מי צריך את המתנחלים?!?!?!?

שמאלני

New member
מי צריך את המתנחלים?!?!?!?

עיתון "מעריב",יום שלישי,תאריך: 1.1.02,שנה חדשה. אני מצטט מעיתון "מעריב" של היום,ממוסף,"היום". "מדינת ישראל מתעוררת לשנת 2002 ללא תקציב,בעיצומו של משבר כלכלי סוער. אחוזי אבטלה שוברים שיאים,בנגב בוערים הצמיגים,הנכים עושים את לילותיהם בנשרד העבודה והרווחה,ההבטחות לסטודנטים מוקפות",{וזה קשור פה גם למי שסטודנט}. ואני מצטט עוד חלק קטן. "ובתוך הכאוס החברתי כלכלי,ומול ניסיונותיו של משרד האוצר לקצץ בתקציב,נותר מגזר אחד שאיש לא מעז לגעת בו, מגזר שמכורבל עמוק בתוך חיקו החם של השלטון וזוכה להטבות ולפינוקים: תושבי יהודה ושומרון וחבל עזה". "תושבי יש"ע מקבלים מהמדינה מענקים ,פטורים והטבות שונת, המגיעים ביחד עם ההשקעות בתשתיות לסכומי עתק בני מאות מיליוני שקלים בשנה". ואני ממשיך לצצט: "חשוב לציין לנתונים הכלכלים שיבואו כאן אין קשר לוויכוח פוליטי ואפילו למצב הביטחוני". לא חשוב אם אתם קוראים להם מתנחלים או מתיישבים". העובדה היא שלמרות המאמץ לקיצוץ תקציבי הממשלה,לא מקצצת בהטבות שניתנים למתיישבי יש"ע וממשיכה להקיע מאות מיליוני שקלים לשטחים,ואגב כך פוגעת גם בתומכי ימין מובהקים". בנוסף לכך שהמתנחלים גומרים לנו נזק ביטחוני ונזק תיקשורתי,הם גם עכשיו מזיקים לנו מהבחינה הכלכלית. שכחו לציין פה שלצה"ל עולה יום אחד בשטחים מיליון ש"ח. ושלא לדבר על המכוניות הממוגנות ירי. בכלל כל הסיפור הזה עם המתנחלים עולה לנו המון כסף. גם ככה בעתיד הלא רחוק יהיה הסכם שלום,והדבר הראשון שיעשו זה יפנו התנחלויות,את כל ההתנחלויות ליתר דיוק. ואני גם לא חושב שנצטרך לחכות הרבה זמן. המתנחלים מזיקים לנו,אני גם לא מבין מה יש להם לחפש שם.
 

רפי2002

New member
דבר אחד למדתי מהימנים....

בחיים, אבל בחיים, בוויכוח שיש לך אל תצטט עיתונים.... ולא חס וחלילה כי הם טועים....אלא פשוט הימנים מרגישים "מקופחים"...ובמקום להתווכח על הנתונים, הם פשוט יגידו שהתקשורת עויינת..... אבל אם נתייחס לנושא שכתבת - לקחת לי את המילים....גם רציתי לכתוב את זה :)
 

שמאלני

New member
רפי הימנים לא יכולים לקבל עובדות...

כמה שאנחנו מנסים להראות להם את המציאות,הם לא מוכנים להקשיב. כל הזמן יש להם פנטזיות,כמו למשל טרנספר. כן כן רפי יש עדין ימנים פאנטים שאין להם דרך אז הם הולכים על הדרך המהירה והמסוכנת ביותר. הרי כל העיתונאים בעולם טועים,וכל תחנות הטלויזיה בעולם אנטישמיות,וכל העולם אנטישמים וכן רפי גם אנחנו בעיניהם אנטישמים,רק הם צודקים. מעניין אם כל העולם לא בסדר ורק הם בסדר,יש משהו דפוק בחשיבה שלהם.
 

