Aladdin Sane newnic
New member
מי שלא עושה - עושה ביד
פינת ביקורת סרטי הפורנו של אלאדין. והפעם הביקורת היא על – Tails´ Spin. ארה"ב 1997. סרט מושקע ואיכותי בעל גימיק ייחודי: העלילה מתרחשת בשנות החמישים בעיירה קטנה בארה"ב של אמריקה. מפיקי הסרט לא חסכו בתקציבים על מנת לשחזר את האווירה התמימה של אותם ימים: דיינר טיפוסי, שתי מכוניות סטייל 50´s (אחת אפילו נוסעת, השניה נדחפת ברגע השיא הרגשי של הסרט), אולם התעמלות (נו טוב, אותו דבר כמו היום). הסרט מוגדר כאיכותי, וההוכחה לכך היא שהזין הראשון נראה על המסך 7 דקות (!) לאחר תחילת הסרט. תקציר העלילה (וכאן המקום להתנצל שאינני זוכר את שמות הגיבורים. אני נוהג לצפות בסרטים בשעות לילה מאוחרות ושומר על עוצמת קול נמוכה על מנת שלא להעיר את הילדה. היא רגילה לראות בטלוויזיה את סקובי-דו ואת דובי-דו, לא את זובי-דו): מכונית מתנענעת בחשכת הלילה, מתוכה עולים קולות גניחה ואדים מכסים את השמשה האחורית. לאחר מספר דקות מגיחים מתוכה בלונדיני לבנבן צפוני (להלן "הרכיכה") ואיטלקי כהה גברי ומפותח חזה (להלן "טוני"). לאחר החלפת מחמאות הדדית, הם נפרדים. אך אויה, מכוניתו של טוני איננה מתניעה והוא נאלץ לבקש טרמפ מהרכיכה, אשר עסוק בסירוק אובססיבי של שערו הדליל והמגורז. בהגיעם לדיינר מצטרף הרכיכה לשולחן הצפונים בעוד שטוני מתגלה כטבח של המקום. אחראי המשמרת (אוחצ´ה היסטרית, להלן "ג´וני") נוזף בטבח על שאיחר ותובע את ליטרת הבשר שלו. לאחר סירובים סימבוליים טוני מתרצה ומספק נקניק לאוחצ´ה. לאחר סצינות מציצה חביבות (כולל הפייבוריט שלי: זיון קל בפה) עולה ג´וני על שולחן העבודה, וכאן ההפתעה הראשונה בסרט. טוני הגברי מפגין זינוק קומנדו מדהים על השולחן ותוך 10 שניות מצליח להחדיר את חור ישבנו על זרגו המתנוסס של ג´וני. טוני? פסיבי??? ג´וני? אקטיבי??? מי היה מנחש??? בעיצומו של הזיון מציצה הרכיכה למטבח, ולאחר שהיא מזהה את התחת שעולה ויורד מעל ג´וני, היא פוסעת בלב שבור אל תוך הלילה השחור. הסצנה הבאה: שיעור האבקות זוגי, שמתגלגל להיאבקות בעירום שבאופן לא צפוי ממשיכה לזיון סוער. לא משהו, אבל יש לציין לשבח את העורך שהצליח למזג שני סיקוונסים של זיון בתנוחות שונות באמצעות fade-out ו- fade in כמעט ללא שינוי הפוזיציה של הזין האקטיבי. לראות כדי להאמין. הסצנה הבאה: זיון במסיבה. שני בחורים מתמזמזים עם חברותיהן הלא נותנות, ועל מנת לבוא על סיפוקם פורשים לחצר האחורית. סטנדרטי. סצינת זיון במוסך: מכונאי גברי מפגין ביצועים אקטיביים על רקע ג´קים ופחים. מתאים למי שמנוי על "אוטו" או סתם רגיל להידפק על ידי מוסכניקים (כולנו, בעצם). חזרה לדיינר: הדיינר נסגר, הלקוח האחרון מתמהמה, המלצר מוריד את חלוקו והופה – על שולחן האוכל. לא היגייני. אמא תמיד אמרה "לא גומרים על שולחן אוכל". סצנת הסיום המרגשת (
!): טוני והרכיכה נפגשים שוב בלילה במכוניותיהם, פורשים לקרחת יער ושם מפליאים ביצועים על שמיכה. בעוד השניים מתמזמזים, מגיעה חבורת פושטקים וגונבת את מכונית הרכיכה (גונבת: דוחפת את האוטו מחוץ לטווח המצלמה. אמרתי לכם שמכונית אחת לא ממש נוסעת). טוני לא חורג ממנהגו הפסיבי ובהזדמנות הראשונה מציג לראווה את חור ישבנו, והרכיכה (הדי-קשיחה בשלב זה) אכן נכנסת. הסיום מרגש: טוני תוקף את הרכיכה שהוא עשיר ומנותק בעוד שהוא, טוני, צריך לעבוד למחייתו כטבח. כאן נכנס האפקט הסימבולי לסרט: אכן העשירים דופקים את העניים. הרכיכה מגלה שמכוניתו נגנבה, וטוני מתוודה שחבריו הם הם נוער השוליים אשר ביצע את העברה. בלב שבור לחתיכות, הרכיכה מתרחקת שוב לתוך הלילה השחור על מנת לא לחזור עוד. טוני מסתכל אחריו במבט דואב. סוף. סרט בונוס: סרט מגוכח להפליא משנות ה- 70. שווה לראות את ההתחלה ולו רק כדי ליפול מצחוק מהבחור שמדגמן תנועות אוננות על רקע אתרי טבע שונים (עצים, פסגות הרים, נחלים), עד שלבסוף הוא גומר מתחת למפל מים גועש. סיכום: סקס: 6 זיונים, אחד על אחד, מציצות וחדירות. בחורים אמריקאיים צעירים, חלקים ושריריים במידה. נקודה חיובית: מוזיקת שנות החמישים העליזות מושמעת לאורך כל הסרט, כולל במרבית קטעי הסקס נקודה שלילית: בכל סצנת זיון פחדתי שפתאום יכנס פונזי מ Happy days ויגיד "היי???" נקודה תמוהה: למה לעזאזל בשנות החמישים הומואים השתמשו בקונדום? ציון משוקלל: 3 וחצי אצבעות (מתוך 5) במדד היד של אלאדין פרסי אוסקר לעריכה ולפסקול (לא ניתן להשיג על גבי דיסק בחנויות המוסיקה הקרובות למקום מגוריכם) ביקורת הסרט מוגשת באדיבות "סקסי-שופ" (הם היו מאוד אדיבים כשהחזירו לי 5 שקל עודף מה-30 שנתתי להם). לעצלנים, מספר הסרט בקטלוג הוא 2803.
