הבעיה מוכרת
מעסיקים מחייבים נהגים לנהוג שעות רבות מעל המותר. התוצאה היא לא רק נהגים עייפים, אלא גם סיכון בשלילת רישיון ופגיעה בפרנסה. בכל מקרה כזה הנפגע הוא הנהג, כי הוא המשתמש הישיר בכלי שבו הוא נוהג. על שום מעסיק לא נפלה ולא תיפול אחריות לנהג עייף. אצלי אישית בעבודה אין לחץ מההנהלה כלפי הנהגים. להיפך, קצין הרכב "נותן לנו בראש" אם הוא רואה טכוגרף של שעות מרובות. הוא מחייב אותנו לעשות הפסקות ולא מאפשר לנו לעבור 12 שעות נהיגה ביממה. מה לעשות, אני "נפלתי" על מעסיק צדיק, וקשה למצוא הרבה כאלה.