מיוחד לחובבי השום והבצל

יוליקה

Member
מנהל
כיון שאתה כל כך ממהר להחליט שהוא משקר

בוא אציג לך דוגמא....

נכון הוא היה נוכח במקום שבו עישנו צינג'לה... אתה בטוח שהוא גם עישן???

נניח שקבוצה משתתפת באורגיה...כולם שוכבים עם כולם.... בחדר צדדי אונסים בחורה...
האם כולם מואשמים באונס...גם אלה שלא לקחו חלק בו???

ואם הוא לקח שכתא...זה ניקרא שהוא עישן חשיש????
 

יוליקה

Member
מנהל
ואני אומרת שהיא היתה כל כך מסטולית

שלא יכלה להבחין אם יאיר עישן או רק היה שם....
אני מאמינה ליאיר שפרט לשכטא לא עישן קאנביס, לא חשיש ולא גראס.
 
גם אני מאמין שפרט לשאכטה פה ושם

עם חבר זה או אחר פה או שם הוא לא עישן.
למי זה איכפת ביכלל ?
להפך,קראתי ששאכטה פה ושם עוזרת לך להתרכז,ליצור ולקחת החלטות טובות.
 
שאלת ואומר לך את דעתי

ראשית, אין מי שלא עשה איזה מעשה משובה קל בנעוריו, בייחוד מי שפעיל מאוד, וזה לא צריך להיות לו לרועץ בעתיד.
אני מדגיש את מעשה המשובה הקל, כדי לא תהיינה "קלוץ קאשס".

מי מאיתנו לא גנב תפוז או שניים בפרדס לרווחת את הצימאון או להתרחץ בביארה שבפרדס (נחום גוטמן עשה על זה ספר) וכו.
הזכרון הכי חזק שלי מלפני כ-55 שנים שכל הכיתה ביבנאל, הלכנו לביארה ונכנסנו למים, בנים ובנות בלי בגדי ים (עד היום יש מי שמעירה לי:"היית פעם כל כך רזה...").

מאידך, לא בהכרח שמי שהיה בחבורה עשה מה שכולם עשו. היתה תקופה שבה הייתי תלמיד אצל תומארקין והשתייכתי לבראנז'ה היפואית, החל משייקה אופיר האיש הנהדר ועד דן בן אמוץ, ורובם ככולם השתמשו בסמים קלים, אני לא. הדבר החריף ביותר היה אצלי פלפל חריף באוכל וקפה שחור במשקאות.
אז מה?
מכיוון שסביבי היתמרות תימרות עשן הגראס, חובה שגם אני אהיה במשתמשים ? בכלל לא.
כמובן ב-1970 עם גיוסי למשטרה , הסברתי לחברים שמהבחינה המקצועית אני לא יכול להיות עוד איתם, ונפרדנו בחברות.
 

י מ י ת 2

New member
מבחינתי הבעיה היא מה הוא עושה עכשיו

כראש מפלגה וכשר אוצר. אבל זה כבר נושא לשיחה אחרת, שאין לי כל כך חשק להיכנס אליה.
 
נו,טוב.משום מה בחרת שלא להתייחס לשאלה

השאלה היתה מה דעתך על זה שהוא משקר לא על העישון.
מצידי שיעשן עד שייצא לו עשן מהאוזניים.
בינתיים הנושא כבר עלה בחדשות הערב ורשימת המעשנים כבר ארוכה.
חלקם טוענים שהוא סיפק להם את החומר.
בקשר לרחצה בלי בגדים..הרזון,.זה כל מה שהיא זכרה ?
 
אין לי ראיות לכאן או לכאן

ולא ידוע לי אם "הראיות" כביכול, המוצגות, הינן אמיתיות.
זה לא ענין של לבחור מה לעשות, אלא לענות בזהירות הנדרשת. אני ממש לא שש להוציא לעז על מישהו בלא שבחנתי את כל הראיות. גם אם הוא איכזב אותי מבחינה פוליטית.

מה רצית שהיא תאמר ? פעם היינו דור תמים מאוד, והכל נאמר ברמיזות. רק להזכיר שהמים היו קרים מאוד......
 


 
אתה מזכיר לי את הלילות בעמק יזרעאל

היינו מתחלקים לשתי קבוצות [בנים ובנות מעורב].
קבוצה אחת מעסיקה בשיחות את שומר האבטיחים\מילונים וקבוצה שניה "סוחבת סחורה"
א"כ נפגשים באגם כפר ברוך ב "מעיין" שלמעשה לא היה מעיין אלה צינור כניסת המים לאגם לבריכת מעבר ממעיין ברוך [אין קשר בין השניים]
מעיין ברוך קיבוץ השוכן בצפון עמק החוּלה. מושב כפר ברוך בעמק יזרעאל.
המיים היו קרים כקרח.
ההינו מטבעים בין האבנים את האבטיחים\מלונים.
שוחים וצוללים [לא ערומים,עם תחתונים]
לקראת סיום יורדים על האבטיחים הקרים כקרח - סוף העולם.
כמובן שכל הנסיעות היו על טרקטורים ללא רשיונות נהיגה כשכל בן לוקח לפחות 2-3 בנות על הכנפיים.
 
השאלה כמה רוצים להתלכלך

לא נולד פוליטיקאי שהוא לא שקרן רמאי נוכל וגנב.
ופויטיקאי שמעיד על עצמו שהוא אדם ישר, הנה הוא משקר ומפעיל את עקרון אפימנידס.....

הכרתי אדם שהיה יחד עם שמעון בקיבוץ אלומות והוצע לו גם להיכנס לפוליטיקה, וכשהבין מה זה, סרב, וניצל - הוא נשאר אדם ישר גם אם לא מפורסם.
 
למעלה