מישהו חווה לאחרונה (נניח חודש אחרון) בעיות בניוד

z x 7 r

New member
התכנון היה לשדרג בבזק ל 40 מגה

ולהישאר עם מודם ישן שלהם, לנייד ל 018, לקנות מודם בהנחה שהם נותנים דרך באג ואז להתחיל לגלוש ב 40 מגה, ואז להחזיר את המודם לבזק.
מז"א לגעת בארון? אלו לא הגדרות אצלם בסוויצ'ים או מערכות שלהם? אתה אומר בעצם, שכל לקוח שרוצה לשדרג מ 15 מגה, בעצם מה שקורה מאחורי הקלאים שמגיע טכנאי בזק לארון ברחוב?
 

itzikdba

New member
עד כמה שאני יודע,טכנאי בזק צריך להעביר את הקו של בארון

הוא בעצם מחליף כרטיס בארון ראשי שמתאים ל VDSL2.
לא יודע אם מי שכבר מחובר לכרטיס כזה,בזק יכולה לשלוט עליו מרחוק
לשינוי מהירות סינכרון.
לא קיבלת עם מסמכי הרישום של 018 את הקופון לבאג?
האם 018 מחכים לסיום הניוד על מנת לשלוח את הקופון?
אצלי הכל הגיע ביחד כאמור אחרי שעתיים,בכל מקרה הייתי כבר ב 40 מגה
אז השתמשתי במודם של בזק עד שרכשתי מודם חדש.
 

z x 7 r

New member
רק קיבלתי מייל אישור על זה שהתהליך התחיל

לא שמשהו הופעל או נוייד.
הליצנים גם לא חוזרים כשאני משאיר הודעות.

התחלה ברגל שמאל משהו.
 

z x 7 r

New member
התקשרתי למכירות - תוך 5 דקות הקו נויד, קיבלתי מייל

עם שם משתמש והסיסמה, וקופון למודם בהנחה (קודם אנסה להגדיר את המודם שיש לי בכל זאת).

תודה לכולם.
 
למעלה