מי לדעתכם הוא הגיבור האמיתי בסרטים?

ChipiM

New member
כמו שאמרו ממקודם-

כולם חשובים- זה כמו שרשרת שכל אחד תלוי בשני...
 

ליסאן

New member
שלום לכולם..../images/Emo140.gif

אז ככה .. אני גם חדשה באתר (מן הסתם) וממש ממש אהבתי את הטריו' של הסרטים. למרות שסאם הוא הדמות שהתפתחה הכי הרבה במהלך הסרט, בכל זאת בסופו של דבר פרודו הוא זה שצריך לשאת בנטל של הטבעת,אבל בסרט אין מישהו שהוא הגיבור המוחלט, כי כפי שיבר רשמו כל הדמויות נשענות זו על זו ע"מ להגיע למטרה . ונכון שבלי סם פרודו לא היה מצליח להשמיד את הטבעת , אבל בלי פרודו לא היו מצליחים להוציא את הטבעת מהפלך בכלל. ובלי ארגורן הם לא היו יוצאים מברי חיים. אז ככה שפשוט אני לא יכולה להצביע על הגיבור. אבל אם תשאלו אותי הדמות הכי מקסימה היא של פיפין. סליחה שיצא לי ארוך.
 
שון אוסטין שחקן טוב מאוד

והוא אחת הדמויות שבאמת העבירה את הדמות בספר למסך באופן הכי טוב לדעתי. בכל זאת אני לא חושבת שהוא הגיבור האמיתי. זה שבסוף רק בגללו פרודו הצליח להשמיד את הטבעת זה נכון אבל אראגורן הוא לדעתי הגיבור האמיתי. אבל כמו שכבר כתבו פה, כולם בסופו של דבר תלויים בכולם.
 

shlox

New member
תנו לי להסביר משהו...

כל מי שקרא את הספרים או אפילו ראה את הסרטים מבין שבעצם העניין החשוב הוא שיבת המלך (ולפיכך ארגורן הוא דמות מפתח) ופרודו וסאם האחראים על השמדת הטבעת חשובים לעלילה באותה מידה. זה לא העניין. שאלתי, מי הדמות ש"עשתה לכם את הסרט"? מי זו שהרגשתם, ככה בלב, ש- זהו זה? שהוא התמצית? אני הרגשתי ככה כלפי הדמות של סאם שבוצעה בכשרון נהדר ע"י שון אסטין. זהו. עכשיו תגיבו לעניין... :)
 
אז כנראה שלא הבנתי מקודם

אבל אני עדיין חושבת שאראגורן הוא הגיבור האמיתי.
 

pabilin

New member
פרודו ברור!!!!!!!

איך לא תראו איזה משימה הביאו לו ולפי דעתי השני הוא שון - סאם
 

moe777

New member
גולום, גולום, גולום,

אהמ... סתם. לא הייתי מהמרת על אף דמות לבדה. מדובר בקבוצה חזקה, עניין ה"אחווה", יו נואו. לכל אחד היה קו פעילות מוגדר שתרם במידה זו או אחרת לקבוצה.
 
גם בדעתך!

איך שהוא נלחם ואיך שהוא נאמן לחבריו. כל הדבריםש צריכים שיהיו בגיבור אמיתי
 

Sandy B

New member
היי.. אני חדשה! ../images/Emo26.gif

ואני נורא שמחה שפתחו פורום כזה! אז שלום כולם! בקשר לשאלה... לפי דעתי, התשובה הברורה היא פרודו.. כי הוא אחרי הכל זה שמוטלת עליו המשימה, והוא אחד מהגורמים העיקריים להתפתחות העניינים.. אבל לדעתי אין ספק בכלל! אראגורן הוא המלך האמיתי בסרט.. תרתי משמע.. אני חושבת שחוץ מזה שהוא מדהים ביופיו (
) הוא שחקן מעולה והוא פשוט גונב את כל הפוקוס בסרט.. ואפילו בלי לנסות.. וגם גולום מדהים!!
 

פרפר15

New member
סאם גמג'י

אני הכי אובת אותו בסרט בכולם הוא הגיבור של הסרט כבר ידעתי שהוא יהיה הגיבור מהסרט השני
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifגיבור אמיתי.... הממ...../images/Emo47.gif

התלבטתי בין סאם לפרודו אבל אני חושבת שסאם לוקח מקום ראשון...
 

eliad2

New member
לדעתי אין גיבור ראשי מוחלט!

פרודו הוא הגיבור הסימלי של הסרט , זה שמבצע את המשימה העיקרית בסופו של דבר והיא להשמיד את הטבעת . אראגורן הוא הגיבור של הקרב על הארץ התיכונה ובעצם של המאבק האמיתי בין הטוב לרע . פרודו לא היה יכול להשמיד את הטבעת בלי סאם וגם בלי גולום , ואראגורן כנירא שלא יכל בלי גנדאלף שהוא היועץ החכם .
 
ה../images/Emo41.gif האמיתי של הסרט(ים)...

היא Arwen...
מופיעה בכל הסרטים, משפיעה על העלילה, אחד הדברים הכי יפים בסרט... ובניגוד למה שכולם חושבים, זה ש"עשו" לה דמות בסרטים כשבספר היא בקושי מופיעה רק עשה לסרט טוב יותר!
 

אלרוס

New member
הסבר למה זה לא נכון (הפעם מתמטיקלס)

מה היא עשתה בסרט: א. גנבה לגלורפינדל את התפקיד השולי שלו והצילה את פרודו פעם אחת (לשם השוואה, סם הציל אותו אינספור פעמים) ב. הפכה לפנטזיה המינית של אראגורן לפני שהוא התנשק עם סוס... ג. שכנעה את אבא שלה לתת לו את אנדוריל למרות שהוא היה אמור לתת לו אותה בריבנדל לפני זה... מסקנה: גם בסרט היא בטטה תופרת דגלים
 

אלרוס

New member
החלטתי לקחת את העניינים לידיים

ולעבור דמות דמות, למצוא בה פגמים וכך לגלות מיהו הגיבור האמיתי... סם- אכן הוא גיבור, מניע את העלילה והירואי אבל מצד שני הוא תומך בדמות אחרת ולא פועל בעצמו. בורומיר- מניע את העלילה, לא הירואי, מת מוקדם מדי. אלרונד- אם לא היה לו את ה"מיסטר אנדרסון" הזה על הפרצוף והוא לא היה גזען אז אולי. לגולס- כולם יודעים עד כמה אני שונא את הסופראלף... תעזבו אותי בשרט. מרי ופיפין- מניעים עלילה והירואים, אבל הם פועלי רקע. בילבו- הוא גרם לכול אבל זה לא הספר שלו... סרומן- רע, לא מתאים גנדלף- מת באמצע, מי שמקדם עלילה לא יכול להיעלם באמצע... אראגורן- אם הוא לא היה כזה חרמן וכל הזמן חושב על נשים אז אולי... פרודו-הוא יכל היה להיות מתאים, הוא בהחלט הירואי ומקדם עלילה בצורה משמעותית אבל הוא בכיין מדי. מסקנה, הגיבור האמיתי הוא גימלי, הירואי (מציל את כולם כל פעם מחדש), מצחיק, מקדם עלילה (42 אורקים!)...
 

•aniviel•

New member
חח על אראגורן.. ולא 42!

43 אורקים! לגולאס הרג 42
איך יכולת לשכוח? shame on you!
 
למעלה