מח"כים לדוגמא אישית

sichi

New member
מח"כים לדוגמא אישית

מח"כים לדוגמא אישית אנו, בני נוער מכל רחבי הארץ המודאגים מהמצב החברתי-כלכלי, דורשים ממנהיגי העם להפגין אחריות מוסרית, להימנע מבזבוז כספים ולהוריד 10% משכרם כאמירה חברתית המביעה סולידריות עם מצב המשק בישראל. במוצאי שבת , כ"ג טבת 28.12.02, חודש לפני הבחירות יתאספו מאות שמיניסטים, תלמידי מכינות ובני נוער לפני גיוס, באוהל מאבק בגן הורדים,וישהו במשך שבוע לפחות מול משכן הכנסת בירושלים, בדרישה לדוגמא אישית ומינהל תקין מהמועמדים לכנסת ה-16. אנו פונים אליך בקריאה להצטרף למאות בני הנוער שאיכפת להם מהעם והמדינה, להזדהות איתנו במאבקנו, להגיע ולשהות באוהל המחאה כי המדינה היא של כולנו. באוהל יתקיימו הרצאות בנושאים שונים, לימודים משותפים ופעילויות התנדבות בקהילה. ניפגש במוצאי שבת, 28.12.02, בשעה 20:00 בגן הורדים. *יש להצטייד בשק"ש ובביגוד חם. הנוער לוקח אחריות טל. 734488- 054 mail:[email protected] חשוב לי להדגיש שוב, זה ללא קשר פוליטי.
 

sichi

New member
עידכון מהאוהל...

קודם כל אני חייבת לציין, שאם הייתי יכולה לחיות שם שבוע (כמו כמה שהספקתי להכיר) הייתי עושה את זה בכיף... במוצ"ש, בערב הפתיחה, היו המון אנשים, אני אישית החתמתי את האנשים שהגיעו על העצומה, שקוראת לח"כים להראות אכפתיות, מנהיגות, ודוגמא אישית ולהוריד 10% משכרם- למען משפחות נזקקות בישראל... והמון אנשים חתמו, מאות, היה מ-פ-ו-צ-ץ, מכל הארץ, מרחובת, מראשל"צ, מבאר- שבע... המון... מדהים. אני מזכירה לכם שאוהל המחאה הזה, מוצב בגן הוורדים בירושלים, במשך כל השבוע, וגם אתם יכולים לבוא לחתום על העצומה, ולהיצתרף למאות, ואלפים, שכבר חתמו, להיצתרף להתנדבויות שיוצאות מאהול בכל אחד מהימים (בבוקר- צהרים), להיצתרף לחברותות, ולדיונים על המון נושאים... באמת תבואו ותראו בעצמכם כמה מדהים...
 

La Gamba

New member
כפי שאמרתי מקודם...

אני תומך בכל הרעיון הזה (כפי שהיית רואה בתגובות לשרשור המקורי והראשון עליו שנפתח ע"י אריה17) אך לצערי, ביום שבו הורי ינסעו לי-ם יש לי פעולה להעביר, ועל כן לא אוכל לנסוע איתם... מצטער אם אני מאכזב... (וגם עוד נסיעה השבוע הייתה הורגת אותי)
 
למעלה