מי יותר גרועים?

אהוד_

New member
מי יותר גרועים?

1991 - טוטו קוטוניו וג´ידיאולה צ´ינקוואטי 2001 - נטאשה וסיורן ????????????????????????????????????????? בשבילי השנה כמה שהמנחים ב 1991 לא היו מנחים הם לפחות הצליחו להצחיק
 

איתמר2002

New member
זה די ברור..

שנטאשה וסורן יותר גרועים.אני מעז להגיד שהם היו הכי גרועים אי פעם.היו להם באיצטדיון כמעט 40 אלף צופים והם לא הצליחו אפילו פעם אחת להלהיב אותם כמו שצריך(טוב חוץ מ:"יש לנו כאן 38,000 דנים!" וגם זה קלוש).מתחרים איתם במצעד המנחים הגרועים הם כמובן הראלד ולידיה מ-92,שני מלפפונים ואולי גם האירית מ-81.אבל אני חייב לציין שבדיעבד,יגאל,סיגל ודפנה לא היו מי יודע כמה...רק סיגל,היתה איכשהו מקצוענית.לא?
 
המנחים הישראליים היו נוראיים

הם הנחו בסגנון של "נה נה בננה, אנחנו מארחים ואתם לא!"
 

טליה ג

New member
רק יגאל רביד היה גרוע

ובדיחות ה"קרש" שלו, שרק ישראלים היו אמורים להבין, היו ממש לא במקום. סיגל שחמון ודפנה דקל דווקא היו בסדר.
 

אהוד_

New member
כן.... ../images/Emo13.gif

הראלד...כן, כמו איזה רובוט (אבל סקסי), לידיה גם כן קרה כמו קרח איזה שם מצחיק יש למנחה מ 1981, נוראין די באריאן... :) כן, אני לא אהבתי את המנחים בארץ...ביננונים מינוס נו, טוב למי איכפת כבר :)
 

איליה.

New member
אהוד...

האימייל שלך חסוי ואני רוצה לכתוב לך. אתה יכול בבקשה לשלוח לי אימייל ל- [email protected] ? תודה
 

איליה.

New member
ג´יליולה היתה בסדר,

אבל טוטו ממש לא לקח את כל העניין ברצינות. גם לא אהבתי את זה שהם לא אמרו מלה באנגלית - איטלקית שפה יפה וכל הכבוד לפטריוטיזם (כל הכבוד, אני מתכוון לזה), אבל צריך גם שהתכנית תדבר אל הצופים, לא? שלא יעבירו ערוץ. ב-2001 מי שהיה ממש גרוע היה סורן - בזמן ההצבעה, כשהוא היה צריך להגיד טקסטים לא מוכנים מראש, הוא לא יכל להוציא מלה מרוב התרגשות או איך שלא תקראו לזה. ובסוף הוא חזר על המלה Congratulations איזה שש פעמים, כמה שזה היה מעצבן. ועל הטקסטים אני בכלל לא מדבר, כי זה היה אחד הדברים הטפשיים ביותר בתולדות התחרות הנפלאה הזאת, שייזכר לדורות. איליה.
 
../images/Emo11.gif אסור לחייך, הקהל יברח

אין על המנחים הכל כך מצחיקים, נפלאים, חמודים, שהלהיבו את הקהל ב92 מה אתם גנובים???????????????!!!!!!!!!! הם היו על הפנים המנחים "ה" כי גרועים, ב´ה´ הגועליה!! הם היו מנחים בסגנון: "תם טקס יום הזכרון"... איככס, השנה מאוד אהבתי את המנחים, נכון לא מקצועים, קצת (הרבה) ילדותיים אבל הם הרבה יותר טובים מהמנחים של 92 שיכלו לתפקד מצויין בתור סאדאם חוסיין!!!! תחייכו קצת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

איליה.

New member
מסתבר...

מסתבר שאפילו ברפובליקת Blondieland לא הכל מושלם כמו שאפשר היה לחשוב אחרי המנחים הנהדרים של 2000 או של Melodifestivalen-2001.
 
למעלה