מכירות באמזון - מתסכל!!!
התחלתי למכור שם לפני כשנה.
היה לי מוצר טוב והייתי ייחודי בו.
מכרתי כמה עשרות ממנו, ושמרתי על מדדים מושלמים - משלוח בזמן, מענה בזמן, אחוז עיסקאות מושלמות.
ואז התחלתי למכור גם מוצרים נוספים ופתחתי חשבון פרו.
בבת אחת עלו לי המכירות והרגשתי 'על הגל'.
ואז, אחרי שבוע עם המון מכירות (במושגים של מוכר די חדש), פתאום, בבת אחת, פסקו המכירות לגמרי.
נכנסתי למדדי המכירות שלי, ופתאו ראיתי את הסיבה - 3 עסקאות הוגדרו כלא מושלמות:
1. קונה שינה את דעתו רגע לפני ששלחתי וביקש לבטל - כנראה שלא עשיתי זאת בפרוצדורה הנכונה - אמזון מסרבים לשנות את זה במדד - העסקה זכתה ל-0%.
2. מכירה עם משלוח EMS, אחרי שהגיעה לקונה התראה ראשונה של החבילה ביקש לשנות כתובת. USPS לא מאפשרים זאת, והוא ביקש שאשלח שוב. העסקה זכתה ל-50%.
3. שלחתי מוצר ושכחתי להוסיף מוצר מתנה שאמור היה להתווסף, דיברתי עם הקונה ושלחתי את המוצר הנוסף (טוב יותר ממה שהיה אמור להיות). הקונה הביע הערכה לשרות, אך באמזון העיסקה זכתה לציון - 67%.
משלושת הדפקטים רק השלישי מוצדק, וגם הוא יסתיים בלקוח מרוצה.
התוצאה, מ-4 עסקאות בשבוע ירדתי בשבועיים האחרונים ל-0.
העלתי מוצרי פידבק במחיר הפסד, אבל גם זה לא עובד, אף קנייה לא נרשמה.
יש למישהו עצה או רעיון?
מרגיש מאוד מתוסכל.