מיזוג של מדע מודרני עם חוכמה סינית מסורתית.

arica1

New member
מיזוג של מדע מודרני עם חוכמה סינית מסורתית.

משקה חדש בארץ המבוסס על נוסחה בוטאנית סינית. גוף האדם מורכב משמונה מערכות, הכרחי לשמור על בריאותן של מערכות אלה ועל השיתוף פעולה ביניהן כדי להבטיח בריאות מיטבית. 30 מ"ל בלבד של INTRA ליום מסייעים בהזנת תאי הגוף ומספקים חומרים מזינים צמחיים חיוניים, שאינם מצויים יותר במזון המודרני שלנו. intra התוסף היחידי המטפל בכל שמונת המערכות בגוף.
 

arica1

New member
מעבר לפרסום.

תודה על התגובה . ולדעתי אתה גם מפרסם משהו , אך ההבדל ביננו הוא בזה שאני ממש מאמי שאני מפיץ מוצר שעוזר להמון אנשים. וסתם לידעתך, יש לי נכד בן חצי שנה והאינטרא עוזרת לו גם :) תודה www.lifestylis.com
 

מאיר72

New member
שאלה?

האם אתה מטפל? האם אתה יודע מה עושה כל צמח? האם אתה יודע מה הסינרגטיקה בין הצמחים? האם אתה חושב שצמחים זה תרופות? וטיפ קטן אל תיתן את הדבר הזה לנכד שלך.
 

arica1

New member
שלום

לא אני לא מטפל אני ממש יודע מה עושה כל צמחף וכן יודע את הסינרגיה בין הצמחים תוסף מזון אינו תרופה ! העולם המערבי משתמש בהמון צמחים גם כתרופה. וטיפ גדול לי אליך, אני כן נותן לנכד וממליץ לתת רק בגלל התוצאות.
 

lightflake

New member
אז הנכד שלך הוא "שפן" הנסיון?

[לא שאני חושב שזה בסדר להשתמש בשפנים או עכברים או כל חיה אחרת לנסויים כלשהם.]
 

arica1

New member
חחחחחח

אטימות זו תכונה שאפילו המחוצר המדהים שלנו לא יכול לעזור :) לא, הנכד שלי הוא הדבר הכי חשוב לי ?(למי שיש נכדגים יודע) ולכן השתמשתי בדוגמא הזאת בכדי להמחיש עד כמה אני מאמין במוצר ועד כמה המוצר הוא טוב. אז אפשר ךהבין את זה או למשל אנשים כמוך, לא מבינים :) לא נורא. גם לפני שנים אתה בטח היית מאלו שהיו נגד שתייה ומכירת מים מינרלים :)
 

מאיר72

New member
זה ההבדל, שאחנו (המטפלים) כן יודעים

מה עושים הצמחים ואתהסינרגטיקה בינהם ואיזה תופעות לוואי הן יכולות לגרום, זה שקראו למוצר הזה "תוסף תזונה" זה טריק שיווקי (טריק טוב יש לומר), על מנת שכל אדם יוכל למכור את זה ולא לקחת על זה אחריות. המטרה של אותה חברה היא הגדלת ההון שלה ותו לא! אתה רואה כרגע "תוצאות" ספר לי יותר מאוחר (עוד שנה שנתיים) על הריבית שתשלם עבור אותן תוצאות פלא. וטיפ קטנטן, אל תנסה למכור את המוצר הזה בכלל ולמטפלים שכן יודעים מה זה עושה בפרט (ולא משנה מה לימדו אותך באותו קורס שיווק מזורז), כבר ראינו כאן הוכחה חיה לאדם ששמו הוזכר והוא טוען שאין לו קשר לכך (ואני נוטה להאמין לו).
 

arica1

New member
מאיר שלום

אני מכבד אותך עקב היותך מטפל. אך בוא נדבר עובדות? LIFESTYLES חברת ענק בינ"ל יציבה כבר 17 שנה חברה ב- DSA בכפוף לאתיקה והיושרה מהגבוהים בעולם. צרכנים ומפיצים בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם. אישורי משרד הבריאות בכל משרדי הבריאות בעולם, כשרות של הרב לנדא, כשרות של העדה המוסלמית. עדויות של מיליוני משתמשים, עדויות של אנשים שמוכנים להפיץ את הטלפון שלהם לכל דורש. כמטפל (נוטה להאמין לך) לדבר על צמחים כעל טריק שיווקי????? זהו מוצר מוכח ללא שום תופעות לוואיף ואשמח לספר לך עוד כמה שנים על הדברים הטובים שקרו לי :) בעצם יש לי טלפונים של אנשים הגונים שכבר משתמשים מעל 8 שנים שאוכל להשאיר לך את הטלפונים שלהם. ובנוגע לאדם ששמו הוזכר, אענה לך בדואר האישי.
 

