מכורה או לא? לשיפוטכם

lee_1

New member
מכורה או לא? לשיפוטכם

כן- אני מודה- אני מכורה!!! אני רק בת 15 אבל מכורה... אני ליד המחשב בסביבות ה8 שעות ביום-מחוברת לאינטרנט. לפעמים אני לא יוצאת עם חברים בגלל זה וממש לא משקיעה בלימודים אני גם משקרת להורים שלי לגביי זה. לפניי חודשיים בערך הייתי מחוברת 7 שעות לאינטרנט יום לפניי מבחן- אבא שלי כעס שאני לא לומדת ואמר לי שאם אני יקבל מתחת ל80 במבחן הזה אני לא נכנסת יותר לאיי סי קיו- שכחתי לציין שאני לא מכורה לאינטרנט אני מכורה לאיי סי קיו.... קיבלתי 43 במבחן הזה- וזה לא שאני ילדה מפגרת כי אני ממש לא- פעם הייתי ילדה של 9-10 עכשיו יש לי הכל 8 בקושי 9. עקרונית אסור לי להיכנס עכשיו לאיי סי קיו כי עדיין לא פג העונש אבל אני מחוברת אליו חופשי כשאבא שלי לא כאן...ולפעמים גם משקרת לו. זהו- מה אתם חושבים- מכורה או לא?
 

lee_1

New member
שותפה לפשע

את גם שעות על גביי שעות באיי סי קיו????? בת כמה את?
 

ספירו^ש

New member
שותפתי..

כשאמרתי שאני בדיוק כמוך.. התכוונתי גם לגיל.. כן כן.. גם אני בת 15.. :) חחחח ספירו`ש
 

lee_1

New member
עוד מישהו בדיוק כמוני- איזה כיף

היי... אני שמחה לדעת שאני לא היחידה... ודרך אגב אני לא מכורה לאינטרנט אני מכורה לאיי סי קיו... אני ישמח לדעת אם יש לך איי סי קיו ואם כן כמובן מה המספר שלו :) ביי
 

ספירו^ש

New member
בטח בטח בטח...

בטח שיש! רק לא פה.. :) בואי צרי איתי קשר במייל ונחליף מספרים.. נארגן לנו קבוצת תמיכה קטנה... חחחחח :cool:
 

e-magine

New member
התמכרות לאי סי קיו מסנג`ר אודיגו

ודומיהם, צ`אטים, היא אחד מסוגי ההתמכרות לאינטרנט. אחד הנפוצים.
 

e-magine

New member
לכל המפרסמים מספרי ICQ !!!!

מחקתי כאן כמה הודעות. אני שמח שאתם נהנים ומכירים אנשים חדשים. יחד עם זאת, הפורום הזה איננו פורום היכרויות.יש מלא כאלה כאן בתפוז. אני לא מתכוון להפוך את הפורום הזה ללוח מודעות של מבספרי ICQ. כמו כן היה מקרה של מישהו שפירסם מספר של מישהו אחר. לא מתקבל על הדעת!!! תכבדו את פרטיותם של האחרים!
 

e-magine

New member
LEE וכולם, בדיקה עצמית של התמכרו

הנה בדיקה עצמית באנגלית. כל אחד יכול לבדוק את עצמו ונדבר אחרי שיהיו לכם תוצאות.
 

lee_1

New member
עשיתי את זה כבר....

לפני כמה שבועות ויצא לי שאני מאוד מכורה אבל אני לא זוכרת כמה בדיוק
 

עמרי 24

New member
בתור ילד זה באמת קצת קשה

אבל בתור מבוגר (וזה,מה לעשות - אני) זה כבר יותר קל... אני עובד באינטרנט,מגיע הבייתה ונכנס לאינטרנט,הולך לישון ו...טוב פה זה כבר נעצר... צריך רק לעבור את הגיל הזה וזהו...אח``כ זה כבר לא מזיק...
 

e-magine

New member
עמרי אצלי זה כן מזיק.

אני חושב שדווקא בני הנוער יכולים להתמודד עם זה, במובן זה שהם יכולים לללכת לכיוון של תעסוקה עתידית באינטרנט. אני עו``ד מזה כ - 15 שנה, וההתמכרות לגלישה פגעה ופוגעת מאד קשה בעבודה שלי. היות ואני מה שנקרא אצלנו עצמאי, כלומר לא כפוף למשמעת של איזה בוס, אם אתה רוצה, אני לכורה אדון לעצמי, או לפחות לזמן שלי, אני מרבה לגלוש במקום לעבוד. יש לזה השפעה מאד חמורה על העבודה שלי, במילים אחרות, אין תפוקה בעבודה.
 

