוסי" והשיר עם ש"ס ופישי(מקווה שנכנס לאלבום) נשמעים לי דווקא מאוד רגאיי בדומה לאלבום הקודם. האם השירים יוצאי דופן/נספחים מבחינה סיגנונית, או שמא מדובר באלבום רגאיי מעולה נוסף? *האלבום הקודם, שיצא בNMC וזכה לביקורות משבחות, לא זכה להצלחה מדהימה וחבל. האם עכשיו, עם נענע רקורדס אתה מצפה לדרך חדשה ושואף להצלחה עם האלבום הקרוב? *יש כבר תאריך לאלבום? תודה והמון בהצלחה בהכל. גיל.
 

moshe alfasi

New member
.....

אם אפשר קצת פרטים על האלבום הקרב ובא עלינו לטובה? אורחים? מס' טראקים? הפקות? נגנים? תודה =]
 

s h i d a n

New member
חחח יאללה שאלות(אני לא אצא מזה)

שאלה ראשונה: במי אתה הולך לבחור בבחירות? שאלה שניה: מה אתה חושב על ההתנתקות שאלה שלישית: מה נתן לך את החשק המטורף לעשות את המויקן? שאלה רביעית: איך אתה לוקח את העובדה שדנה עדיני עם דניאל סולומון? שאלה חמישית: מזה כל השאלות המפגרות האלה שאני שואל? שאלה שישית: מתי הופעותתתתתתתתתתתתתתתתתת????????????? יאללה ביי
 

Rasta Nesta

New member
שאלה לתומר.

קודם כל..כבוד שאתה מתארח בבפורום רגאיי.. * אם היית חיה איזה חיה היית? * עכשיו ברצינות.. איך בכלל התחלת עם הרגאיי?ויש לציין שאתה יודע לעשות רגאיי משובח אחו- שלוקי!
 
שאלות לתומר:

תומר, מאז ימי פלטפוס המוקדמים אהבתי אותך, אתה מוכשר בטירוף! עכשיו לשאלות: אני יודע שיוצא לך מידי פעם לתקלט ואתה כבר בדרך לאלבום שני. איפה אתה מוצא לזה זמן וכסף? (לא ראינו אותך הרבה זמן על המסך פרט לקליפים ו"כוכבי השכונה", שהיה מזמן..) מאיפה היו לך המשאבים הכספיים לעשות את האלבום הראשון ועוד בניו יורק! בגדול, ממה אתה מתפרנס?
 
למעלה