מי נתן להן רשיון?????

eynav br

New member
מי נתן להן רשיון?????

הכביש הוא לא צחוק ובטח לא שאתה לוקח איתך עוד אנשים. ממש מפחיד, מרגישה כאילו חזרתי מאיזה רכבת הרים עכשיו, נסעה כמו משוגעת,החוקים הם סתם לא צריך להתייחס, נוסעים כמו שרוצים. מצפצפות, מאותתות סתם, מסנוורות. היא נסעה 140קמ"ש ועשתה תחרות מי מגיע ראשון הביתה. והכי גרוע הן חושבות שזה מצחיק. ברור לי שלא אסע איתן, לא ברור לי מי נתן להן רשיון.
 
בר ,מי שנתן לה רשיון זה הבוחן נהיגה ,ומי

ששלח אותה למבחן הוא מורה הנהיגה . אבל מורה הנהיגה לא אשם הוא רוצה להתפרנס ,ולכן הוא שלח אותה, ואת שאר החולים למבחן מוקדם מהנדרש ,ומכאן שורש הבעייה .
 

eynav br

New member
האמת שאי אפשר למנוע את זה כלכך

כי כשכל החבר'ה האלה בטסט הם נוסעים כמו ילדים טובים ואז מתחילים לסוע לבד ולעשות שטויות
 
br הבוחן בזמן הקצר שמוקצב לו ,לא יכול להבחין

בנהג מועד לפורענות ,לפעמים הבוחן נתקע עם הניבחן בפקק או מאחורי משאית זבל או בכל מני גורמים בדרך ,ולא תמיד הבוחן יכול לעלות על מהותו של הניבחן ,מה שאני טוען הוא ,שמורה הנהיגה הוא זה שצריך להבחין במהותו של תלמידו ,וכבר בזמן השיעורים לנפות את המועדים לפורענות ,כשם שלא כל אחד יכול להיות מהנדס או מורה ,כך לא כל אחד יכול להיות נהג . נושא שיעורי הנהיגה הוא בעייה כואבת מאוד .וכך קורה שמגיעים לכביש טיפוסים כפי שנזכרת .
 

אלון 58

New member
אם כך,אז ../images/Emo50.gif לך...,

קחי זאת בקלות,ואחר-כך בטח תוכלי לחזור למקומות האהובים עליך.
 

isra533

New member
כל הכבוד

שגם בתור נוסעת את לוקחת אחריות ואכפתיות במיוחד כאשר הדברים נוגעים בחיים שלך. אחד הנוסעים שלא מתיחסים אליכם הוא ענין הנוסעים ברכב שצריכים לקחת אחריות וגם להעיר לנהג במידה והנהיגה מהווה עבורם סכנה. גם במקרה שלך היה רצוי לומר לנהגת שאת מרגישה סכנה בצורת הנהיגה שלה. כמובן שבמקרה של נהג שיכור החובה שלנו לא לאפשר במידת האפשר לנהג השיכור לנהוג וכמובן האחריות שלנו תהיה עוד יותר גדולה כאשר נהיה מוכנים להצטרף לנהיגה עם נהג שיכור. מי שנתן לה את הרשיון לא רלוונטי לענין כי ברגע שנהג מקבל רשיון זו האחריות הבלעדית שלו להתנהגותו בכביש. אנחנו בתור הורים חברים או סתם נוסעים יכולים להעיר ולהאיר מהנסיון שלנו אבל אף פעם לא נוכל להיות עם הנהג בכל רגע נתון.
 

eynav br

New member
הערתי

אבל מישהו גם צריך להקשיב.. היא עשתה את כל זה בכוונה, ז"א כשאומרים לה משהו היא עושה תהפך או לא ממש מקשיבה... יהיה טוב, לא אסע איתה יותר
 
למעלה