מימה קיר 10

שמע נא אשכון יקר

מה זה בעצם איכפת לך? לא ממש בא לי להזביר ואם בא לי אני אקרא לעצמי אפילו נרתיקון, יה? האם זה מספיק מאגניפיקאט בשבילך? ומי זו הכוסית בתמונה? איזו אביבה מלכה לשעבר? האם היא הזילה דמעה כשענדו לה כתר מלכות?
 

קפת

New member
../images/Emo91.gifשמע נא אתה בעצמך

אתה הגעת אלינו, אנחנו לא הזמנו אותך לכאן. ולכן, אנחנו מצפים ממך למינימום של נימוס. אם שאלו אותך שאלה, אתה יכול להתעלם, ואתה יכול להזביר. אבל אם באת לפה כדי להתנשא - אני אודה לך אם תמצא לך פורום אחר מתוך עשרות הפורומים האחרים שבאתר - כדי לבצע בו את זממך. אתה יכול לקרוא לעצמך איך שבא לך, ואני, מצידי, יכולה לקרוא אותך לסדר. פעם ראשונה, פעם שניה, אבל פעם שלישית לא תהיה. מלה של קפת.
 
וזו בדיוק המגלומניה של האוֹפ

ונראה לי קפת יקרה שאני לא המתנשא היחיד כאן. בכל אופן אני לא מתכוון להתנצל על הניק שלי. יותר מעניין למה זה מרגיז את יוהן ס. אני מבין שבזמנו, בלייפציג זה היה מפריע, אבל עכשיו זה 2004 גוט ציי דאנק ואיש בעייניו יעשה כל זמן שאין חוק נגד. אנחנו אמנם במזרח התיכון אבל אנחנו נאורים או לפחות מתיימרים להיות כאלה, נישט וואר?
 

יס באך

New member
אני אנתרופולוג-סמיולוג

ולכן מרתקת אותי הבחירה של זכר בכינוי נקבי כדי לבטא את זכריותו. לי יש הרבה הזברים, חלק מהם אולי יפגעו בך. אבל, אם אתה כלכך משוכנע שאתה לא צריך להזביר - לבריאות. ואתה רגיש מאוד כמו
 
השאלה היא למה זה מרתק ?

כי לעניות דעתי זה גם עניין פילולוגי, יָה? כי זה התחיל אולי בחתיכה ונהיה חתיך וכוסית ---> כוסון וכן הלאה. הזברים? בבקשה אבל אני מזהיר - אני מומחה בהומופוביה.
 
לא לא לא לא לא.

כוסון יקר, זה כוסון וכוסונית, אל מול כוסית וכוס. זה אם אתה מנסה לעבוד על משקל חתיך וחתיכה, יה? בסה"כ, בא היס באך ושאל למה אתה קורא לעצמך על שם איבר נשי, או למה אתה חושב שזה נותן לגבריות שלך נקודות זכות. זה הכל. אגב, התשובה היא פשוטה. הבחורות של סקס והעיר בעברית, קוראות ככה לבחורים שמוצאים חן בעיניהן. אני והשותף ניסינו להנהיג טרנד חדש, ולקרוא להם "בולבולונים", אבל עד שאני לא אסיים את הספר והוא לא ייצא לאור, קשה לי להאמין שזה יתפוס.
 

יס באך

New member
אז, אתה מומחה בהומופוביה

זה צריך להפחיד אותי? אבל ברור לחלוטין שנשבית באיזה "טרנד", שאגב עבר זמנו, ואינך מספיק אמיץ להגן עליו. ועכשיו לגופו של הפורום המטורלל הזה. אנחנו נוטים לתת תשובות לשאלות, בדרך כלל תשובות מופרכות, מופרעות, כאלה שלא משקפות איזו "חרדת ביצוע", כפי ששתי תשובותיך אליי הפגינו. אתה מבין - אני גם מומחה בהומופוביה. ההזבר המילולי-פילולוגי שלך כלכך נחות, שאני משוכנע שאתה צוחק עליי.
 
היי, לא יפה ככה להפחיד אורחים

אם לא ניתן לאנשים מבחוץ להיטמע בינינו, בסוף יהיו לנו ילדים מפגרים! אגב, יפה היעל26 הזאתי. באמת יפה.
 

קפת

New member
אה. הבנתי כבר לבד

אגב, אצלי יש גירסה משופרת שלה, גם כשהיא בת 25. מדהים איך היא לא השתנתה בכלל. השנים לא נותנות בה את אותותיהן. יד הזמן לא נגעה בה. ויש לי עוד קלישאות, אבל אני חוסכת.
 
אני נראית עכשיו כמו שנראיתי בתיכון

יד הזמן לא נתנה בי את אותותיה גם, מסתבר. אפילו החבר הראשון שלי נפל רגע, מההלם.
 
למעלה