מישהו ראה את הפרסומות לכוכב נולד שיהיה בשבת?

אני אשמח לוידאו[=

לדעתי אתה שר יפה ביפנית ובאמת שמתי לב ליותר התלהבות ביפנית מאשר בעברית אבל זה על סמך מה שראיתי זה היה מצחיק אייך שהם ניסו לשירXD תמשיך לשיר ולהנותD:
 

SquaDus

New member
הנה לינק לשיר ששרתי

השיר OASIS של גאקט, בקובר שלי: http://www.sendspace.com/file/d6hyva
 

ayumi3000

New member
XDD

למה הם לא קיבלו אותך למה? >< יכולת להכניס את שפת הקודש לתחרות XD אבל לדעתי שרת מאוד יפה כמו שאמרתי מקודם ^_^.
 

oracle

New member
קודם כל, ברוך הבא!! ../images/Emo24.gif

כל הכבוד על התעוזה להביא את האהבה האיזוטרית שלנו לתוך הפריים-טיים ערוץ 2, ולהיות מוכן לספוג את כל האש שנובעת מבורות וקיבעון (בד"כ)~ ^^ הביצוע שלך לאואזיס היה מוצלח יותר בעיניי, אבל אולי זה בגלל תנאי אולפן והפלייבק של הליווי... בכל מקרה, נראה לי שהשיר ששרת באודישן לא היה הבחירה המוצלחת ביותר. לדעתי, אם היית שר את אואזיס עם ליווי הפלייבק באודישן השופטים היו מגיבים אחרת לגמרי~
מקווה שתבחר להשאר איתנו ושתהנה מהפורום... ^_^
 

SquaDus

New member
תודה על קבלת הפנים החמה!

תודה על התמיכה! אני מניח שאואזיס היה יותר מושקע, מן הסתם... למרות שהתנאים של ההקלטה שלי לא תנאי אולפן, והאיכות די גרועה... אני ממשיך להקליט... אולי באמת "CALLING" לא הייתה הבחירה המוצלחת ביותר, אבל עדיין הצלחתי להביא טיפה קטנה מהמוסיקה היפנית לתוך הפריים טיים... אני מקווה שזו רק התחלה של דרך ואנשים ילמדו להעריך את המוסיקה היפנית בכל מקום! אני באמת שואל את עצמי איך השופטים מגיבים אם הייתי שר להם את "אואזיס" או את "דירס"... שאלה למחשבה... :)
 

SquaDus

New member
והנה עוד שיר ששרתי בפברואר...

http://www.sendspace.com/file/4iaa6p (עוד אחד של גאקט "No ni Saku Hana no You ni"(
 
אתה טוב. אתה פשוט טוב.

זהו. אין מה להוסיף על זה. תמשיך להעלות שירים, טוב?
 

SquaDus

New member
עוד שיר משנה שעברה

http://www.sendspace.com/file/h1tnid SIGNAL - KAT-TUN
 

innocence

New member
המממ...

לאחר שמיעה קצרה של ההקלטות שלך, אני חייבת לציין שהאודישן עשה לך רק רע. אתה לא רע בכלל:) עדיין צריך "שפשוף" (נגמר לך האוויר ;)) ואימון, אבל לא רע בכלל:)
 

SquaDus

New member
הרמ...

אני מניח שאני צריך שיעורי פיתוח קול כדי שיהיה לי את ה"שפשוף" שאת מדברת עליו. אני מאמין שלקול שלי יש פוטנציאל להגיע לקולות גבוהים יותר ואני פשוט צריך ללמוד לשלוט ולפתח אותו... אבל כפי שאת בוודאי יודעת... בצבא, כסף זה לא דבר קל להשגה... כך שרק אחרי שאשיג עבודה נורמלית אחרי השחרור אני אוכל להתחיל לעבוד על פיתוח קול.
 

innocence

New member
גם אני מתכננת.

חבל שזה כל כך יקר ואני חיילת ענייה ;_; אמנם לקראת שחרור, אבל אפילו המענק לא יספיק ליותר מדיי.. וכן, זה נראה שיש לך פוטנציאל, גם שרת שיר קשה (אואזיס) ובכלל, שירים של גאקט הם לרוב לא קלים. אני בטוחה שיהיה מעניין לעקוב אחרי ההתפתחות^^
 

SquaDus

New member
כן... X_X

הרגשה לא משהו להיות עני... אבל, נו מילא... מחר כנס משתחררים :p קיצר, אני אנסה להעלות עוד שיר הערב (בתקווה שאגיע מוקדם הבייתה)
 

nadav1232

New member
אוה XD חבל שהם לא שמו את

יוקי נו האנה של מיקה.. ;; מה הם אמרו על השיר? :ם
 
למעלה