מימה קיר 10

בחבח

New member
נו. אני מביך את עצמי

הקיצר, מי היתה עלמת החן מהתמונה הקודמת (קראו לזה חתולת מין אז לדעתי). רמז - היא לא נראית ככה היום. רמז שני - תחשבו על עונות השנה.
 

טריפל

New member
סוניה פרס? ../images/Emo5.gif

"היא לא נראית ככה היום" - תודה באמת על הרמז, יא בח. ניסיתי גם את הענין עם עונות השנה אבל ת'צריך להבין שהיום בבוקר יצאתי לרחוב עם שיער רטוב מהמקלחת, והכל הפך בשניות לקרח. אז כך שהעונה היחידה עליה חשבתי היתה האונה הימנית רומזת לשמאלית שהגיע הזמן למצוא מקום קרוב יותר לקו המשווה ולעבור אליו. עכשיו רק רציתי שתדעו שהביצועים של האתר הזה גרועים אף יותר מקודמו(השין). הדף נטען אולי בנסיון הרביעי וכל העסק הזה עם האמוטיקונים לא ממש מתפקד. חרפה מה שהולך כאן! אפילו הבאנרים המכוערים לא נטענים כמו שצריך. זהו שיחררתי.
 

קפת

New member
אינבעיה

כמו צוענים טובים, אין שום בעיה שנעמיס את עצמנו על אתר חדש. ככה, נעביר את הפורום כל כמה חודשים. יהיה סבבה.
 
אוף עם הרמז שלך

עונות השנה, המממ.., מזג אויר? הממ... דני רופ? (אבל, הוא קצת צעיר להיות מצולם בשחור לבן בבגד הים של אלינור רוזוולט). רעיון נוסף - עונות השנה = קיץ. קיץ= סאמר דונה סאמר? המממ..., מזכיר אותה, ועדיין לא בדיוק.
 

פלונית3

New member
כיום היא בכלל לא נראית

אם אינני טועה - זוהי שירלי ווינטרס בצעירותה. מסתבר שגם אז היא לא הייתה יפהפייה, אבל תמיד הייתה שחקנית גדולה. "לוליטה" [האמא], "הרפתקה בפוסידון [היידישע מאמע, איך לא...] והיא כבר שוכנת עפר מזה כמה שנים טובות. אז יש לנו שחקנית, יש לנו אידישע מאמע, יש עונה, יש לנו פרס? או לפחות נקודונת?
 

פלונית3

New member
למה להרוג סתם בן אדם?

כנראה שהגברת הזקנה עדיין חיה ובועטת. השמועות על מותה היו מוגזמות! לא, נורא. זה לא הזיק לאמנון רובינשטיין, למה שזה יזיק לה?
 

בחבח

New member
זכית בסוף שבוע

אכן שלי ווינטרס (חורפים, זה עונות שנה) שאפילו הייתה צלע נשית יפה בכמה סרטים לפני שעברה לעשות תפקידי איכות (לילו של הצייד כדוגמא מייצגת).
 
שכחת את הכי חשוב

קרן אחת של אושר - עם סידני פואטייה. היא משחקת שם אמא ביצ'ית לנערה עיוורת. אם אני לא טועה היא גם קיבלה אוסקר על התפקיד. היא היתה גם אידישע מאמא מהדרת ב"תחנה הבאה גריניץ' וויליג'" וסליחה על ההתנשאות שבידע מראש.
 
שכחת את הכי חשוב

קרן אחת של אושר - עם סידני פואטייה. היא משחקת שם אמא ביצ'ית לנערה עיוורת. אם אני לא טועה היא גם קיבלה אוסקר על התפקיד. היא היתה גם אידישע מאמא מהדרת ב"תחנה הבאה גריניץ' וויליג'" וסליחה על ההתנשאות שבידע מראש.
 

נינטייב

New member
הייתי הולכת על סתיו אלימלך המלך

מהדרום, שילוב של סתיו, ושל ענת אלימלך. זה לא זה, הה?
 

יס באך

New member
כוסון

אשמח מאוד אם תסכים להזביר לי, איש רפה שכל, שמרן, נוקדן, פוּריסט, דביל, צועד אחורה במקום קדימה מדוע המילה הזו "כוסון" צריכה לשקף גברית צעירה , קולית ומרתקת? האם לכנות גבר בכינוי איבר המין של אשה הופך אותו לגברי יותר? בתודה מראש אשכון
 
יש הגיון מסויים בשאלה שלך

אם המילה "כוסית" (כוס קטנה), באה לתאר דמות נשית מושכת חיצונית, אז מן ההגיון, שהתואם הגברי יכונה "ספלון" (ספל קטן). ואני משוכנעת שאם נחשוב על זה לעומק, נמצא בזה גם הגיון אנטומי מסויים (טוב, אולי לא). הנטייה, ליוניסקזיציה, לפעמים מרגיזה, כמו למשל בחורות שאומרות "נשבר לי הזין", אבל דווקא משעשע לקרוא לגברים מסויימים "שרמוט" או "נותן".
 
וכל כך למה?

למה זה משעשע לקרוא לבחורים "מסויימים" שרמוט או נותן? או למה זה משעשע לקרוא לבחורות "מסויימות" שרמוטה או נותנת? זוהי ההתנשאות כי ע"י כך אתה משפיל את מה שאתה חושב שהוא נחות ממך? האם יש חוק נגד להיות שרמוט או נותן? קוד מוסרי? דתי? מסורתי? פולני? מה?
 
למעלה