היתרון העיקרי של ה-787 הוא חיסכון של 20% בתצרוכת דלק לעומת הדור הנוכחי. הוא אינו יותר מהיר אך לחלק מהדגמים טווח ארוך יחסית למקובל במטוסים בגודל בינוני. המטוס אמור להיות מאד "ידידותי לנוסעים". החל משמירת לחות גבוהה בתא הנוסעים ועד לחלונות גדולים מהמקובל. הוא גם מאד ידידותי לטכנאים, עם בקרה מאד מתקדמת של תקלות... למי שמתעניין באמת - האתר של בואינג הוא במטווחי מקלדת...
שהטייסים לא דיווחו מספיק. הם היו צריכים להגיד, "אין לנו דלק!" כבר בהתחלה, ולהשאיר לעצמם קצת דלק עודף. מה יקרה כבר..מקסימום יעמדו מול ועדת חקירה על זה שהם גרמו ללחץ על הפקחים או משהו על הטרדה שלא ההי צורך בה. לדעתי הם עשו טעות...במקום למשוך את זה עד הרגע האחרון עם ידיעה שהם על האדים של הדלק. מה אתם חושבים?
א) כל הזמן החליפו להם פקחים, והפקחים לא העבירו בינהם את כל המידע ב) המערכת- ששיבצה את צוות הטייסים ביחד. אם כל הכבוד לטייס המנוסה, שטס בחברה הזאת כבר 27 שנה- לעזעזל, הוא לא יודע מילה באנגלית! הטייס היחידי שם, שמסוגל לתקשר עם הפקחים, היה אחד שהוא טייס רק 4 חודשים!! גם שמתם לב- שבהתרסקות, חוסר הדלק מנע שרפה או פיצוץ- ככה כולם היו מתים!!!
שאלעל לא יקנו אירבס בגלל שכל המכונאים שלהם וכל הצוות שלהם רגיל לעבוד עם בואינג, אז תחשבו איזה היתארגנות ואיזה הכשרות צריך להעביר לעובדים כדי שיהיה להם שווה לקנות איירבס אסף
שאל על תבצע הסבה חלקית לאיירבוס, מהסיבה הפשוטה ביותר: המחיר בטווח הארוך. המטוסים זולים יותר, החלפים זולים יותר. ולא יהיה להם בעייה קשה מדי להיפטר מחלק ממטוסי הבואינג. ואל על לא תהיה החברה היחידה שתבצע מהלך כזה, לדוגמה KLM, שהתחילה את המהלך הזה לאט לאט.