מישהו פה מכיר את KYO?

מישהו פה מכיר את KYO?

האמת היא שהשיר השני שהתחלתי לאהוב בצרפתית הוא שלהם, ראיתי את הקליפ בMCM וחיפשתי את שם השיר שבועיים, קוראים לו CE SOIR והוא מהמם, אני אוהבת גם את המילים (בזכות גוגל, שתרגם לי אותן לאנגלית, כי אני לא מבינה צרפתית). זה סיפור די מוזר למען האמת... אגב, הסולן של KYO, בן, הוא זה שהלחין את MON ESSENTIEL, שזהו השיר הצרפתי הראשון שאהבתי (שגם איתו יש לי סיפור מוזר).
 

מרי לי

New member
באמת??? הוא הלחין../images/Emo35.gif

לא ידעתי... כל הכבוד לו.... אני מכירה את KYO אבל מזמן לא שמעו מהם, לא
(מזמן זה איזה חצי שנה- שנה (אני בכל אופן...)
 
כן

הם גם כתבו את השיר של FIGHTAIDS עם כל האמנים. לפי מה שהבנתי הם מוציאים דיסק חדש ב2008, הם במין הפסקה עכשיו או משהו. זה מדהים שלמרות שאני לא מבינה צרפתית הצלחתי להבין כל כך הרבה דברים עליהם...חחחח ראיתי את זה באיזה כתבה ומאז כשראיתי את הקליפ ראיתי שכתוב B.POHER איפה שכתוב את הכותבים. אני מאוד אוהבת את המוזיקה שלהם, אני אוהבת את הסגנון הזה בכלל.
 

AdiGoldman

New member
הוא הלחין? וואלה???

אני לא מתה על קיו אבל אני מתה על Mon essentiel אז וואי.. עכשיו ממש התרשמתי..
 
אני מקווה שלא אכפת לכם

אבל אני הופכת את השרשור הזה לשרשור KYO, אני אשים פה כמה קישורים לקליפים שלהם אבל קודם האתר הרשמי
 
הפתעת אותי!

בחיים לא הייתי חושבת שזה מה שקרה, אבל זה שיר באמת מצויין, אז כל הכבוד לו. בקשרל- KYO, חשבתי שאני נורא אוהב אותם, כי אהבתי את Je saigne encore, ואת הביצוע בהופעה חיה של Tout envoyer en l'air אבל אז ראיתי ושמעתי עוד כמה שירים שלהם וזה הרגיש כאילו יש שם איזה שטאנץ, שחוזר על עצמו שוב ושוב.
 
לדעתי

באמת יש להם כמה שירים דומים, אבל יש להם כאלה שלא, למשל JE COURS ו Révolutions שונים מחלק השירים. לדעתי בכל שיר יש משהו מיוחד גם אם הסגנון דומה, אני חושבת שהסולן מתאים את עצמו לשירים אם מישהו מבין את הכוונה שלי... ובסופו של דבר לכל להקה יש את הסגנון שלה וכנראה שזה מה שהם אוהבים ומה שטוב להם לעשות.
 
עוד כמה

מצטערת על הבלגן, לא עלה לי קישורים בגוף ההודעה. קישורים ל QUI JE SUIS
 
למעלה