יש לי שאלה עבורך דווקא - אתה יכול
להסביר לי מה הקטע של כל חובבי המטאל/רוק לבוא ולהציק לכולם ולקבוע שהם שופטים מוזיקאים לפי המראה שלהם? סליחה? זה שמרילין מנסון הוא דוחה בעיני - את השיפוט עשיתי בטרם ראיתי אותו אלא רק משמיעת גיבוב הצלילים הצורמים שהוא מכנה מוזיקה. העובדה שהופעתו הפרובוקטיזית והמשעעמת שמכוונת לילדים אווילים שקונים את הפוזה שלו (כמו כל פוזת המתייסרים והאומללים ה"איכותית" של זמרי הרוק) רק מוסיפה לכך שאני לא סובל אותו. מי אתה שתקבע ש"אוהבי הפופ למינהם" (מוזיקת הפופ המיינסטרים המחליאה לדבריך) שופטים על פי מראה חיצוני? מצחיקול, רוב האנשים שומעים את המוזיקה ברדיו לפני שבכלל יוצא הקליפ אז איך הם אמורים לנחש איך הזמר/ת נראים? ותסביר לי גם למה חובבי הרוק שופטים זמרים על פי כמה הם "לא מסחריים". ככל שזמר הוא יותר כושל ככה הוא יותר טוב? ככל שהוא יותר זועם ועם פוזת אומלל ומתייסר הוא יותר טוב? תפנים - היום הכל מתחיל ונופל על שיווק ולוק. אתה חושב שהקולינג לא משווקים? או לינקין פארק? או לימפ ביזקיט? או סאם 141? או כל להקת רוק אחרת? גם מאחורי פוזת "אנחנו איכותיים ולא שמים על אף אחד" יש אסטרטגיה שיווקית. מרלין מנסון לא קם בוקר אחד ואמר אני אקרא לעצמי על שם אלילת המונים ורצח המונים ואתלבש כמו חייזר - יש מאחורי זה אסטרטגיה סופר שיווקית. למעשה האסטרטגיה שלו כה שקופה שזה פשוט מצחיק אותי בכל פעם מחדש. רק במדינת ישראל העלובה "מיינסטרים" זו קללה. וסליחה, גם ממש לא עומד לי מאמנים שכותבים את המוזיקה שלהם בעצמם. אלוויס מעולם לא כתב את המוזיקה שלו בעצמו ותראה לאן הוא הגיע. אטומיק קיטן כן כותבות את המוזיקה שלהם (בין חידוש לחידוש9 ועם כל הכבוד לא ראיתי שזה ממש עזר להן. בקיצור, הרשה לי לעוץ לך עצה. אתה מוזמן לא להקשיב למוזיקה ולא לקנות תקליטים של אמני פופ אלא רק רוק, אולי זה קצת יעזור להם במצעדים.