מי הסית לרצח?

אתה יכול לפרסם את כל המאמר?

אני רוצה יותר פרטים על כל ציטוט- איפה נאמר בדיוק ובאיזו מסגרת. ככה אוכל לדאוג שזה יוכנס לאתר ליכוד1, כי זה באמת חומר משובח שחושף את הפרצוף האמיתי של השמאל. תעשה מאמץ. תודה מראש.
 

אבנר.

New member
כתבתי.

העתקתי את הכתבה הנ"ל מעיתון מולדת שהתפרסם לפני 3 שנים. זאת הכתבה במלואה. היא התפרסמה בטבת - שבט התשנ"ט דצמבר 1998
 
זהו

גנדי מדבר שטויות, רפי לעומת זאת כח"כ וכגיבור צבאי הוא איש הרבה יותר חשוב מרחבעם זאבי. והוא לא כותב שטויות, האמת שהוא גם לא קורא שטויות כי הוא עצלן.
 

רפי2002

New member
צודק....

אני לא קורא שטויות כי זמנינו קצת, מי יודע מתי תמות, וחבל לבזבז את הזמן שאתה חי על שטויות כמו שהאבנר הזה כתב!!!!!! מה הקשר בין גנדי, איש צבא, לזה שאני מזלזל בו.... אני גם לא יודע אם מה שהוא כתב זה שטויות, כי לא קראתי... אבל...אני יודע, שלהאשים את השמאל בתחילת ההסטה.... זאת שטות!!!!!!
 

Death Emperor

New member
אויש הילדון הקטן הזה גם פה.....

רפי עצה לחיים .. דבר ראשון צא מהבועה שאתה חיי בה דבר שני ,תקרא לפני שאתה מגיב על משהו דבר שלישי,כאשר תגדל אנחנו מקווים שתבין משהו.
 

רפי2002

New member
אני שמח לראות

שאתה לא מתמודד איתי במישור הרציני, אז אתה עובר למישור הימני.... דרך אגב, יש עדכונים בפורומים של הארי פוטר, כבר ביקרת שם?
 

Death Emperor

New member
מישור הרציני רפי ??

ועוד אני חשבתי שאני מדבר פה עם ילד בן 12 כנראה טעיתי.. אני לא בטוח שעברתה את הגנון... לפחות אני תומך בדברים עובדתיים ולא מדבר שטויות כל היום כמוך...
 

רפי2002

New member
לפחות אני בן 12

שעונה לעניין.......ולא מתחיל לריב בן כמה חברי הפורום.... פורום "הליכוד" הרי לא נועד (חס וחלילה) לדבר על עניינים מעשיים, הוא נועד כדי ש Death Emperor יוכל להגיד לי שאני בן 12....
 

רפי2002

New member
אח שלי....איך שכחתי...

אם זה איש מבוגר בן 13 כותב... אז אבוי למדינת ישראל....או שמא אתה לא מדגם מייצג? כנראה שכן... העם נקע רגלו מאנשים כמוך!!!!!!!!
 

Death Emperor

New member
בן 12 שעונה לעניין אתה קורא לעצמך??

חחח בבדיחות אתה לא חזק הא? אני מדגם מייצג? אני מייצג אך ורק את עצמי בנתיים אלא אם כן רשמתי אחרת. לגביי הרמה שהיתיחסתה אליה.. אתה רוצה להשוות? אין בעייה ואכן כן הרמה בוא נבחן אותה שוב הא? מה יש לך לומר על ההצפות המאוד בוגרות שלך?? אז ילדון חזור לגן...
 

רפי2002

New member
אז בוא אני יגלה לך סוד קטן...