Ergil

New member
מי צריך אותך?!?!?!?

מה יש להם לחפש שם? חיים. הם רוצים לחיות, ורחוק מאנשים כמוך.
 

שמאלני

New member
באמת,מי צריך אותך?!?!?!?

הרי אתה לא מועיל כלום אתה אפילו לא יודע את ההיסטוריה של מדינת ישראל אם אתה כותב,"מה ההבדל בין האצ"ל ללח"י". ילד אמרתי לך עד שלא תגמור כיתה א´ אין לך מה לכתוב לי בכלל.
 

byron

New member
מי????

כולנו!!!! אז כתוב בעיתון שמגזר המתנחלים מקבל העדפות? יו איזו הפתעה שממשלה ימנית בעיקרה תומכת בנציגי ההתישבות ולא כמו ממשלה שמאלנית שתומכת בעלוקות. למה אתה לא מתיחס לחוק משפחות ברוכות ילדים (שאני מקווה שאתה יודע למי זה יעלה - לנו. ולמי זה טוב - לחרדים) שלא יועבר תודות לשרון? למה אתה ושאר הירקות בשמאל מתיחסים להפגנות תושבי הנגב, כשבפועל עיקר תושבי הנגב לא נהנים מחוק זה ורק ראשי הרשויות והמנהלים העשירים הגדולים שנהנים מההטבות דוחפים את הפרולטריון (שהייתם אמורים לייצג) להפגנות שלא תורמות להם כלום? וכמה כסף שפכו השמאלנים לקיבוצים? כל המגזר החרדי וההתישבותי ביו"ש ביחד לא מגיעים לסכומים אלה. אנא ענו לי על נקודות אלו.....
 

שמאלני

New member
עלוקות?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

"יו איזו הפתעה שממשלה ימנית בעיקרה תומכת בנציגי ההתישבות ולא כמו ממשלה שמאלנית שתומכת בעלוקות"??!!?!?!?. תגיד לי אתה דפוק או מה? אתה קורא לתומכי הימין שחיים בנגב ששובתים שלא יקצצו בחוג הנגב,אתם קורא להם עלוקות?????? הרי מה אני אומר,למה שיש אבטלה,,שעושים קיצוצים אין מקומות עבודה כל שני וחמישי נסגרים מפעלים ואנשי הנגב {שהם תומכי ימין} שובתים וסוגרים את הצמתים המרכזים בנגב. למה במקום להשקיע בכל זה משקיעים מיליוני שקלים בשטחים. הרי מי צריך את המתנחלים הללו הם מזיקים לנו,צריכים להחזיר את המשוגעים הללו לארץ. המתנחלים האלה הורסים לנו את החיים. לפחות לנורמלים שחיים עדין בארץ הזאת. ללא נורמלים כמוך זה לא מזיז כי גם ככה אתם לא נורמלים. אתה רוצה שהמתנחלים ישארו שם,תגיד לי למה אתה לא גר שם? אתה העיקר שומר על התחת שלך בטוח הארץ,ללא יריות ללא פיגועים. וכותב מה שבא לך בפורום,אבל מפקיר את המתנחלים בשטחים. הרי מה אכפת לך העיקר להגיד שהשטחים בידנו. אני רוצה לראות אותך לא סתם כותב מהבית שלך פורומים מפגרים למיניהם כמו זה שכתבת. אני רוצה שתגור יחד עם המתנחלים בשטחים נראה אותך גבר. העיקר אתה כותב שהם יתקעו המתנחלים המשוגעים האלה.
 

byron

New member
ראינו...

