מי הנחית את הפיט היום?

מציאות או דמיון ??../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif|?

 
כאמור זה אמיתי - כמעט

כאמור ישבתי בתוך גוף המטוס שבתמונה. זה לא מטוס אמיתי אלא MOCKUP לאפשר לטייסים/קונים התרשמות. זה עוד יותר מרשים במציאות! המטוס טרם יוצר וכמובן טרם טס, אבל בקרוב מאד, וכן זה אמור להיות בדיוק כך, לעלות פחות ממיליון ולהיות זול בהפעלה לשעה הרבה יותר ממטוסים אחרים.
 

RAZ BAGG

New member
לא בדיוני קצת מדע

מה מדהים באקליפס? עצם העובדה שזה מטוס סילון קל? הקונספט הזה קיים במטוס MAVERICK טווין-ג´ט, דו מנועי סילוני "אישי" שכבר טס. האקליפס קיים על הנייר. הצרפתים ייצרו מטוס הבנוי על אותו רעיון (דו-מנועי סילון אישי) כבר בשנות ה-50, ה-PARIS JET מצוייד במנועים של הפוגה, טס ב-300 קשר ומעלה... המטוס שווק בארה"ב ע"י ביצ´קראפט. ככה שאם בוערים לך הכיסים מהמטבעות של העודף ואתה מתעקש אז אתה יכול כבר עכשיו להיות אחד הבעלים של המטוסים הללו.
 
נו באמת

מה מדהים באקליפס? שחברה אחת הזמינה ממנו 1000 יחידות עוד לפני שהוא טס, בתור "טקסי". אתה יכול לתת לי דוגמא למשהו מקביל? איך אתה משווה מטוס משנות החמישים (פריס) עם האקליפס? זה לא זה מבחינת נוסעים/גוף, תא טייס, TBO, מרחק המראה, עלות הדלק, וכו´. שלו לדבר על כך שמדובר בכלי משומש שיש ממנו מעטים. אני לא רואה אף אחד רוכש אותו במקום שיין 3, אני רואה בעיני רוחי המונים קונים אקליפס במקום שיין 3. ה MAVRICK הוא בסה"כ קיט יקר קטן ומכוער. לא מדובר במטוס מיצור סידרתי, אשר ניתן לבצע בו טיסות מסחריות, ולכן הוא בכלל לא בקטגוריה של האקליפס. שלא לדבר על כך שלא ניתן לרכוש אחד היום (הוא מבטיח "תוך שנה") What is the price of the maverick jet? Only $750.000 total! This is broken down into two categories: the total kit ready with every thing to build including engines,avionics, de-icing and pressurization system is 650,000. Maverick´s build operation provides "builder assistance" to complete your custom maverick jet for $100,000. ----- at sun n fun ... Maverick had a silent auction there to sell the world´s first used Maverick Jet! Unlike all the new Maverick Jets that are now selling, this first used Maverick Jet did not have pressurization, de-icing, autopilot and a few other things. None the less: The world´s first used Maverick Jet sold for $1,200,000.
 

RAZ BAGG

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo110.gif

עלות טיסה של מייל ושעור נסיקה ביום שרב במסלול סדרתי אינה רלוונטית למכתבי הקודם. אני אנסה להסביר שוב לאט לאט. י ש נ ם כ י ו ם ב ש ו ק מ ט ו ס י ס י ל ו ן א י ש י י ם (מ ט ו ס ל 4 נ ו ס ע י ם מ ד ו ח ס ו ס י ל ו נ י) ב א ו ת ו ק נ ה מ י ד ה ו ש ו ק ש ל ה א מ ו ר ל ט ו ס - א ק ל י פ ס. זהו.
 
דמיוני, מדעי או אמיתי

עד כמה שידוע לי, המטוס הוא חלק מפרוייקט של NASA, שנועד לפתח את הדור העתידי של מטוסי התעבורה הקלה, חלק נוסף בפרוייקט הוא פיתוח מנוע סילוני יעיל וזול הן בעלות הרכישה והן בהוצאות התפעול. אינני זוכר את השם שNASA נתנו לפרוייקט, אבל הרעיון מתגבש לאט, לאט, לכדי משהוא מציאותי. גם פאנל המכשירים של המטוס, מהווה פריצת דרך גם בטכנולוגיה וגם במחיר. כידוע, למטוסי הנוסעים הגדולים ישנו פאנל מכשירים הידוע בשם: Glass Cockpit אשר מיוצג ע"י שישה מסכי וידאו (שנים לקפטן בצד שמאל, שנים לטייס ושנים במרכז לניהול מערכות ובקרת המנועים). מסכים אלו עובדים בשיטת MFD כלומר: Multy Function Display. כל מסך יכול להציג פונקציות שונות עפ"י דרישת הטייסים. אולם, עם כל החידושים וההמצאות של ה- Glass Cockpit, עדין מחירו של פאנל כזה מגיע לכמיליון דולר. וחוץ מזה, עדין ישנם מכשירים אנלוגיים/מכניים רגילים לגיבוי. במטוס החדש אין כל מכשיר אנלוגי לגיבוי!וגם מחירו של הפאנל, כמה עשרות אלפי דולארים! כך, שבעזרתה של NASA, הדמיון מחיל להפוך מציאות. אריאל
 
הערה לגבי פיטס מודל 12

היה איזה חוכמולוג שלא נזכיר את שמו, שטען כאן בפורום שה"MODEL 12" אינו חדש והוא טס כבר בשנת 1996... רצ"ב לינק לרשימת מטוסי ה MODEL 12 שנבנו עד היום. רק האב-טיפוס טס ב 1996. המטוס הראשון (מתוך 12 עד היום) טס ב 1999, כך שאני חושב שהתאור "חדש" מתאימה כאן מאד.
 

oariav2k

New member
האם הוא עבר היום מעל זכרון יעקב?

אני חושב שראיתי מטוס דומה מעל זכרון בערך ברבע לארבע היום יכול להיות?
 
למעלה