מישהו יודע האם התקיימה הפגישה עם טי

kiyossi

New member
שרון ערב טוב

מעריך את כנותך שהנה ללא משוא פנים. לא שגיתי בכך שפניתי אליך ולהראל כי שוב הוכחתם כי התוצאה חשובה ולא הדרך. אכן הוא-את היא זו שכתבת ולא אני שאציג אותך ו/או את הפרוטוקול לעיני כל כי מתלהמים לא חסרים אבל בכל זאת את תושבת המקום ובהחלט בעלת צד בעניין כתושבת המקום ואת כתבת את שהבנת ושמעת ושוב בכנות מעריך זאת על אמיתות הדברים וכתיבתך המדוייקת להפריד "מנאמנותך הבסיסית" שבאה לידי ביטוי בישיבה אך לא בכתיבת הפרוטוקול כצד בעניין. הראי לי כיצד ניגחתי כאן את ה"חברה" ובאיזה עניין שגיתי? העניין היחיד שבו הראל האיר את עיני ועל כך גם צריך לחדד עניין אך לא כאן זהו מעבר המשאיות לכיוון ק.ספר שבו נדברנו אחרי הפגישה וגם במהלכה כשטימי העלה את העניין שנבלם בבליל הדיבורים שם וכנראה עניין רק צד אחד בעוד האחר היה טרוד במפה שעל הקיר (והכוונה לא אליך) במדידת גובה הצוק...
 

ginats

New member
דיברתי על ההודעה על הדרך המזרחית

שעליה (יחד עם עניין התמרור) אמרת לרונן "תסתכל על מה שהתושבים שלך רשמו" או משהו בסגנון. זה נתן לי תחושה כאילו אמרת "אני אמרתי? חס וחלילה! אני רק מצטט מה שאתם כתבתם בפרוטוקול." (בפעם הבאה נשב ביחד ונכתוב ביחד, כדי שלא תגיד "אתם כתבתם" אלא "אנחנו כתבנו") ובכלל, אולי די כבר עם ה"אתם ואנחנו"?
 

OneNote

New member
הראלקו, אז העתיד הקרוב הגיע

ואתה נוכח לדעת שיש לך עסק עם חבורת בריונים וכל דיבורי הנפת צופים של קיוסי כנראה היו עוד אחד מהתרגילים המסריחים שלהם והנסיונות להוריד אותנו לדרך מזרחית הרי בריון נשאר בריון בשניה שתהיה שם דרך (רק למשאיות כמבון) הדרך הראשית תחסם צר לי אך נראה שבזבזת את זמנך תודה לך בכל זאת על הנסיון
 

yuvalraz

New member
גם לי זה מריח מסריח

אני מסכים עם רוח הדברים של OneNote , הגיוני שה"עצור" צריך להיות מהרחוב שעולה ומתחבר לרחוב הזית ולא ביציאה מהכפר, משם קשה לראות את התנועה שבאה מלמטה ומשם כמעט ואין תנועה . אבל זה לא שאלה של היגיון, אם היה שלט שאומר לדומם מנוע ולרוץ שלושה סיבובים סביב המכונית, טימי היה דורש לשים את השלט הזה ביציאה מהכפר. אני קבלתי את הרושם שיש לנו עסק עם אנשים אכולי שנאה, קנאה ותאוות נקם, שיעשו הכל הכל כדי שיהיה לנו לא נעים לחיות בכפר.
 
אתה מבין שזה הדדי ?

