מחר תומר יוסף בפורום

Funky Giraffe

New member
ווא ווא

תומריקו, אני מוכרח להגיד לך שהייתי בהופעה בניצנים (לא היה פרסום שאתה מופיע, והייתי די בהלם כשעלית לבמה, אבל בהלם חיובי כמובן) ושמתי לב לשינוי עצום (בעיקר בקצב, שהוא הרבה יותר סוחף) מהאלבום הקודם (כמובן לטובה, מבחינת הטעם האישי שלי במוזיקה) אז ככה.. מתי יוצא האלבום? מה הסינגל השני? איך אתה מתחבר למוזיקה אלקטרונית, בUSB?
קבל צל"ש אחי. אה.. ולפני שאשכח. הופעת עם הדג נחש עוד לפני שהם הוציאו את האלבום הראשון? באיזה מסגרת? כבוד אהבה והערכה עידו
 

Ambitionz

New member
תומר,

מה עניינים? מי הם האומנים שהשפיעו על המוזיקה שלך הכי הרבה, ואילו אומנים לדוגמא אתה אוהב ומעריך מאוד (ישראלים ולועזיים)? אילו סגנונות מוזיקליים אתה שומע? איזה סגנון מוזיקה היית שומע בעיקר כנער, ועל מה היית מנגן (תופים?)?
 

JamicaniT

New member
אני לא מאמינה שאני אפסיד את זה ;[

אז ככה, מהי בשבילך מוסיקה טובה ? ועם אילו אומנים היית רוצה לעבוד בעתיד ? תעשה לי ילד, [זו כבר לא שאלה, זו בקשה] אח, תומר יוסף
 

Nechi Nech

New member
שאלה לתומר.

אהלן, כששמעתי את אלבום הבכורה שלך בזמנו מאוד הופעתי לדעת שלחבובצ'יק מ"פלטפוס" יש גם הרבה מה להגיד מבחינה מוזיקלית ואני עד היום מאוד אוהב את האלבום "תגידו משהו". השאלות שלי אלייך: הספיישל (המעולה יש לציין) שעשית ליוניטי סאונד בסטייל דאנסהול מאוד הרשים אותי ונתן לי חשק לשמוע שירים שלך שהם לאו דווקא בסגנון רוטס..האם אלבום הקרב ובא יישאר באותו סגנון או שיהיו עוד סגנונות שונים (לאו דווקא רגאיי..)? מי מתארח באלבום (הן על המיקרופון והן בהפקה)? מאיזה ראפרים וזמרי רגאיי אתה מקבל השראה? (בארץ ובחו"ל) מה גרם לך לעשות דווקא רגאיי? שיהיה בהצלחה עם האלבום! כבוד והערכה, רביד.
 

Nechi Nech

New member
../images/Emo7.gif אתה סתם מקנא

אבל לעזאזל, אני לא מצליח להיכנס לראיון עם תומר יוסף, מישהו יכול להביא לינק ישיר כזה?
 

ZeusMan

New member
הופה...

1. מנגנים מאחורייך אמנים שרובם מגיעים מעולם המוזיקה השחורה, מה היו הכוונות שלך כאשר החלטת להקים הרכב כזה... * איך נוצר הקשר בינך לבין כל אחד מחברי הלהקה... * האם יש סוף סוף שם ללהקה, כי הבנתי שזה עדיין נחשב כתעלומה... 2. ידוע לי שתמיר מוסקט כבר היה בעיסקי הבאלקן עוד לפני יציאת האלבום של הבאלקן כאשר עבד יחד עם Gogol Bordello ואף יצר איתו שיר באלקני עם נגיעות של דאב.. השאלה היא, איך עלה ב-BBB הרעיון לעשות דווקא מהחיבור הזה, באלקן,רגאיי והיפ הופ ביט אלבום... * איך אתה מסביר את ההצלחה של הבאלקן ביט בוקס בעולם... ? האלבום הזה הצליח בחו"ל אולי יותר מכל אמן ישראלי בכל הזמנים... 3. מה יש לספר על הבמה הראשונה או אחת הראשונות שלך כמוזיקאי "צאלים"... 4. האם אתה מתכוון אי פעם לתת איזה טראק רגאיי עם נגיעות תימניות אסליות בתוכן... ? 5. לאן אתה מתכנן לקחת את קריירת הDJ שלך... מה אתה מנגן בסט שלך, כי אחרי פעם אחת ששמעתי אותך לא הבנתי מה הכיוון המדויק שלך... *האם תמשיך לתת סטים עם בנו ?
 

N o o r

New member
בהצלייח!

אני סתם באה להגיב ולומר תמשיך ככה...אחלה מוזיקה(קצת קשה לי לדמיין אותך מימי פלטפוס
לא אומרת את זה במובן רע...בכלל לא...סתם כזה)הקיצר שיהיה המון בהצלייח...סתם שאלה איך נכנסת לרגאיי?...תמיד היית בסטייל הזה
?אבל בגדול...המון בהצחלה! אגב הייתי באיזה יום בסקאיה שתקלטת שם...מוזיקה קובנית אם לא טועה,היה סוף הדרך...פיזזתי בטירוף על הרחבה....מגניב!
 

liat love yaniv

New member
אאהה!!הוא כזה חתיך!!!

דקה..תומר יוסף זה עובדיה?מ...שכחתי..שכחתי איך קוראים לתוכנית הזאתי.. אבל זה הוא שר גם- אל תטוסי רחוק מידי..אין גבול לשמים!
 

bmt29

New member
כן זה עובדיה.... (כוכבי השכונה)

וזה הוא ששר את "אל תטוסי".
 
אז ,תומר יוסף ../images/Emo13.gif

סתם רציתי לומר לך שהשיר "אל תטוסי"- יפה
. אפשר לדעת על מי הוא נכתב?
 

אלמונדו

New member
מלךך

תומר אני חולה עלייך ועל המוזיקה שלך שתמשיך ככה ואל תפסיק תמשיך כך אח שלי
 

orel4400

New member
איך הגעת לשירה?

התחלת כקומיקאי וסטנדפיסט איף עברת לשירה לבכלל לנושא המוזיקה? בתודה אוראל!
 
למעלה