מישהו ניסה להשיג אופניים חשמליים/אופנוע חשמלי דרך אתר

אורחת310

New member
מישהו ניסה להשיג אופניים חשמליים/אופנוע חשמלי דרך אתר

alibaba (וארבעים השודדים) ?
 

enigo

New member
לא שווה. המשלוח לפריט כזה גדול יקר מאוד, והופך את כל העסק

ללא כדאי, וזה עוד לפני שדיברנו על הסיכוי הסביר מאוד שיעצרו חבילה כזו גדולה במכס, וידרשו אישורים.
אם כבר, שווה להזמין מנוע, סוללה ובקר בנפרד, ולהרכיב אותם על אופניים בארץ.
גם אז, אגב, זו הרפתקאה, שלא בטוח שתהיה כדאית - אין אבא ואמא במקרה שמשהו משתבש.
 

TakeCtrl

New member
אם ברצונך אופניים חשמליים משלך, קיטים הרבה יותר סבירים..

מאשר אופניים שלמים , זאת כיוון שיש לך אפשרות לבחור אופניים (וברקסים) יותר טובים. מאשר alibaba.
בכל מקרה מאוד מאוד לא מומלץ לבחור את הספק הראשון מalibaba כי האמינות כאן חשובה ביותר בכל רכיב חשמלי החל מהמנוע, בקר וסוללה. בנוסף לכך לרוב הספקים בalibaba הכמויות מתחילות מ100 צפונה .
&nbsp
אם חשבת ש"עושים עליך קופה" במכירת האופניים חשמליים הסיניים הרגילים ותוכל להזמין משהו יותר זול מebay (אגב, גם ebay מקור לאופניים חשמליים), זה לא נראה לי סביר כי התחרות כאן היא אגריסיבית ביותר, (אין כמו תחרות :) ), ובדרך כלל חצי מהמחיר האופניים זה הסוללה.
ואם אתה חושב להביא קיטים (אני מתחיל להשמע כמו תוכנית מחשב if -then-else ), אין לך ברירה אתה צריך ל"הכנס" לתחום זה אומר לקרוא, להרשם לפורומים (בחו"ל) ללמוד ולתחזק כמעט כל דבר באופניים כי אתה תהיה אבא-אמא-סבתא-ודודה. בנוסף לכך ייבוא קיטים הפך להיות יותר קשה כי המכס הבין סוף סוף כי מנועי גלגל אמורים להראות. אם אתה מעוניין סתם במשהו להגיע 2-3 ק"מ מדי פעם, זה לא שווה את זה.
&nbsp
תוכל לנסות גם להשתמש בשירותים של "משדרגים מקומיים" אבל בדיוק כמו alibaba האמינות והידע חושבים מאוד כי יש כאלה שיקחו כל עבודה ויתנו לך משהו מחורבן בלי שתדע מה לשאול ואח"כ ינסו לבלבל לך את המוח כך שאם לא תדע מה לשאול תסיים באותו מצב.
 
למעלה