והבגיניסט יוכל לאשר זאת, מהסיבה הפשוטה שאני גם מנהל בתפוז, יש לי כניסה לפורום המנהלים....ושם יותר מפעם ראיתי, שמנהלים מתלוננים על התלוננות של מנהלים שגולשים אמרו להם שההודעות נעלמות, או שההודעות שהם כתבו ממחזרות את עצמם יותר מהצפוי.... אז בוא אל תתיחס לטעות של מערכת תפוז, כ"הצפה" שלי..... טוב....
 

shlomikli

New member
תוספת לאבנר

יצחק רבין: "פנקס שרות" עמ´ 550, 551 " הרמטכ"ל (מוטה גור) לא טרח להסתיר שאינו נלהב לבצע את הפעולה (נגד המתנחלים). נחנקתי מזעם. בגוש אמונים ראיתי תופעה חמורה ביותר, סרטן בגופה של הדמוקרטיה הישראלית. אין מאבק כזה (בהם) יכול להתנהל אך ורק באמצעות כידוני צה"ל, ואין הוא יכול לעלות יפה כאשר מפלגת העבודה חצויה בגישתה כלפי הגוש, ושר הביטחון (שמעון פרס - הממונה על כידוני צה"ל) מגדיר אותם כ´אידאליסטים אמיתיים´ " מעריב 25.1.85 ידיעה שכותרתה " עובד מדינה ניסה להבריח חומר פוליטי למישכן הכנסת מאת גדעון רייכר אנשי מישמר הכנסת נדהמו: פקיד המדינה הבכיר גדעון ספירו , החזיק בתיקו התפוח צרור גדול של הצהרות פוליטיות שנועדו לחלוקה בין חברי הכנסת... רק לחברי כנסת מותר להכניס חומר פוליטי למישכן , הסבירו אנשי המשמר הערניים למר ספירו ... אנשי "הרשימה המתקדמת" נזעקו להדן על כבודו של החומר המחולל של החומר הפוליטי והוא הוכנס על ידם לכנסת. בין השאר קבע בו מר ספירו:" אני מאמין שבמלחמת לבנון ביצע הצבא פשעי מלחמה ... אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מיבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלסטינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח "..(, הידיעה של גדעון רייכר , גם בהמשכה, מתיחסת רק לעבירה של הכנסת חומר פוליטי לבנין הכנסת, לא להסתה להשמדת היהודים) במוסף מעריב ( 30.4.93) התפרסם ראיון של בילי מוסקונה לרמן עם עו"ד לאה צמל שבסופו מובא דו השיח. צמל: גדלתי על השואה. …מוסקונה: תגידי לפחות שאת נגד פגיעה בחיי אדם. צמל: זה לא יהיה נכון כי אני בעד פגיעה במתנחלים. הקצין אמר לו: "מבחינתי, המילואים שהכי אשמח לבוא אליהם, זה כשיגידו לי לפנות את המתנחלים. אבל, יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... צריך לתפוס את האנשים האלה ולעשות להם כמו בשואה. מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני-אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים". ידיעות ל´ באב תשנט 12.8.99
 

shlomikli

New member
...ואיך יכולתי לשכוח:

...ובמדור ההומור של מעריב כ"ב תמוס תשסא (13 יולי 2001) "שבוע של רגיעה בשטחים: חמישה מתנחלים נרגעו ממטעני צד". ועוד משהו: מיכה חריש (שר בממשלת רבין/פרס) "אם הליכוד ירים ראש נאשים את נתניהו ברצח. נפנה אצבע מאשימה אצבע אשר לא תוזז ולא תוסר אל הימין כולו.
 
מעניין שאף שמאלני לא מגיב על זה...

נעשו אילמים כנראה. כשהמציאות תופחת על פניהם, הם פשוט נמנעים מתגובה.
 
עלוב כל כך

"בשני המחנות יהודים וערבים, מזרחיים ואשכנזים, חילונים ודתיים, |אבל רק במחנה אחד יש רוצחים|" אברושמי, עמיר, פופר, גולדשטיין, המחתרת, והרשימה מתארכת - מספיק לצביעות חצוף שכמוך, לימין יש מונופול על האלימות הפוליטית בארץ, השמאל יודע בעיקר לברבר. ונתניהו אחראי עקיף לרצח רבין, כמו שרון.
 