שלכתוב אתה לא יודע, להתנסח אתה לא יודע ועכשיו גילינו שלקרוא אתה לא יודע. אני לא קראתי לתושבי הנגב עלוקות (דרך אגב הכללה יפה כל אנשי הנגב מצביעי ימין- תנסה מצביעי ימין ש"ס ושמאל זה בערך הפילוג) אני קראתי לאנשים שהמדינה נתנה להם את אדמותיה ואת המים שהיו לה כדי שיפריחו את השממה והם הופכים את יעוד הקרקע שקיבלו בחינם ומוכרים אותה. שאר ההודעה שלך לא ברור אולי כדי שתגמור יסודי ותנסה לעבוד על הניסוחים שלך? אני מכיר מספיק יפי נפש כמוך שקוראים לבית שלי שטחים. אני נמצא כאן למרות שיורים באיזור. ואני יודע שאם הדרך שאתה מציע תצליח אחרי שהערבים יקבלו את השטחים המשוחררים (מ-67´) הם יכוונו הרבה מאוד רובים לבית שלי ואז אתה תגיד שחבל על החילים שלנו ובאו נעזוב את ירושלים. וכו´ וכו´ וכולנו נחזור לאוושויץ.
 
אין גבול לצביעות

הנה כמה שאלות לכל השמאלנים המתחסדים והצבועים: 1. כמה מיליארדי דולרים נתנה המדינה לקיבוצים כדי לכסות את החובות שנגרמו כתוצאה מהניסיון להגשים את חלומותיהם של סטאלין, לנין וחבריהם? 2. כמה מיליארדי דולרים עתידים הקיבוצים לקבל כתוצאה מהכוונה לאפשר להם לבנות על קרקעותיהם נכסי נדל"ן משובחים? 3. כמה כסף היה זורם למדינה אילו היא היתה בונה על הקרקעות? 4. כמה מיליארדים בזבזה המדינה לכיסוי הפסדי "חברת העובדים" של ההסתדרות, שנגרמו בגלל התעקשות על כלכלה סוציאליסטית קורפורטיסטית נחשלת ומפגרת? 5. כמה אחוזים מהמתנחלים משרתים ביחידות קרביות יחסית לאחוז המשרתים בשאר האוכלוסיה? 6. כמה שעות יקח לטנק עיראקי לעבור את המרחק שבין קלקיליה לרחוב שינקין במידה שנפנה את ההתנחלויות ותקום שם מדינה פלשתינאית עצמאית? 7. כמה אפסים היו נדרשים לנו אילו היינו רוצים לציין את צביעותם של השמאלנים במספר?
 

שמאלני

New member
בגיניסט תגיד אתה שפוי??

תגיד לי מה זה קשור למה שכתבתי??!?!?? אתה לא קולט שלא מדובר פה בשמאל או ימין. הרי אתם בוחרי הליכוד בנגב נפגעים מהקיצוץ,ובמקום לקצץ ולפגוע בתושבי הנגב יכולים בשקט לקצץ בתקציב ההתנחלויות. איך כל דבר אתה מקשר לשמאל. לא קראת מה שציטטי מהכתבה של עיתון "מעריב"? לא חשוב הדעות לא חשוב עם אתה קורא לזה מתנחלים אם מתיישבים,לא חשוב בכלל אם אתה ימני או שמאלני. מה שקורה זה טירוף במדינה הזאת. הרי משקיעים מיליונים בהתנחלויות שגם ככה ישר שיהיה שקט ונחזור למשא ומתו השטחים הראשונים שיוחזרו אלא השטחים. מה זה יוחזרו תכלס הם כבר שולטים שם,אך הימנים הפאנטים וצה"ל יכנסו חזרה לשטחי ארץ ישראל. תשמע בגיניסט דווקא לך צריך להיות יותר חשוב ממני תושבי הנגב כי הם בוחרים שלכם לא שלנו.
 

Roobie

New member
אפילו בהנחה שיש אמת בדבריך

בקיבוצים יש עתיד, בין אם בתור ישובים סוציאליסטיים ובין אם בתור ישובים קהילתיים רגילים. מדוע? כי לעולם, לעולם הם לא יועברו למדינה אחרת, מכיוון שהם לא נמצאים בשטחים כבושים.
 