אתה מבין שכל מה שאתה אומר, אפשר בדיוק לטעון כלפיך ? למשל, שתושבי כפר האורנים עושים הכל כדי שיהיה לא נעים לחיות בלפיד ? שהם: לא מקדמים סלילת כביש (9 שנים), נוהגים בפראות בלפיד (איך אפשר להתווכח עם טענה כזאת ?), עושים תאונות דרכים ועוד ועוד. מה העניין ? העניין הוא שכמו שאתה עושה ספקולציות, גם תושב לפיד ממוצע - עושה ספקולציות. וגם הוא עלול להגיע בדיוק לאותן מסקנות - ובדיוק בגלל אותו מחסור בידע, ומניפולציות. אז - שלא יעבדו עליך ! קום - תעשה מעשה - ולפי שאתה מאשים מישהו שהוא "אכול שנאה, ותאוות נקם" - לפחות תדבר איתו, ותשמע אותו, ותנסה לחשוב קצת מהצד שלו.
 

ura2

New member
עסקת חבילה

האם הובטח לתושבי לפיד שבזמן רכישת בית בישוב הם רוכשים חלק מהכביש. מה זאת אומרת הם יסגרו את הכביש או לא. אז באו גם אנחנו נעשה מחסום בכניסה לישוב ונעשה סלקציה ונחליט מי יכול להכנס ומי לא. אם אנני טועה כל אדם אשר רוכש נכס מסויים יכול לבדוק מה עתידו של האזור, כביש וכו'. זאת לא הייתה הפתעה לתושבי לפיד שכביש יהפוך להיות כביש גישה לכפר האורנים כמו שזה לא הפתעה בשבילי שבמידה ותהיה בניה של שלב ב' בישוב הכביש שעובר לידי יהפוך לכביש גישה מרכזי או שאני יכולה גם להחליט שאנחנו סוגרים את הכביש וזהו.
 

ginats

New member
תמרור עצור

אחרי שיושבים בישיבה עם אנשי לפיד ושומעים כמה שהם סובלים מהתנועה הערה ברחובם הראשי, אני בהחלט מבינה את הבקשה לתמרור עצור. והאמת היא שמאז שיש תמרור האט, אני באופן אישי נותנת זכות קדימה לתנועה שמגיעה מלפיד. אם זה המחיר שאני צריכה לשלם על שמירת יחסי שכנות טובים - אני מוכנה לשלם אותו. אני מקווה שתושבי לפיד ישמחו באותה מידה לשפר את בטיחות המעבר בין הישובים, על מנת לשמור על חיי שכניהם. ואני גם מקווה, שתושבי שני הישובים ינהגו בזהירות מופלגת ברחובותינו, ויתנו זכות קדימה לילדים, גם בלי משמרות בטיחות, ובלי שוטר עם פנקס פתוח.
 

kiyossi

New member
חבל שאנשים כמו יובל

לא מגיעים לישיבות כדי לנסות ולהבין את הצד האחר כמוך וכמו מר ירחי ועסוקים באיך לחמם את האוירה ולהפעיל אחרים ב"שלט רחוק". שרון אני איתך בכל מילה ומילה, בעד בטיחות, פתיחות ועשייה משותפת. יוסי
 
תכלס

מתי מתקנים את הכביש ? היום היתה שם כמעט תאונה כאשר רכב שפנה בלפיד לא אותת ורכב שירד מכפר האורנים כמעט פגע בו. מעבר לכל הרוח החדשה הנושבת והניסיון לעשות דברים בהדברות,יש פה מפגע שרק החמיר אחרי הגשמים האחרונים. ראינו באיזו מהירות ניתן לסלול כמה מטר כביש ולשים תמרור - מתי זה יקרה?
 

kiyossi

New member
הבהרה לנירית

איני כותב כאן או מגיב בשם ועד לפיד ובודאי שפתרונות ותשובות בשמם לא אתן ואבטיח. בקשר לכמעט תאונה-אז את מסכימה שצריך תמרור עצור בירידה כי האט לא ממש עושה את העבודה. בקשר לעבודות תבדקי בבקשה עם רונן שיותר מעודכן ממני או עם צוותי העבודה שעובדים על הנושא. הראל ואנכי רק מקשרים בין הועדים ודוחפים את העניין קדימה, איננו בין מקבלי ההחלטות ואיננו דוברים מטעם הועדים. מצטרף אליך בתקווה לפתרון מהיר ועשייה משני הצדדים.
 