shlomikli

New member
אני מפנה אותך להודעה שלי למעלה

בשם "השמאל אלים וולגארי אך התקשורת בידיו", זה די מספייק אבל אני מוסיף- ב99 נרצח פעיל הליכוד ע"י פעילי ברק במכון רצח בעת שעמד בצמתים. הסיפור הושתק ע"י התקשורת. צלם ערוץ שתיים אושפז בבי"ח בהרצליה אחרי מכות רצח ממקל שספג בראשו. נכח במקום טל זילברשטיין. חקירת משטרה בנידון (המכונה חקירת העמותות) מזדחלת אך כבר היום ברור שהשמאל שכר בריונים שהיכו פעילי ימין בכל הארץ (קשיש פעיל ליכוד מת מדום לב אחרי מכות שספג - יש שיכנו זאת רצח). מכות בתחנת- דלק כלפי חברי מועצת יש"ע בהם השתתפו פעילי שמאל ערבים. חבר שלי פעיל של המפד"ל שעזר לשרון בבחירות הוכה על ידי נוער עבודה. אגב השמאל נוקט בצעדים שיש בהם אלימות גם אם לא פיזית.. ישיבה בבית גאללה כדי למנוע מצהל להגן על גילה היא אקט מאוד אלים. גם הפיכת מחסומי צה"ל בשטחים. גם הניסיון של אורי אבנרי לפני מספר חודשים להביא פלסטינים ושמאל קיצוני לעלות על התנחלות. אלמונימי, אנשים אינם בובות. הם אחראים למעשיהם שלהם. לא כולם חלשי אופי בצורה שכזו שנוכל לגרום לאדם לבצע פעולה קיצונית באמצעות דיבורים כללים בשפה מליצית, דרך הטלויזה. בשביל לשטוף מח, צריך הכנה ממושכת ואת האנשים הנכונים. ישנם אנשים, רוב האנשים, די עמידים בפני שטיפות מוח. אפילו החמאס והג´יהאד לא תמיד מצליחים לשטוף למחבלים מתאבדים את המוח בצורה מספקת, מבחינתם. כמה מתאבדים הם מכשירים לדעתכם, ורק מיעוט מהם באמת הולך להתאבד למענם? קל וחומר, כשמאשימים את הימין בהסתה ושטיפת מוח, מתן לגיטימציה כזו או אחרת, הכנת אוירה ועוד. מעשיו של אדם מוכתבים על ידי תפיסת המציאות שלו. דרוש מאמץ גדול וממושך כדי לשנות את תפיסת המציאות של אדם בצורה שתגרום לו לעשות משהו יותר קיצוני מלקנות אבקת כביסה חדשה או לאכול ממתק נוסף.
 
תיקונים- נא לקרוא את האמת

1. האלימות הפוליטית בישראל הומצאה ע"י השמאך בסיזון ובפרשת אלטלנה. וזה נעשה בצורה מאורגנת, ע"י ראשי המחנה, וללא שום בושה. בניגוד לנתניהו, שהכותב מיחס לו אחריות עקיפה, אחריותם של מנהיגי השמאל היתה ישירה לחלוטין, והם אפילו התגאו בזה. הכותב הנכבד הנ"ל בוחר להתעלם מעובדה זו ביודעין. 2. רק ממחנה אחד יצאו מרגלים וסוכני אויב: אודי אדיב, וענונו, מנבר. שנאשים את ראשי השמאל באחריות עקיפה לכך? אני מעדיף שלא. איני מתכוון לרדת לרמה של השמאלנים ולהאשים אנשים חפים מפשע בדברים שלא עשו. 3. לאור כל המידע הנ"ל, האם מישהו מוכן להכריע מיהו הצד הצבוע והחצוף?
 

shlomikli

New member
ציטוט הכרחי לאשכול:

"לכל יהודי, שהקריאה נהירה לו, ידוע הכלל המקודש של הצדק האנושי: גם נאשם העומד בפני בית הדין, ונגדו כבר משמיע הקטיגור את נאום ההאשמה תוך כדי הבאת הוכחות על- גבי הוכחות- גם אז נשאר הנאשם, מבחינה עקרונית, זכאי גם לפני החוק וגם בעיני החברה... תמתינו לפחות לפסק הדין! ... קיים גם כלל מקודש שני של היושר האנושי: אם קורה ויחיד עובר עבירה, אין להטיל את האחריות לפשע על הציבור, שאליו הוא משתייך..." (מו"ר ז. ז´בוטינסקי, בסער, "בקרירות ובאיתנות").
 
למעלה