פינת ביקורת סרטי הפורנו של אלאדין. והפעם הביקורת היא על – Tails´ Spin. ארה"ב 1997. סרט מושקע ואיכותי בעל גימיק ייחודי: העלילה מתרחשת בשנות החמישים בעיירה קטנה בארה"ב של אמריקה. מפיקי הסרט לא חסכו בתקציבים על מנת לשחזר את האווירה התמימה של אותם ימים: דיינר טיפוסי, שתי מכוניות סטייל 50´s (אחת אפילו נוסעת, השניה נדחפת ברגע השיא הרגשי של הסרט), אולם התעמלות (נו טוב, אותו דבר כמו היום). הסרט מוגדר כאיכותי, וההוכחה לכך היא שהזין הראשון נראה על המסך 7 דקות (!) לאחר תחילת הסרט. תקציר העלילה (וכאן המקום להתנצל שאינני זוכר את שמות הגיבורים. אני נוהג לצפות בסרטים בשעות לילה מאוחרות ושומר על עוצמת קול נמוכה על מנת שלא להעיר את הילדה. היא רגילה לראות בטלוויזיה את סקובי-דו ואת דובי-דו, לא את זובי-דו): מכונית מתנענעת בחשכת הלילה, מתוכה עולים קולות גניחה ואדים מכסים את השמשה האחורית. לאחר מספר דקות מגיחים מתוכה בלונדיני לבנבן צפוני (להלן "הרכיכה") ואיטלקי כהה גברי ומפותח חזה (להלן "טוני"). לאחר החלפת מחמאות הדדית, הם נפרדים. אך אויה, מכוניתו של טוני איננה מתניעה והוא נאלץ לבקש טרמפ מהרכיכה, אשר עסוק בסירוק אובססיבי של שערו הדליל והמגורז. בהגיעם לדיינר מצטרף הרכיכה לשולחן הצפונים בעוד שטוני מתגלה כטבח של המקום. אחראי המשמרת (אוחצ´ה היסטרית, להלן "ג´וני") נוזף בטבח על שאיחר ותובע את ליטרת הבשר שלו. לאחר סירובים סימבוליים טוני מתרצה ומספק נקניק לאוחצ´ה. לאחר סצינות מציצה חביבות (כולל הפייבוריט שלי: זיון קל בפה) עולה ג´וני על שולחן העבודה, וכאן ההפתעה הראשונה בסרט. טוני הגברי מפגין זינוק קומנדו מדהים על השולחן ותוך 10 שניות מצליח להחדיר את חור ישבנו על זרגו המתנוסס של ג´וני. טוני? פסיבי??? ג´וני? אקטיבי??? מי היה מנחש??? בעיצומו של הזיון מציצה הרכיכה למטבח, ולאחר שהיא מזהה את התחת שעולה ויורד מעל ג´וני, היא פוסעת בלב שבור אל תוך הלילה השחור. הסצנה הבאה: שיעור האבקות זוגי, שמתגלגל להיאבקות בעירום שבאופן לא צפוי ממשיכה לזיון סוער. לא משהו, אבל יש לציין לשבח את העורך שהצליח למזג שני סיקוונסים של זיון בתנוחות שונות באמצעות fade-out ו- fade in כמעט ללא שינוי הפוזיציה של הזין האקטיבי. לראות כדי להאמין. הסצנה הבאה: זיון במסיבה. שני בחורים מתמזמזים עם חברותיהן הלא נותנות, ועל מנת לבוא על סיפוקם פורשים לחצר האחורית. סטנדרטי. סצינת זיון במוסך: מכונאי גברי מפגין ביצועים אקטיביים על רקע ג´קים ופחים. מתאים למי שמנוי על "אוטו" או סתם רגיל להידפק על ידי מוסכניקים (כולנו, בעצם). חזרה לדיינר: הדיינר נסגר, הלקוח האחרון מתמהמה, המלצר מוריד את חלוקו והופה – על שולחן האוכל. לא היגייני. אמא תמיד אמרה "לא גומרים על שולחן אוכל". סצנת הסיום המרגשת (