מיני-סדנא - אסטרטגיות - שאלות

Wednesday

New member
ועוד שאלה שנזכרתי

איפה לשתף את הילד בתהליך (ראי הודעה מקורית)? האם את כל העיבוד אינפו'/ מה צריך לענות אני עושה בשבילו? רק בשלבים הראשונים? מה ה"פרוטוקול"?
 
לקרוא את השאלה

ושהוא יענה וכל שלב של שאלה בעברית של המתמטיקה - כותבים בשפה של המתמטיקה. והוא יגיד את השלבים הוא יבנה את הנוח לו הוא יוביל, את מנחה אותו בדרך. אם הוא טועה - את שם כדי לעזור. אם טועה יותר מפעם אחת - את שם כדי להנחות בטריק שלא יוכל לטעות. אם הוא יכול לתת טריק - עדיף. אם לא, תציעי את. במשך הזמן ילמד בעצמו למצוא ת'טריקים.
 
אף פעם לא מאוחר מדי ללימודים

שבט יקירתי, שימי לב, שבאופן עקבי באינפורמציה - חסר משהו. את רואה חלק מהמידע, צריך לבדוק את כל הנקודות שישנן. והרי לך תגובות בקובץ.
 

שבט

New member
דהההההה, ממש אופייני ../images/Emo9.gif

וזה עוד היה עם רטלין
 
רגע... לא סיימתי איתך, שבט...

אם זה ממש אופייני - עכשיו יש לך משימה חדשה : את צריכה לנסח לעצמך את הכלל, כדי לא ליפול שוב באותן שאלות - מהו הכלל. איך צריכה להיות דרך העבודה שלך בעניין של שאלות ?
 

שבט

New member
רגע... שניה זה לא נראה לי קשור

אני מבינה את הכלל: אני צריכה לשים לב רק לאנפורמציה שידועה! אבל לפי התשובות בד"כ חסרה לי אנפורמציה. טוב נראה לי שאולי בכל זאת לא הבנתי משהו לפני- אבל לא יודעת איך להסביר מה לא הבנתי. אני אנסה ,אבל משערת שלא ייצא ברור. אז ככה: את הוספת לי בעמודה של "מה מבינים משהאלה", מידע שהוא גם נמצא בעמודה- "על מה צריך לענות". לדוגמא- יש 2 דמויות: ה' ושמואל.ה' התגלה לשמואל. את הוספת לי שגם מבינים שיש סיבה לכך שה' התגלה לשמואל. ז"א ש"הסיבה לכך" נמצאת בשתי העמודות (בשתי השאלות שביקשת מאתנו לענות עליהם). נראה לי שחשבתי שאת השאלה לדוגמא- מהי הסיבה רושמים רק בעמודה השניה, ז"א רק ב-"על מה צריך לענות". ולכן לא רשמתי גם בעמודה של מה אנו מבינים מהשאלה. ולפי מה שראיתי זה הסגנון של המידע שהיה חסר לי. הבנת??? לא??? נראה לי שגם אני לא! סתאאם אני נראה הבנתי רק לא יודעת איך להסביר לך.וגם לא בטוחה שזאת באמת הייתה הבעיה.
 
ובכן הבנתי שהבנת שהבנווווו

שבט יקירתי, בדיוק מה שהיה חסר במידע "תקעת" אותו במה שצריך לענות. ונכון שצריך לענות, אך קודם כל לכתוב ת'אינפורמציה. כלומר, הכלל - שאת מקיפה את האינפורמציה כולה ורק אחר כך מה צריך לענות. האם רות ?
 

שבט

New member
כן בוס! הבעיה שתמיד יהיה משהו

שאחסיר, שאפספס ואין מה לעשות עם זה! אז הפעם זה היה בשאלות.
 
אמא של חברה שלי אומרת

שכל הזמן לומדים משהו חדש - ונשארים טפשים... אולי זו מנת חלקנו, לא ?
 
היום שמעתי המשך לטפשות

כשאמרתי שכל יום לומדים ונשארים טפשים, אמרה לי מישהי חכמה - נשארים טפשים אבל פחות... מה שנקרא- פחות אבל עוד כואב...
 
איזה כיף של חגיגה גדולה ../images/Emo45.gif

פתח את הקובץ המצורף, ההערות שלי בתוכו. תמשיך איתנו גם בשיעור השני, אני מקווה... דש לשבט
 

שבט

New member
שאלונת- מחבר של שבט

לגביי שאלה 9, לא הבנתי למה בסעיף 9,ב,אמרת שלא ביקשו סכום אבל כאשר מבקשים: מה הממספר שנקבל אם נוסיף למספר X מספר הגדול ממנו ב 3 (x+3)? אז התשובה היא הסכום כלומר x+x+3 לא?.
 
למה אומרת מה שאומרת...

זה נכון, שכדי לקבל מספר מסוים צריך לעשות מניפולציה שהיא חיבור. אבל... האינפורמציה אומרת, שאם נוסיף כך וכך.. יהיה מספר חדש. הפעולה שצריך לעשות היא החיבור. הבדל קצת דק...
 
למעלה