מי יכול להסביר

ודבר נוסף..

אולי אני נשמע קצת אופטימי.. אבל אני באמת חי בשלום עם הסובבים אותי
..... אדגיש שוב למי שלא הבין.. חי בשלום עם הסובבים אותי.. זה מזכיר למישהו משהו???
 

חגי

New member
מה קורה דוד? אגודת מצנחי

הרחיפה קיימת ובועטת. לפחות כך אני יודע. הם עושים ליגות (יותר מאיתנו) מארגנים כנסים (יותר מאיתנו) משפצים אתרים (יותר מאיתנו) מגיעים לאסיפה שנתית (יותר מאיתנו) וזה רק על קצה הטיפ. האגודה קיימת , רק שהחוק לא מחייב צנחן רחיפה להיות חבר בה (בניגוד אלינו). בקיצור - הגישה של "הם לא קיימים" קצת מעצבנת ...אפילו אותי .
 
צר לי שאני מעצבן אותך..אנא אל תתרגז

הם עושים ליגות (יותר מאיתנו) מארגנים כנסים (יותר מאיתנו) משפצים אתרים (כבר לא כל כך), אבל לא בתור אגודה.. מה לעשות שאתה לא מעודכן. האגודה שלהם התפרקה. כרגע הם מנסים להחיות את האגודה שלהם, אבל נראה לי שיש יותר מידי מתנגדים לכך.. קרא בפורום של רוח הקודש. יש שם דיון ארוך בעניין. חגי, אל תתעצבן עלי. אני בסה"כ מעדכן מה שאני יודע מתוך מה שהם אומרים
. ובכל מקרה זה לא העיקר.. זה לא משנה את מה שאמרתי לגבי היחסים בינינו.
 

חגי

New member
לא מצאתי בלינק את הדיון

צריך להירשם שם וזה לא ממש חשוב לי. אתה בטוח בזה שלא קיימת אגודה ? נשמע לי מאד מוזר. לדעתי - לא יתכן שבמדינה נתוקנת יפעילו מצנחי רחיפה בלי שיהיו מוסדות מורשים ומבוקרים מטעם משרד התחבורה. אבל זה כבר לא מפתיע אותי - מנהל התעופה מתעלם מכל ה"בעייה" הזאת ונראה לי שזכותינו להשתמש באויר כאוות נפשינו עלולה יום אחד להסתיים אחרי ארוע מצער , כזה או אחר.
 
אתה צודק בחששותיך, וזה בדיוק מה

שטוענים אלה שבעד חידוש האגודה, אבל כמו שהזכרת קודם, החוק לא מחייב אותם, ולכן לא ממש מרגישים צורך להיות חבר באגודה. הטענה השלטת שם נגד הקמת האגודה מחדש היא שהאגודה התנהגה כמו "שריף", והחמירה בעונשים. ואכן, אף אחד לא מעוניין שיהיו עליו פקחים.. האמת, אפשר להגיד על זה "על ראש הגנב בוער.......". אם הם חוששים, כנראה שהם לא ממש צדיקים באוויר. אם לא עושים שטויות, לא נענשים...
 

עופר 175

New member
קירוב../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

שמשון ברכות ! שמי עופר,בעל תעודת גולש אויר ישראלית מסוף שנות ה-80. כיום חי וגולש בפנלנד הרחוקה מזה שנים רבות.כידוע לך פנלנד הינה ארץ רחבת ידיים ובעלת מרחב אוירי גדול,יחד עים זאת פנלנד הינה ארץ מישורית מאוד(ובעיקר בדרום הארץ בה עיקר הפעילות) דבר הגורם לצפיפות רבה באתרי הגובהה המעטים ןבשדות ההמראה בגרירה.(ועל כך תוסיף גם קייץ קצר) עיקר הפעילות היא במועדוני חברים שבהם פעילים גולשים ומרחפים בצוותא דבר המביא ל : א . עיניין משותף בקידום המועדון וכפועל יוצא קידום הענף. ב .הרמונייה חברתית בין לבין וכפועל יוצא ובעיקר, התחשבות. ג .הבנה מדויקת יותר ביכולות והמגבלות של כול ענף וכפועל יוצא מודעות. ***ספק רב אים"סט כללים מוסכם" יעזור כאן שהריי חוקים וכללים להתנהגות בזמן טיסה בין כלי טייס כבר יש. ***ספק רב אים הסברה של "קברניטים" מול פעילים תהיה ה-פתרון שהריי את זאת עשה כול מדריך ומדריך כך אני מקווה לפניי קורס הגובהה. אין לי נוסחאות פלאים ופתרונות בשרוול רק דוגמא אחת,ואת השאר אני משאיר לכם הגולשים והמרחפים בארץ. שאו ברכה עופר.
 

חגי

New member
משה - אתה טועה בגדול

הם לא עושים את עצמם לא מסתכלים......הם באמת לא מסתכלים לי היו כבר חליפות רבות כולל אחת בתבור בזמן שהיינו בערך 4 כלים באויר והחליפה היתה כ- 500 מטר מעל העמדה.... יש כאלה שפשוט לא מסתכלים ולא ידעו גם אם תעבור מטר מקצה החופה שלהם ויש כאלה שפשוט סקרנים כשגלשן מסתובב ובאים לראות מה יש שם באמצע ...
 

עופר 175

New member
הפרק ה-9 לתקנות הטייס.

במילון המונחים של רשות התעופה האזרחית,שהיא הרשות מטעם משרד התחבורה אין מינוח למיצנחי רחיפה כלל וכלל. דבר המעלה שאלות רבות כרי ביטוח במידה ו... ועוד.
 
למעלה