מישהו ניסה את משחק המחשב של משחקי הכס?

אני ניסיתי

שווה? כן. יש לו כמה חסרונות שאפרט בהמשך אבל בשורה התחתונה שווה.
נאמן לסדרה? כן, בדגש על נאמן לסדרה אבל לא לספרים. למרות זאת, קריאת הספרים מעשירה מאוד את החוויה, כמו שהיא מעשירה את הצפיה בסדרה.

יתרונות: מכניס אותך מאוד לעלילה ולעולם של משחקי הכס, אתה חש שגורלך האיי וגורל משפחתך תלויים בכל החלטה שתעשה. אני לא יכול לפרט יותר, כי כל יתרון נוסף יהיה ספוילר למשחק.
חסרונות:
1. אני הורדתי דרך האתר הרשמי של טלטייל, ומנגנון מניעת ההעתקות מנע ממני לשחק. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלהם והם לא ממש עזרו. אולי דרך פלטפורמות אחרות כמו סטים או גוג זה בסדר, לא יודע. אני פתרתי את הבעיה ע"י הורדה פיראטית של המשחק (ואני לא מרגיש רע עם זה כי שילמתי עליו מחיר מלא).
2. מדובר קצת יותר בסרט אינטראקטיבי וקצת פחות במשחק במובן הגיימרי של המילה. אני אישית מאוד נהניתי כאמור מהעלילה, אבל יש כאלה שלא ייתחברו. במיוחד בפרקים הראשונים, הקרבות מאוד מוגבלים במספר האפשרויות שהם נותנים לך, אבל בפרקים המאוחרים הקרבות אינטנסיביים ומרגישים ריאליסטיים וכמו משחק "אמיתי". חסרה גם מאוד האפשרות להריץ קדימה דיאלוגים. זה אומר למשל שאם אתה רוצה לחקור אפשרויות אחרות ולראות איך בחירות שונות משפיעות על העלילה - תצטרך להשקיע את מלוא הזמן בצפיה בדיאלוגים שכבר צפית.
3. המשחק לא סוגר את העלילה עד הסוף. הוא מכין את האפשרות למשחק המשך.
4. ברמה הנרטיבית, קראתי כאלה שאמרו שזה חסרון שבית פורסטר הוא בדיוק כמו בית סטארק רק שהם לא בית סטארק. לי אישית זה לא הפריע, אבל מציין את זה. יש עוד כמה חסרונות קטנים כמו היעדר של סר אליסר ת'ורן והחלפה שלו בדמות בשם "פרוסט פינגרז" שבת'כלס מהווים מנוע עלילתי זהה. אבל אלה דברים קטנים. בגדול כאמור, שווה.
 
למעלה