ברכותי- שברת שיא חדש

1. ברוך הבא לפורום. מקווה לראותך כאן באופן קבוע. מצטער שזאת קבלת הפנים, אבל לא השארת לי ברירה. 2. ברכותי- שברת שיא חדש בצביעות, על אף שאתה נמצא כאן בפעם הראשונה: הקיבוצים לא נמצאים בשטחים כבושים? חה-חה-חה-חה-חה. בואנה אחי, אתה גדול. יותר טוב מיצפאן. האם יש לך מושג כמה קיבוצים בנויים על חורבותיהם של כפרים ערביים שננטשו במלחמת השחרור לאחר שצה"ל כבש אותם??? מדוע יהודה ושומרון הם שטחים כבושים והכפרים האלה לא? כי אתה קבעת? 3. ובכלל- הערבים הרי דורשים את זכות השיבה לכפרים האלה, ויש עדויות שברק ובן עמי הסכימו לדבר איתם על זה. אז מאיפה אתה מסיק כל כך מהר שלקיבוצים שלך יש עתיד? 4. בוא אספר לך סוד: גם ההתנחלויות לא יועברו לעולם למדינה אחרת. כדאי שתשלים עם זה כבר עכשיו, ותחסוך לעצמך יסורים מרובים.
 

Roobie

New member
יש הבדל בין

שטחים שנכבשים במהלך מלחמת העצמאות של מדינה, ונחשבים בכל העולם לשטחים המוכרים של המדינה, לבין שטחים שנכבשו במהלך מלחמה, מוצדקת ככל שתהיה, ואשר תוצאותיה מוכרות בכל העולם כשטחים כבושים, ותוצאותיה גרמו לכך שתושבי אותם שטחים כבושים נמצאים עד היום תחת משטר כבוש. אני מודה לך על ההתנשאות, אבל זה בסדר, לא ציפיתי ממך ליותר.
 

shirdeb

New member
ל-roobie

אני חייבת לציין שהדרך מחשבה שלך מצחיקה תחשוב על מה שאתה אומר יש מדינה שנלחמת במהלך המלחמה נכבשים שטחים וכל הצדדים יודעים שזה מה שקורה במלחמה תרצה או לא תרצה הם היו צריכים לקחת את זה בחשבון(איזה שטות אמרתי ערבים -לקחת בחשבון הרי הם לא חושבים לפני שהם אומרים או עושים משהו) אז אני חושבת שבמקום לחזק ולעודד אותם אתה שייך למדינת היהודים אז אם אין לך מילה טובה ליהודים עדיף שלא תדבר בכלל! חוץ מזה לגבי הבגיניסט-ההתנשאות הוא בסך הכל הבהיר לך את העניין אם אתה מרגיש שיכולים להתנשא מעליך בעיה שלך!!!!!!
 

Roobie

New member
אני מקווה שיכולת ההתבטאות שלך לא

מייצגת את כל הימין, כי זה באמת לא לזכותם. קודם כל - יש לי המון מילים טובות למדינת היהודים, אני לא פחות ציוני ממך והמשפחה שלי נלחמה ונתנה את טובי בניה למדינה, חלקם נהרגו במסגרת תפקידם בצה"ל, בהגנה ואחד בלח"י. נכון, במהלך המלחמה נכבשים שטחים, אבל המצב היום הוא שבשטח מסויים שבו יש רוב מוחלט לפלשתינים יש משטר צבאי המדכא את חיי האוכלוסייה הפלשתינית, וזה התחיל הרבה לפני שהתחילו הפיגועים. משטר צבאי הוא אחד מצורות המשטר האפלות והחשוכות ביותר, ויש להפסיק זאת. ובקשר למה שאמרת על הערבים - שיא הגזענות.
 
