מישהו יודע

שלזינגר

New member
מישהו יודע

מתי ה- 7E7 יתחיל לטוס באופן סדיר? האם חברת אל- על תרכוש אותו? האם הוא נחשב יותר טוב מה- איירבס A380?
 
אז ככה

למיטב ידיעתי הוא יטוס ב-2008. חברת אלעל אולי תרכוש אותו אבל נכון לתנאים הקיימים המטוס לא יצליח לחנות בטרמינל 3. מה זה נחשב יותר ? כל מטוס והיתרונות שלו על מקבילו.
 
אל על תרכוש A380 ?

לא נראה לי הוא לא מעשי לנתבג אבל 7E7 כן יכול להיכנס לנתבג
 
לא מדוייק

לפי מה שאני יודע ... A380 לא מסוגל לנחות בנתב"ג. 787 לא יכול לחנות בנתב"ג. ככה אני הבנתי.
 
הפוך זה בטוח לא,רוב [גדול] של השדות

בעולם לא יכולים להנחית בכלל את ה-A380, אז ת"א ? הצחקת אותי. שדות בודדים מסוגלים להנחית אותו, לעומת ה-787.
 

kennedy

New member
ביום עיון שהתקיים שלשום למנהלים

ברשות שדות התעופה,נדונו ההשלכות של תפעול מטוסים בסדר גודל של איירבאס 380 על נתב"ג 2000 .בינתיים השדה מסוגל להנחית מטוסים מסוגו ובודאי שמטוסים מסוג בואינג 787 הקטן יותר.הבעייתיות היא ובפינויים למסלולי ההסעה,בהסעה והחנייה בשרוולים.
 
בדיוק. לא נורא kennedy, תקרא שוב

ותראה למה התכוונתי. אתה צודק - A380 בכלל לא נוחת ועם 787 יש בעיית הסעות וחניות - כפי שאמרתי.
 
אה סליחה, אני רואה שהתגובה הייתה

אחרת. התכוונתי לרפי :) ל-kennedy - אני הבנתי שהוא גם לא יכול לנחות בגלל שהכנפיים למעשה כבר יחסמו את דרכי ההסעה.
 

mr lavi

New member
דעתי שלי: ......

אלעל לא תקנה את ה A-380 בגלל לחץ אמריקאי, הכל אינטרסים. אולי 787, אבל לא איירבס ולא בגלל שאין מקום לדעתי. לפני כן תגיע הכושיה של האם לקנות, ותבוא התגובה האמריקאית שתאסור עלינו לקנות איירבס.
 
אלעל הינה חברה פרטית, היא לא

מחוייבת לרכוש מטוסים אמריקאים יותר. אע"פ שלדעתי ה"תוכניות" שלהם לקנות איירבאסים זה כדי לדחוק את בואינג לפינה מבחינת מחירי המטוסים.
 

singera

New member
מה הבעיה לטפל בארץ ב787

הכנף שלו היא 60 מטר שזה מטר אחד פחות מ773 כך שאני לא רואה סיבה שתהיה בעיה בהסעות ובחניה
 

eagle701

New member
אם חברת ארקיע שנמצאת בבעלת האחים

בורביץ קנו לארקיע מטוסי בואינג ולא אירבוס סתכלו גם באתר שלהם כמה מטוסי בואינג הם מחכירים בכל העולם אז לא נראה לי שיש מצב שבמצבים שלאלעל הם יקנו אירבוס
 
אל על לא יקנו איירבאס...

לא מהסיבה של ממשלתי או לא, פשוט החלפת הצי לאיירבאס דורש השקעה של המון כסף לא רק בצי המטוסים אלה בכל מה שמסביב, מחלקיי חילוף במחסן שמותאים לאיירבאס עד כל הספרייה של התחזוקה לאיירבאס, וגם הכשרת מאות עובדים לעבודה על איירבאס, זאת השקעה של מיליונים מטורפים, לכן לדעתי בטווח הקרוב אל על לא תקנה איירבאס, הם הסתפקו בבואינג שהם כבר מכירים ויש להם את כל החלפים והחלקים שמתאימים למטוסיי בואינג וכל העובדים מוכשרים על בואינג...
 

kennedy

New member
איירבאס 380 ושדה התעופה ב"ג

הדיון במטוס הזה הוא דיון עקרוני בעל משמעויות כלכליות ומבניות שלא הכרנו קודם בשדה התעופה.זהו בפירוש דור חדש של מטוסים המתבטא בגודלו של המטוס,מספר הנוסעים שהוא אמור להטיס,ועוד הרבה בעיות תפעוליות הקשורות לגודלו ה"מפלצתי".מבחינת נחיתה והמראה נתב"ג מספיק גדול לקלוט את המטוס (מעל 2 ק"מ אורך מסלול,ורוחב 60 מטר)אך הבעיות הן בתחום,שטח ההסעה החניה והטיפול ב 800 נוסעים שאמורים לעלות ולרדת דרך שרוול אחד למטוס כזה,וזוהי רק דוגמא קטנה. באשר ל 787 של בואינג,שהסיכוי לתפעולו בארץ אגב גדולים בהרבה,אין שום בעיה תפעולית לא בהמראות לא בנחיתות ואף לא בהסעה וחניה.
 

singera

New member
ואני יחזק את תגובתו של kennedy

מטוס ה7E7/787 הוא מטוס בגודל ביניים שבין ה767 ל777
 

שלזינגר

New member
מה?!?!?!?!

787 ו- 7E7 זה אותו מטוס?!?!?!? חחחח.... זה פותר לי כמה הרבה בעיות...! *מרגיש כמו אדיוט מושלם*
 

singera

New member
767 זה לא כ"כ קטן הוא מטוס של

220 מושבים נכון לגירסת 200 ה7E7 יסחוב בין 230-290
 
למעלה