לסיכום ארוך מדי של דעתי :
ראשית אני לא מקבל את ההסבר שלך שהחתימו אותו על טופס כדי שלא יטען מהמר אחר לאפליה. איזה חוק זה בדיוק? מי יטען לאפליה על בסיס כזה? ואיזו אפליה?
אתה זורק קלישאות שאין להן שום ביסוס. בדיוק מה שעשו כשאמרו "על טעויות משלמים" כבסיס להנחה שחייבים לתת לך זכיה אם טעו. החוק לא עובד ככה.
דבר שני לא הטעיתי אותך בעבר, גם שם צדקתי. לא רק שטעית בהבנת המשפט ההוא, אלא במקום לבדוק מה המשמעות המילה העדפת לקרוא לי בשמות ילדותיים :
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=724&MessageId=160778679
כל המגיבים הביעו את דעתם כמוני, אף אחד לא נתן חוות דעת מומחה, ולצעוק הווינר גנב רמאי ונוכל דפוק אותם תבע אותם בכל פעם שקורה משהו - על זה אני מוחה.
זה לא רציני בעיני, וכשצועקים משהו מספיק פעמים, אפילו אנשים אינטלגנטים מאמינים. ראה מקרה הווינר שהתחיל בקניית משחקי מכבי ת"א ועכשיו כבר התקדם לקניית משחקים בנ.ב.א....
מונטלה, גם אמרתי בעצמי שאפשר לקבל אם מתאמצים מספיק, אבל זה לא תמיד שווה את זה. צריך לדעת מתי להלחם ומתי לוותר. רק המלצתי לכל אחד לעשות את החשבון בשביל עצמו,
ולא לנהות אחרי הבטחות חסרות כיסוי שהם חייבים ועכשיו לך תבזבז זמן ועצבים בשביל החזר של 50 ש"ח.
מי שחושב שאם יתקשר ויצעק על 10 נציגי שירות, יגרום לווינר "להבין" משהו, טועה. וכל מי שעבד אי פעם כנציג שירות מסוג כלשהו בארץ
יודע בדיוק מה זה לדבר עם לקוח ישראלי. הם מאיימים, מקללים, צועקים, לכולם יש אח עו"ד, אבא שוטר, אחות עיתונאית ו"חכו חכו איזה בלגאן אני הולך לעשות לכם".
ובסופו של יום כל עוד השיחה התנהלה עם זוטר, לא עשית כלום למען אף אחד אחר והלקח לא נלמד, גם אם קיבלת את מה שרצית.