מאיר72

New member
רק בגלל כתוב

"זהו מוצר מוכח ללא שום תופעות לוואי" יש להתרחק מזה כמו מאש. מה שטוב לאחד יכול להזיק לשני ולהפך, יש דבר אחד בעולם שהוא ואך ורק הוא אינו בעל תופעות לוואי ואינו יכול להזיק וזה מים! כל השאר אפילו חסה יכולה לגרום לבעיות. מתן כשרות אינו גושפנקא לכך שהמוצר טוב אלא לכך שהוא כשר (ותן לי מספיק כסף ואני מכשיר לך גם "עגל גרמני נמוך עם עיניים כחולות"), אישורי משרד הבריאות ניתנים למוצרים שמוגדרים כ"תוספי מזון" ללא פיקוח והבנה ראויה ומתאימה. ואותם צרכנים שאתה מדבר עליהם לא חושבים שיש להם בעיה מסוימת ואולי היא נובעת מזה שהם שותים את זה כל יום.
 

lightflake

New member
מה אני מפרסם?

קריאה לא לפגוע באפרוחים? זה נראה לך מקביל לפרסום מוצר מסחרי שאתה מוכר? אני לא יכול למנוע ממך לקלקל את הבריאות של הנכד שלך אבל אני כן יכול להתריע בפני גולשים מפני פרסומת לתרופת הפלא ה"חדשה" (ראיתי את האינטרה בארץ כבר לפני 5 שנים בערך אז מה חדש פה? או שזה סתם עוד שקר?)
 

lightflake

New member
תגיד, למה נראה לך שאנשים לומדים כל כך הרבה?

א-ח-ר-י-ו-ת אנשים פה מתעסקים עם הדבר היקר ביותר לאנשים, הבריאות שלהם, ושל הילדים שלהם. בלי להבין לתת לכולם לשתות תערובת צמחים (שאין לך באמת מושג מה הפעילות של כל אחד מהם בנפרד-שלא לדבר בכלל על הפעולות המורכבות שלהם יחד). זה פשוט לא אחראי, אולי אפילו נאיבי.. הייתי באתר שלך, זה אתר מאוד יפה, (אגב, הסרטון של גדעון לצערי לא עובד..) אני מבין שאתה מאמין שמצאת דרך מופלאה גם לעזור לאנשים להרגיש טוב וגם להשתתף במערכת כלכלית שתשלשל לכיסך מצלצלין... ובכן, צר לי שהתפתת להאמין, אבל תבין שיש גם סכנות שאתה לא מודע אליהם, אני מוכן לתת לך דוגמא. באה אלינו (לקליניקה של המורה שלי) ילדה מאוד עצבנית, חסרת מנוחה ולא יכולה לשבת לרגע, כל הזמן בוכה וצועקת ומאוד רגישה לכאב. ההורים כבר היו אצל כמה רופאים ולא יודעים ממה זה נובע וגם הרופאים אובדי עצות (אם הילדה הייתה יותר גדולה, לא הייתה בעיה לתת לה לבלוע ריטלין...) בכל אופן, לאחר חקירה מעמיקה, המטפלת גילתה שכל זה התחיל אחרי שבגן שבו היא נמצאת התחילו לתת לכל הילדים לשתות תה קמומילה כדי שיוכלו להרגע ולהרדם בצהרים (ממש כמו מה שאתה נותן לנכד שלך באינטרה ביחד עם עוד לא מעט צמחים אחרים..) הרי "ידוע" לכולם שקמומילה זה תה מעולה שמרגיע... וזה גם "טבעי" אז מה כבר יכול להיות רע?... מבט קצר לספר ההשפעות של קמומילה מגלה לנו שהילדה למעשה (כנראה היא רגישה יותר משאר הילדים) הורעלה בקמומילה, הסמפטומים שהיא הציגה הם בדיוק הסמפטומים שנצפו בחקירת ההשפעה של קמומילה... ואז הורידו אותה מהתה הזה (במקרים מסוימים זו יכולה להיות גמילה לא קלה) והיא חזרה להיות ילדה רגועה ושמחה כמקודם. אתה יכול לקרוא בעצמך כאן על חלק מהשפעות הקמומילה: (וזכור שמדובר רק על צמח אחד מתוך הצמחים הרבים שאתה מחלק לאנשים בלי לחשוב פעמיים) http://www.homeoint.org/books/nashregi/mmcaucyc.htm#cham
 
למעלה