אתה לא מדייק, וזה מרגיז אותי

1. אין שום משטר צבאי איפה שהפלשתינאים גרים. בהסכמי אוסלו בוטל הממשל הצבאי ברב המקומות שהפלשתינאים גרים בהם, והרשות הפלשתינאית קיבלה את האחריות במקומו. אני מבקש ממך, חדל לפרסם כאן עובדות לא נכונות. 2. גם בואדי ערא יש רב ערבי. אתה מציע להחזיר אותו לערבים? או ששוב אתה לוקה בחוסר קונסיסטנטיות משווע? 3. אם משטר צבאי הוא חשוך ואפל, למה מפא"י שלך החילה אותו על ערביי ישראל תקופה כה ארוכה? גם עובדה זו פרחה מזיכרונך? 4. גיזענות זה לקרוא לציבור שלם "צ´חצ´חים ושין גימלים". מי שמשתייך למחנה שטוען זאת לגבי מחנה אחר, אינו יכול להאשים בגיזענות אף אחד.
 

Roobie

New member
אתה מתעקש לטעות?

1. משטר צבאי זה לאו דווקא בתוך הערים, זה גם מחסומים ביציאה מהם, שיהיה לך ברור. 2. ואדי ערא שייכת חוקית למדינת ישראל, יש"ע לא. גם לפי חוקי מדינת ישראל. 3. מפא"י היא לא שלי, אני מפ"מניק. ובכל מקרה לא חייתי באותה תקופה ואני לא יכול לשפוט את זה לגמרי. אני צריך לחשוב על זה עוד. 4. אז דודו טופז, אהבל אחד, אמר שטות. זה הופך את כל מחנה השמאל לתומך של הדברים? הרי תמיד כשמישהו נותן נאום קיצוני זה מלהיב את הקהל, אפשר לחשוב שבגין לא היה דמגוג רציני, שלא לדבר על ביבי "שכחו מה זה להיות יהודים"/"הם מפחדים" נתניהו.
 
ואני מקווה שיכולת ההתבטאות של...

שמאלני לא מייצגת את המחנה שלך. אבל לעניין. צדקת בכך שמשטר צבאי הוא אחת מצורות המשטר האפלות ביותר בעולם. למעשה, כל משטר בו זכותו הבסיסית של אדם לחופש מוגבלת הוא פסול בעיני. אולם, בדמוקרטיה כמו בדמוקרטיה (שתסכים איתי שהיא צורת המשטר הכי פחות רעה) מחוייב השלטון לפגוע לפעמים בזכויות מסויימות כדי להגן על אחרות. למשל, כדי להגן על זכותך לחיות בכבוד בזקנתך (תשלומי פנסיה), המדינה כופה עליך תשלום של דמי ביטוח לאומי (פגיעה בקניינך הפרטי!). באנלוגיה כמעט מוחלטת, המדינה מוכרחה להגן על זכותך לחיים. כיצד תוכל המדינה היהודית לעשות זאת, אם לא תגביל את אלו המנסים להשמידך ולהורגך? ברור שהמשטר הצבאי אותו אתה וחבריך כה אוהבים לכנות "כיבוש" (דרך אגב, שמעתי פעם פעיל מר"צ מתאר את הכבישה הישראלית. שאלתי אותו אם ישראל זה טבח ואם הפלסטינאים הם כרוב. המבין יבין). ברגע שלא תהיה למדינה סיבה לשהות שם, היא תחדל מלעשות זאת. חבל שצרי ישראל לא ממש נותנים לנו את הסיבה לצאת.
 

Roobie

New member
אתה צודק - ולכן

צריך להפסיק עם הכיבוש ולהגיע לניתוק מהפלשתינים. שלום יביא לגבול קבע, מה שאין היום. יכול להיות שלא הבנת אותי נכון - אני לא חושב שצריך לפתוח את מעברי הגבול ולצאת מהשטחים ולהאמין שיהיה טוב. אני אפילו תומך בסגר כשיש צורך, אבל אני מעדיף את האפשרות של סיום הכיבוש.
 
למעלה