ריענון הזיכרון....
נרמז כאן בעבר על כך שקינסיס מיצרים לקנונדייל את האופניים?? או את הצינורות?? אי שם בתאים האפורים היה זכור לי משהו אחר, בכל אופן, את הצינורות מייצרת לקנונדייל חברה קטנה בשם ALCOA לפי הגדרות ואיפיונים ספציפים של החברה מבדפורד- אלקוה היא חברה "קטנה" שבין השאר מייצרת חלקי חשובים למותגים קטנים כמו מנועי סילון של רולסרוייס, בואינג, תעשיית החלל ועוד... אולי בנקודת זמן קצרה היה קשר כלשהו בין קינסיס לקנונדייל, אבל משנת 2000 זה לא נכון. אלקוה היא הספק. את הצינורות חותכים בקנונדייל בחיתוך לייזר סופר מדוייק והחלמת השלדות נעשית בשיטה ייחודית בה מחברים את הצינורות אחד לשני על ידי זיזים וחריצים, מלחימים אותם נקודתית, ואז עוברים להלחמה המלאה- שיוף-תנור-צביעה-תנור. גם ברוקי מאונטיין עובדים בצורה דומה. ועוד לתשומת הלב: אף אחד מהיבואנים ה"אחרים" (CTC, DAA, ספשלייזד וכד') מעולם לא פירסם כאן בפורום על תהליכי יצור של שילדות מתחרות או ספקים של שילדות מתחרות. כל אחד מהיבואנים בתעשייה יודע בדיוק מוחלט איפה מייצרים כל חברה. שום דבר לא מצביע על כך ששילדות שמיוצרות בטאיוון/סין טובות פחות או יותר אבל מה המטרה בהפצה של מידע שאינו נכון? לחברת נייקי (האמריקאית) אין אפילו צריף לייצור נעליים בארה"ב, ככה גם להרבה חברות אחרות. מה זה אומר עליהם? (מלבד העובדה שזה מאפשר להם לייצר יותר נעליים, יותר בזול ועדיין להרוויח יותר על כל זוג?) לא אומר כלום. למרות שזה נראה כך, איני לוקח כאן שום צד בדיון, רק רצון לאזן דברים שלאחרונה היו קצת "חד-צדדיים". ועוד: האם האקסיומה: מזלג קרבון-תומכות כסא ושרשרת קרבון הא עדות מוחלטת למוצר טוב?? א- כל היצרנים יודעים זאת היטב, וזו הסיבה העיקרית לכך שלהרבה אופני כביש יש תומכות מקרבון- זה שיווק נטו. ב- כל מקרה לגופו. עד שלא נבחן לא נדע.....