מישהו עשה "בקרת נזקים" לעברית 6.4 ?

  • פותח הנושא ron20
  • פורסם בתאריך

ron20

New member
מישהו עשה "בקרת נזקים" לעברית 6.4 ?

אחרי "בעיות קלות " ב 6.3 לדוגמא המספרים ההפוכים .
 

amir77a

New member
גם לי יש בעיות קשות ביותר

אני מחכה גם כ-10 ימים לגרסת תיקון נוספת שאמורה לצאת. המכשיר שלי מושבת. כל המספרים מתהפכים, האמגלית מתערבבת וכו, המכשיר שלי כבר כשבועיים יושב במגירה מושבת בגלל בעייה זאת. אני לקראת התפוצצות מרוב כעס.
 

ron20

New member
תגובה לאמיר

מצב העברית קשה אך לא כמו שאתה מתאר לדעתי הבעיות שהסברת בקצרה היו קיימות עוד קודם ו... לגופו של עניין: 1. המספרים מתהפכים כאשר מכניסים מיידע ראשוני לoutlook ומסנכרנים אותו למכשיר (אני חושב שפתרו את זה ב 6.4). 2. אנגלית "מתערבבת", תבדוק שאתה לא כותב אנגלית במקלדת העברית, כלומר יש לעבור למצב keyboard בשביל לכתוב אנגלית. השימוש באנגלית מתוך המקלדת העברית יעיל כאשר אתה רוצה לשלב מלה אנגלית בתוך משפט עברי. אין לי מושג אם עזרתי, אני לא מכיר בעיות קשות כמו שתארת , בכל מקרה נשתדל לפחות לענות על שאלות. יום טוב.
 

amir77a

New member
המצב הרבה יותר קשה מהמתואר

המספרים והעברית אכן מתבלגנים שמכניסים, את המידע ב-Outlook, חשבתי שכך עובדים עם ה-Ipaq, הרי כל הרעיון הוא סינכרון מתמיד המהות בשם Active Sync הלא כן הדבר? הדבר לא נפתר בגרסא 6.4. - להיפך רק החמיר. לגבי ההצעה השנייה, אני יודע לתפעל את העברית היטב, ההצעה לא רלוונטית. תודה על הניסיון.
 

ron20

New member
to amir

א. ברור שזה לא צריך להיות המצב , אגב בגרסאות המוקדמות יותר של העברית הבעיה לא הייתה קיימת (היו הרבה אחרות ...) ב. לא הבנתי את מהות הבעיה השנייה, אני שמעתי על בעיות כאלה מקווה שתסתדר.
 
למעלה