מכון רפואי שנסגר לאחר גביית הכסף וללא טיפולים
שלום, אולי מישהו יוכל לעזור לי או להפנות אותי לאנשים הנכונים לפני מספר חודשים התחלתי טיפולים להסרת שיער בלייזר בחברה שנקראת "היירופיל", שהתיימרה להיות חברה בת/פלג של חברת נאטורפיל עלות הטיפול הייתה 9,900 ש"ח, ויותר ממחצית התשלום כבר הועברה לחברה. עד כה ביצעתי רק 3 טיפולים (מתוך כ-40 סה"כ) ובדרך לטיפול הרביעי הגעתי לסניף החברה בר"ג, רק כדי למצוא לההפתעתי שלט על הדלת שאומר "לקהל לקוחותינו, הסניף נסגר באופן פתאומי. לפרטים נא ליצור קשר עם.." וכאן הגיעו פרטים של המנהלת לכאורה. מובן שבמספר שנתנו לא היה מענה עד עכשיו. אין מענה גם באף מספר טלפון אחר של החברה, ולאחר בירור מסתבר כי גם שני הסניפים האחרים נסגרו, ואף אתר של החברה הוסר מן הרשת. חשוב לי לציין כי הדבר נעשה ללא הודע מקדימה לאף אחד מהלקוחות, שכן כשהגעתי למקום היו עוד כמה אנשים שניסו ליצור קשר לשווא. ביום חמישי האחרון (20.9) התקשרו אלי מהמקום כדי לוודא שאני מגיע לתור שנקבע לי, ואף ביום ראשון (23.9) יום התור, עוד ראיתי בבוקר את אחת ההרופאות המטפלות במקום וזו לא אמרה מילה. עד כה פניתי לצוות התחקירנים של כלבוטק שאמרו כי אין מה לעשות בנידון, בנוגע לחברה שפשטה את הרגל. מה ניתן לעשות? החברה כבר גבתה ממני כ-5900 ש"ח, ובאופן עקרוני לא נתנה דבר חזרה ונעלמה. חשוב לציין שהיחס של המנהל של הסניף היה מוזר במהלך הטיפולים כאשר נוכחתי במקום. תמיד הסתובב לחוץ. כשהחלטתי לפתוח תיק טיפולים הוא לחץ מאוד כדי לקבל את מלוא התשלום כמה שיותר מהר ואף חייב את כרטיס האשראי ב-7 תשלומים מקבילים כדי למצות את מסגרת האשראי שלי כמה שאפשר. לחברה הגעתי דרך חבר מהעבודה שעבר אצלם טיפולים במשך קרוב ל-3 שנים, ופתאום הם נעלמו בין לילה ללא כל הודעה. למי עלי לפנות ואילו אמצעים אפשר לנצל כדי לקבל את הכסף שנגזל ממני, חזרה? בתודה מראש, רונן
שלום, אולי מישהו יוכל לעזור לי או להפנות אותי לאנשים הנכונים לפני מספר חודשים התחלתי טיפולים להסרת שיער בלייזר בחברה שנקראת "היירופיל", שהתיימרה להיות חברה בת/פלג של חברת נאטורפיל עלות הטיפול הייתה 9,900 ש"ח, ויותר ממחצית התשלום כבר הועברה לחברה. עד כה ביצעתי רק 3 טיפולים (מתוך כ-40 סה"כ) ובדרך לטיפול הרביעי הגעתי לסניף החברה בר"ג, רק כדי למצוא לההפתעתי שלט על הדלת שאומר "לקהל לקוחותינו, הסניף נסגר באופן פתאומי. לפרטים נא ליצור קשר עם.." וכאן הגיעו פרטים של המנהלת לכאורה. מובן שבמספר שנתנו לא היה מענה עד עכשיו. אין מענה גם באף מספר טלפון אחר של החברה, ולאחר בירור מסתבר כי גם שני הסניפים האחרים נסגרו, ואף אתר של החברה הוסר מן הרשת. חשוב לי לציין כי הדבר נעשה ללא הודע מקדימה לאף אחד מהלקוחות, שכן כשהגעתי למקום היו עוד כמה אנשים שניסו ליצור קשר לשווא. ביום חמישי האחרון (20.9) התקשרו אלי מהמקום כדי לוודא שאני מגיע לתור שנקבע לי, ואף ביום ראשון (23.9) יום התור, עוד ראיתי בבוקר את אחת ההרופאות המטפלות במקום וזו לא אמרה מילה. עד כה פניתי לצוות התחקירנים של כלבוטק שאמרו כי אין מה לעשות בנידון, בנוגע לחברה שפשטה את הרגל. מה ניתן לעשות? החברה כבר גבתה ממני כ-5900 ש"ח, ובאופן עקרוני לא נתנה דבר חזרה ונעלמה. חשוב לציין שהיחס של המנהל של הסניף היה מוזר במהלך הטיפולים כאשר נוכחתי במקום. תמיד הסתובב לחוץ. כשהחלטתי לפתוח תיק טיפולים הוא לחץ מאוד כדי לקבל את מלוא התשלום כמה שיותר מהר ואף חייב את כרטיס האשראי ב-7 תשלומים מקבילים כדי למצות את מסגרת האשראי שלי כמה שאפשר. לחברה הגעתי דרך חבר מהעבודה שעבר אצלם טיפולים במשך קרוב ל-3 שנים, ופתאום הם נעלמו בין לילה ללא כל הודעה. למי עלי לפנות ואילו אמצעים אפשר לנצל כדי לקבל את הכסף שנגזל ממני, חזרה? בתודה מראש, רונן