מיכל וכולם כאן - שלום

  • פותח הנושא Kaya
  • פורסם בתאריך

Kaya

New member
מיכל וכולם כאן - שלום ../images/Emo13.gif

מזל טוב על הפורום החדש !!! יש לי שאלה שמטרידה אותי כבר כמה ימים. מגיל 17 (אני בת 27 כיום) אני כותבת את האות "ע" כדפוס. בכל מצב, בכל מכתב. לאחרונה - מצאתי את עצמי מתחילה לכתוב אותה כ-ע רגילה (לא דפוס) אלא סגורה. מישהו אמר לי משהו על זה - רציתי לדעת מה אתם אומרים ?!?!? סקרנית, אני.
 

shonshon5

New member
שלום קאיה. ../images/Emo39.gif

קאיה זה מין אוטו קוריאני כזה? אולי לא. המזגאוויר מתעתע בחושי.. ואני גם לא גרפולוג בכלל, סתם עובר אורח, אז קבלי את הר"מ בזהירות והטולרנטיות הדרושה.. בעניין ה"ע" - יש לה משמעות בהקשר המיני. זה שמגיל 17 כתבת אותה באות דפוס, עשוי להצביע על החשיבות והמשקל שהנושא נתפס בעיניך. השינוי לכתב רגיל, עשוי לרמוז על משבר בתחום הזה, כגון הדרדרות במערכת יחסים קרובה, או אפילו פרידה טראומטית. זהו, ושוב - לא חותם בכלל שזה מתקרב לאמת כל שהיא. אבי, יועץ רה"מ למשברים.
 

Kaya

New member
קאיה זה השם של הכלבה ../images/Emo13.gif

והיא בת 9 - אז אם תעשה חישוב מהיר תגלה שהיא "היתה" כאן עוד לפני האוטו
מה לגבי כתב הנוטה ימינה? והאות "ב" שכתובה כמו מספר 2? תודה תודה תודה.. וד"ש לאריק
מרג.
 
אריק לא עבר איתנו ../images/Emo10.gif הוא נשאר בבית

הישן
כתב שנוטה ימינה מעיד לפי הספרים על מוחצנות ואופטימיות, אם הזוית הימנית מאוד חדה גם יכול להעיד על חולשה ויטאלית או על תחרות עם דמות האב. מצד שני מומלץ לקרוא את תגובתו של שייקה לנדאו בדף זה קצת יותר למטה בקשר לסימנים בכללית. אז גם לגבי האות ב´, אותו דבר, ע"ע שייקה. אבל אם מתעקשים, אז זאת ב´ שאופיינית לאנשים קצת יותר בוגרים ומתוחכמים כך שמתי לב. אבל היא גם חתוכה ולא ממש ספונטנית. יש לי כל מיני מחשבות על הב´ הזאת, אבל זה נורא תלוי בקונטקסט של שאר הכתב, ובמילים אחרות: אולי תראי לנו את הכתב
מיכל
 

Kaya

New member
מיכל היי ../images/Emo13.gif

ניסיתי (באמת ניסיתי) לקרוא את ההודעה של שייקה אבל לא הבנתי כלום
אולי בגלל שהשעה היתה 2.00 בלילה...... אם את יכולה לפרט לי קצת יותר - (חולשה ויטאלית ?!?!?) ה"ב" שלי לא חתוכה והיא ספונטנית בערך כמוני (שזה מאוד..) הלוואי ויכולתי להראות לכם את הכתב - אין לי סורק.. ועוד שאלה לסיום - הכתב שלי כל הזמן משתנה.. אני יודעת שאני לא עיקבית..(זה הדבר היחיד שאני עקבית בו..) יש קשר? תודה תודה ושוב תודה
מרג.
 
הי קאיה ../images/Emo13.gif

אולי אחרי שתהיי איתנו קצת יותר זמן, וכשתקראי בשעות יותר ערניות
אז תוכלי להבין את ההודעה של שייקה. הכוונה הכללית שלו היא שלמעשה אין כל כך ענין להתיחס לסימנים בודדים של אותיות. אין לך גם סורק בעבודה? אצל חברים? משהו? אם הכתב משתנה, גם את משתנה. או מצבי רוח, או שעדיין עוד לא התגבשת עם עצמך או שבאמת את חסרת עקביות. כל מיני אפשרויות. לא אמרת לנו בת כמה את ?
 

shonshon5

New member
אהלן מיכל, בוקר טוב!! ../images/Emo42.gif

לונג טיים נו סי... קאיה (עפ"י מכתבה הראשון) בת 27. וניתן אף לומר שלא רק שאין לחרוץ גורלות עפ"י אותיות בודדות, אלא שגם לא מניתוח כתב יד שלם, ולא מסדרת פגישות אצל מאבחן, ואפילו לא ע"י מערכת TAT שלמה... הכל צפוי והרשות נתונה. יאללה, ביי!
 
למעלה