סרפד

New member
זהו שתלוי

עד כמה אתה מבוסס בעיסוק אחר וכמה אנשים תלויים בך. לאדם כמוך זה הרבה יותר חמור מאשר לילד. ואילו אני עוברת לאחרונה ``הסבה`` באופי ההתמכרות - עברתי לפורומים, כך נראה, ובזה אין עבודה, ולהתמכרות נוספת מחוץ לרשת. כלומר, הרעיון לעבוד ברשת נראה היום פחות ממשי ומצבי כנראה יתקרב יותר לשלך. בקיצור, נראה שאני אזדקק לפורום הזה.
 

e-magine

New member
אני בכל זאת אופטימי

א. העולם מסתובב כל הזמן לאותו כיוון. האינטרנט הוא כאן והוא לא יעלם. הוא חודר כל הזמן לתחומים חדשים והוא מעמיק את השפעתו. ב. צריך ואפשר לנצל את האינטרנט למתרות חיוביות. ג. לגבי היכולת שלך לעבוד היום בבניית אתרים ותכנות, אני כמובן לא יכול לשפוט. לעניות דעתי את יכולה לעבוד בתחום התוכן. ואל תגידי לי שאין לך תעודות וכו`.
 

סרפד

New member
אני פסימית :-(

בזמן האחרון אני ממש לא עושה כלום, רק מסתובבת בפורומים ומקשיבה לשירים (התמכרות ב`). ואני ממש לא יכולה להרשות לעצמי. מה אתה עושה כדי לאלץ את עצמך להתנתק ולעבוד? תוכן... חה... התחלתי לכתוב פזמונים למזרחית... מה יהיה הסוף תגיד לי.
 

e-magine

New member
סרפד רק לפני שבועיים חשבתי

שאת לא מכורה, שאצלך זה באמת רק עניין של סגנון חיים. לגבי התוכן, נו טוף, מה אני יכול לעשות, עניין של דימוי עצמי.
 

סרפד

New member
לאאא....

התכוונתי בעניין התוכן שהתמכרות ב` גם תופסת שוונג... וזה היה מתי? לפני יומיים? מאז חלו התפתחויות נוספות... לגבי האינטרנט - אני חושבת שלפני שבועיים באמת לא הייתי מכורה, למרות הכל. עכשיו? כנראה שהתמכרתי קלות אבל אז באה התנופה של התמכרות ב` וגדעה את התמכרותי הקלה באבה, מסכנה, קצרים היו חייה.
 
מחפשת קבוצת גמילה! 8-(

אני מכורה מכורה כבדה אני מודה! ואני מחפשת ברצינות קבוצת גמילה/תמיכה כי לי זה כן מפריע!!! לפעמים אני נכנסת לנט בגלל שאני מרגישה שאני חייבת ולא בגלל שמעניין לי שם..בקיצור מצבי חרבנה אשמח לקבל תגובות 8-(
 

e-magine

New member
כרובית ברוכה הבאה

לדעתי את במקום הנכון. אני חושב שאני יודע מה את מרגישה, כשאת אומרת שאת צריכה את האינטרנט. העניין הוא ככה: לפי מיטב ידיעתי, אין היום קבוצת גמילה/תמיכה בארץ. בארה``ב יש קבוצות רבות. אני אישית איכשהוא, לא מתחבר לאנגלית שלהם. אני חיפשתי קבוצות תמיכה, גם בחיפושים במנועי חיפוש וגם בפורומים. שאלתי מומחים ופסיכולוגים. מה שהסתבר לי שעד היום הוקמו שתי קבוצות, שלא פעלו או נסגרו. בעקבות ההתמכרות שלי, החלטתי לעשות את מה שאני עושה כאן. אני מבהיר, אני לא פסיחולוג ואין לי הכשרה מקצועית בגמילה או בתמיכה. יש כאלה שצריכים ממש טיפול מקצועי. בדיוק כמו שאנשים פונים לטיפול גמילה מסיגריות, למשל. מה שברור הוא כי: 1. הבעיה היא בעיה אמיתית 2. מי שבאמת מכור, יודע, יש סימנים של תלות נפשית ופיזית. 3. ההתמכרות הזאת יכולה להפריע למהלך החיים הנורמליים ולחיי המשפחה.היא יכולה להרוס. צריך להתמודד עם הבעיה לפני שיהיה מאוחר מידי לכל אחד. 4. הצעד הראשון הוא להכיר בבעיה, להודות בה. 5. הרעיון שלי הוא כי אנשים שסובלים מהבעיה הזאת, רוצים ויכולים לדבר עליה ולפתח את המודעות כצעד ראשון. 6. רוב המכורים לא רוצים להפסיק לגלוש, אלה למתן את הגלישה. 7. כמו שאדם אם עודף משקל רוצה למתן את האכילה ולשלוט בה, אנו רוצים למתן את הגלישה שלנו, לא להתנתק. 8. אנחנו מכירים בכך שצריכים את האינטרנט כמושצריכים אוכל. 9. אין טעם לנתק את המודם, כי אז גם נסבול וגם יש סיכוי סביר שנפתח התמכרות אחרת. יש סיכוי שלהתמכרות שלנו יש סיבה שבכלל לא קשורה באינטרנט. 10. אנחנו לא מצפים לניסים ולא לפיתרון הבעיה באופן מיידי. אני שמח שבאת. אני אשמח גם אם תעשי את המבחן כדי שתדעי כמה את מכורה, ואם תספרי לנו איזה סוג גולשת את. צירפתי לך פה לינק של המבחן.
 
למעלה