מי תומך בעיברית לג´ורנדה ?

mihablum

New member
מי תומך בעיברית לג´ורנדה ?

כאמור רכשתי אותו לפני כשבועיים - נאמר לי בהנדי שPDAC תומכים. מי שמתקשר לשם שומע מיד (כשעונים) שהם פותחים בIPAQ שלום או משהו כזה (ברוכים הבאים לשירות של IPAQ). שאלתי שאלה והפנו אותי לHP. התקשרתי לHP (שאין להם קשר לעיברית בעצם) והפנו אותי לאתר WINCE שזה PDAC. אתם זוכרים אלה שלא עונים לג´ורנדה !! די מביך הקטע הזה... אגב מאוד יפה באתר WINCE - במסך הפתיחה - אין הורדות עד יום רביעי - אני יכול להעיד שכבר עברו נדמה לי 5 או 6 ימי רביעי מאז שאני רואה את ההודעה הזו. וכדאי שיעשו הגהה לאתר (ועיצוב) סה"כ מדובר בחברת תוכנה HI-TECH !! חוץ מזה - משהו יודע איך אני יכול לדעת איזה גרזה של עיברית יש לי (צרובה
 
צור קשר עם האנדי, שאל אותם מה לעשות

אני בטוח שיעזרו לך בנושא לגבי תמיכה בעברית, PDAC אמנם כותבים שהם תומכים רק ב-IPAQ COMPAQ אבל השאלות הן אותן שאלות, כך שזה לא משנה.
 

mihablum

New member
שאלתי אותם

זאת היתה אחת השאלות כאשר רכשתי את המכשיר (בגלל שבמענה האוטומטי שלהם לפני הרכישה שלי - שמעתיח שהם אומרים תמיכה לIPAQ) בהנדי אמרו לי "PDAC כמובן - הם התומכים. בשבוע שעבר כאשר התקשרתי - כאמור אמרו לי שהם מטפלים רק בIPAQ (ואני כביכול קניתי את העיברית שלהם - עם תעודה והכל). בהנדי ענו לי להתקשר לאיש שרות שלהם שעונה לשאלות כדי שיוכל לעזור לי. זה יכול להוות פתרון מסוים אך לא מקובל כמובן שPDAC לא יתנו שרות. זה כמובן גם נכון לגבי הCASIO והשאר.
 
למעלה