מישהו יכול להסביר לי בבקשה......

הנקודה היא ש...

ידע=כוח. אם לא נלמד את המקצועות הללו, אז מה יהיה איתנו? נהייה בורים שלא יודעים דבר, כך את יכולה ללמוד את המקצועות, לראות מה את אוהבת ובחייך הבוגרים להמשיך ללמוד אך ורק את התחום הזה.
 

אסופית02

New member
שים לב שלא אמרתי לא ללמוד

אמרתי שיש לצמצם את החומר הנלמד. אע"פ שלמדתי בתיכון 4 י"ל, אני יודעת שזה לא מתאים לכולם, ומיותר לדרוש מכולם לימוד של חלק מהחומר. הדוג' היחידה שעולה לי כרגע היא האינטגרלים, את השאר הצלחתי כנראה להדחיק בהצלחה מרובה יותר.. חכה, עוד מעט יגיע lordgino, נראה לי שיהיה לו מה להוסיף..
 

אסופית02

New member
../images/Emo124.gif Lordgino?? אייכה?

אבל הוא לא פונקציה(
) הוא מצליח ליהנות מזה...
 
יש הטוענים שכדאי לעבור ללימוד

של ארבע פעולות החשבון הבסיסיות + אחוזים. אבל זו כבר לא הבמה לדון בזה...
 

lordgino

New member
אז למה, באמת, ללמוד מתמטיקה?

רוב תלמידי ישראל (אם לא כולם) בוהים במחברת: מסתכלים על האינטגרלים, על המספרים המרוכבים, על הנגזרות וחושבים לעצמם מה אני צריך את הדבר הזה? הרי עם אינטגרלים לא קונים במכולת! אני מסכים שעם אינטגרלים באמת לא קונים במכולת, אבל חבר'ה, יש לי מבזק בשבילכם: בית הספר לא אמור להכשיר אתכם לקניות במכולת. אני לא אכנס כאן לקלישאה של "בית הספר צריך להכין אתכם לחיים בלה בלה בלה...", אבל גם אם מישהו יגיד לי שהוא לא יצטרך לעולם אינטגרלים בחייו הבוגרים, אז מה. עצם ההתמודדות עם החומר המורכב הזה היא היא הכנה לחיים הבוגרים. וחוץ מזה, לפי דעתי אינטגרלים זה בכלל לא קשה. הבעיה היא איך מלמדים את זה. אבל זה וויכוח אחר לחלוטין.
 

Yuvalenko

New member
זה היה השרשור הכי פילוסופי בפורום

מאז הוקם!! אם אפשר לתת כותרת לשרשור הזה, הייתי קורא לו "פרסומת לפורום השפה העברית".
ואגב, יעל כהן, אני חייב לציין שהצצתי בכרטיס שלך.. ו... משינה רולזזזזזזזז!!!!!
מדהים אותי שבגילך את אוהבת את משינה, לא חשבתי שצעירי הדור מתענינים בזה בכלל. כל הכבוד!!!
 
למעלה