מישהו יודע

Matan103

New member
בעקרון הוא אמור להיות יותר מהיר

ויותר יציב בגלל המבנה שלו..
 

srami

New member
יותר יציב ? מה זה ?

היתרון העיקרי של ה-787 הוא חיסכון של 20% בתצרוכת דלק לעומת הדור הנוכחי. הוא אינו יותר מהיר אך לחלק מהדגמים טווח ארוך יחסית למקובל במטוסים בגודל בינוני. המטוס אמור להיות מאד "ידידותי לנוסעים". החל משמירת לחות גבוהה בתא הנוסעים ועד לחלונות גדולים מהמקובל. הוא גם מאד ידידותי לטכנאים, עם בקרה מאד מתקדמת של תקלות... למי שמתעניין באמת - האתר של בואינג הוא במטווחי מקלדת...
 

שלזינגר

New member
נצל"ש

מישהו ראה "תעופה בחקירה" בנשיול הג'אוגרפיק? היה ממש מוזר...
 

mr lavi

New member
אני ישבתי לראות...ומה שאני חושב זה

שהטייסים לא דיווחו מספיק. הם היו צריכים להגיד, "אין לנו דלק!" כבר בהתחלה, ולהשאיר לעצמם קצת דלק עודף. מה יקרה כבר..מקסימום יעמדו מול ועדת חקירה על זה שהם גרמו ללחץ על הפקחים או משהו על הטרדה שלא ההי צורך בה. לדעתי הם עשו טעות...במקום למשוך את זה עד הרגע האחרון עם ידיעה שהם על האדים של הדלק. מה אתם חושבים?
 

שלזינגר

New member
דעתי:

א) כל הזמן החליפו להם פקחים, והפקחים לא העבירו בינהם את כל המידע ב) המערכת- ששיבצה את צוות הטייסים ביחד. אם כל הכבוד לטייס המנוסה, שטס בחברה הזאת כבר 27 שנה- לעזעזל, הוא לא יודע מילה באנגלית! הטייס היחידי שם, שמסוגל לתקשר עם הפקחים, היה אחד שהוא טייס רק 4 חודשים!! גם שמתם לב- שבהתרסקות, חוסר הדלק מנע שרפה או פיצוץ- ככה כולם היו מתים!!!
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifבכללי הסיפור ידוע זמן רב. השא

השאלה לבקרים? האם חובה לצעוק חרום או הודעה על מחסור דלק מספיק?
 

Aviation Addict

New member
../images/Emo41.gif תזכורת ../images/Emo124.gif הצביעו לסקר ../images/Emo41.gif

בדיוק בנושא הזה.
כאן
 

asafraviv

New member
אגב, אני חושב דווקא

שאלעל לא יקנו אירבס בגלל שכל המכונאים שלהם וכל הצוות שלהם רגיל לעבוד עם בואינג, אז תחשבו איזה היתארגנות ואיזה הכשרות צריך להעביר לעובדים כדי שיהיה להם שווה לקנות איירבס אסף
 

Aviation Addict

New member
לאחרונה אני נוטה לחשוב

שאל על תבצע הסבה חלקית לאיירבוס, מהסיבה הפשוטה ביותר: המחיר בטווח הארוך. המטוסים זולים יותר, החלפים זולים יותר. ולא יהיה להם בעייה קשה מדי להיפטר מחלק ממטוסי הבואינג. ואל על לא תהיה החברה היחידה שתבצע מהלך כזה, לדוגמה KLM, שהתחילה את המהלך הזה לאט לאט.
 
למעלה