אני מסכימה שצריך לשנות

גם את התמרור. לי אין בעיה עם תמרור עצור אבל שגורם מקצועי מוסמך יחליט מה צריך. אם כי זה לא מספיק. זה ימנע סכנה אחת אבל ישאיר אחרות. אני גם חושבת שתמרור שמזהיר את הבאים מכיוון לפיד שיש פניה/ כביש מסוכן יכולים לעזור. אני לא מצפה שמחר בבוקר תלך לקבוע תמרור כזה אבל אולי תוכל לפנות, כתושב לפיד, למי שמטפל בזה בוועד או במזכירות. אישית, היום נסעתי פחות משעה "וזכיתי" להיות עדה לשתי תאונות, אחת די קשה. לא צריך הרבה כדי שתאונה תתרחש ולכן חשוב לתקן כל מפגע אפשרי במהירות האפשרית.
 

kiyossi

New member
נירית אנחנו מתקדמים יפה

הכל נכון אבל את העיקר שכחנו, העבודה האמיתית צריכה להראות בשטח משני עברי המתרס והכביש שיעקוף את לפיד יסלל רק בעוד מס' שנים בגלל בירוקרטיה. על טימי ורונן מוטלת האחריות הציבורית לזרז את המהלכים ללא קשר לתלאות העבר וכאן הראל, אנכי ועוד אנשים טובים מנסים לדחוף את העניין ולא להיות שותפים להתנגחויות. בינתיים המעבר חייב להיות בטיחותי לשני הישובים עד לסיום עבודות הכביש העוקף ועל מי שעובר בלפיד חלה החובה למשמעת עצמית לנהיגה סבלנית ובטוחה עד לסלילת כביש מכובד ובטוח לישובכם. לילה טוב
 
לא בטוח שתמרור עצור ישפר את הבטיחות

כאשר יש צומת בו נוסעים ישר 1000 מכוניות ביום (סתם דוגמא) ואילו שמאלה פונות 200 מכוניות ביום, למי צריך לשים עצור? לי לא אכפת לעצור, אבל לדעתי האישית תמרור עצור על נתיב נסיעה יכול להוות מפגע. מי שבא מלפיד ופונה שמאלה עוצר באופן טבעי ותמרור כזה עלול לגרום לו לא לעצור. מתוך 1000 מכוניות ביום תמיד יהיה אחד שיפספס את העצירה (לאו דוקא תושב כפר האורנים), והתוצאה מסוכנת. רק רציתי לומר בזאת שגם לדעה ההפוכה יש רציונליזציה. ניתן למומחה בלתי תלוי להחליט.
 

ronpel

New member
חבל על הוויכוח

הנושא נמצא בדיון משפטי כאשר משרד התחבורה כבר נתן את חוות דעתו. במסמך שהוא הגיש לבית המשפט הוא הסביר שיש לבצע בדיקת עומסים בכל הכיוונים של המעבר , סיור בשטח ואז לתכנן בהתאם. בקיצור מה שכל מהנדס רציני היה עושה במידה והיה עושה את התכנון כמו שצריך. רונן
 

yuvalraz

New member
קודם כל אני אשמח להגיע לישיבות....

שלום יוסי, תחילה, אשמח להגיע לישיבות רק ספרו לי עליהם לפני שהן מתקיימות. שנית, אני לא מנסה לחמם, אני כבר מחומם, אני משלם על משחקי האגו האלה מהכיס שלי בתקרים, צמיגים שנקרעים ובהגה שיוצא מאיזון. יש דרכים לדבר, הקמת אי תנועה שגורם לי לבצע תמרון מסוכן, גם במהירות נמוכה, זה לא לדבר, זה אגרוף לפנים. אני מבין את סבלם של דיירי רחוב הזית, אני אשמח לוותר על כל פסי ההאטה בדרך. אבל ככה לא מדברים, ככה הולכים מכות.
 
למעלה