מכירות באמזון - מתסכל!!!

stopbiddingme

New member
יותר פשוט ממה שחשבת

בתור התחלה תפתח חשבון בפיוניר כדי שתוכל לקבל כספים מאמזון (באמזון, בשונה מאיביי, הלקוח משלם לאמזון שמעביר למוכר את חלקו - הסכום כולו פחות העמלות של אמזון):
http://www.payoneer.com

אחרי שפיוניר שלחו לך במייל את פרטי חשבון הבנק האמריקני שמקושר לכרטיס שלך (עוד לפני שקיבלת את הכרטיס בדואר), תפתח חשבון מוכר באמזון:
http://services.amazon.com/content/sell-on-amazon.htm?ld=SCSOAStriplogin

תתחיל מזה, תוך כדי תנועה תשאל שאלות ותחפש מידע בגוגל.
 

myselfmei

New member
מכירות באמזון - מתסכל!!!

התחלתי למכור שם לפני כשנה.
היה לי מוצר טוב והייתי ייחודי בו.
מכרתי כמה עשרות ממנו, ושמרתי על מדדים מושלמים - משלוח בזמן, מענה בזמן, אחוז עיסקאות מושלמות.
ואז התחלתי למכור גם מוצרים נוספים ופתחתי חשבון פרו.
בבת אחת עלו לי המכירות והרגשתי 'על הגל'.
ואז, אחרי שבוע עם המון מכירות (במושגים של מוכר די חדש), פתאום, בבת אחת, פסקו המכירות לגמרי.
נכנסתי למדדי המכירות שלי, ופתאו ראיתי את הסיבה - 3 עסקאות הוגדרו כלא מושלמות:
1. קונה שינה את דעתו רגע לפני ששלחתי וביקש לבטל - כנראה שלא עשיתי זאת בפרוצדורה הנכונה - אמזון מסרבים לשנות את זה במדד - העסקה זכתה ל-0%.
2. מכירה עם משלוח EMS, אחרי שהגיעה לקונה התראה ראשונה של החבילה ביקש לשנות כתובת. USPS לא מאפשרים זאת, והוא ביקש שאשלח שוב. העסקה זכתה ל-50%.
3. שלחתי מוצר ושכחתי להוסיף מוצר מתנה שאמור היה להתווסף, דיברתי עם הקונה ושלחתי את המוצר הנוסף (טוב יותר ממה שהיה אמור להיות). הקונה הביע הערכה לשרות, אך באמזון העיסקה זכתה לציון - 67%.
משלושת הדפקטים רק השלישי מוצדק, וגם הוא יסתיים בלקוח מרוצה.
התוצאה, מ-4 עסקאות בשבוע ירדתי בשבועיים האחרונים ל-0.
העלתי מוצרי פידבק במחיר הפסד, אבל גם זה לא עובד, אף קנייה לא נרשמה.

יש למישהו עצה או רעיון?
מרגיש מאוד מתוסכל.
 

myselfmei

New member
למה?

מוצרים שנשלחים דרך FBA מקודמים יותר מאחרים?
מה היתרון של זה?
תודה על העזרה!
 
תלוי

אם אתה מוכר מוצר של יצרן מוכר ויש אחרים שמתחרים איתך או לא.
לקוחות יעדיפו באופן גורף מוצר שנשלח ישירות ע"י אמאזון ויש אחריות ותמיכה של אמאזון על פני מוכר עצמאי.
חוץ מזה שזמני המשלוח מתקצרים פלאים, מבחינת הלקוחות זה כמובן עדיף כי עכשיו במקום 3-5 שבועות זמן משוער הם יראו בין יום לשבוע, תלוי איזה משלוח יבחרו.

השאלה היא נתח הרווחים שלך וגודל ומשקל המוצרים. דברים גדולים כמובן שלא משתלם במיוחד.
אצלי למשל האריזות קטנות יחסית, יוצא שהעלות של FBA היא בערך 2.5$ למוצר בנוסף לעמלות הרגילות, זה בהחלט שווה לי כי זה מגביר את המכירות ואני כבר לא צריך לדאוג שבחגים לחבילה יכול לקחת מעל חודש להגיע ליעדה, ולהתחיל להתמודד עם חבילות חוזרות וכדומה.
 

myselfmei

New member
הבעיה שלי כרגע

היא שהמוצרים שלי דנידין - רואה ואינו נראה...
יש לי מוצרים במחיר הכי זול.
הוספתי דיסקים של מוזיקה במחיר אפסי,
ועדיין, שום דבר לא מוכר. כאילו אני לא מופיע בחיפוש.
האם זה ישתנה ב-FBA?
האם שם אני אופיע?

ושוב תודה על העזרה שלך, באמת!
 

dobo

New member
אני איתך באותה הבעיה

הקוננים של אמזון פשוט בלתי נסבלים.
חסרי סבלנות ויהירים.
כל דבר כמעט עובר דרך קייס כזה או אחר באמזון, והתקשורת הישירה לקויה.
אמזון מצידם גורמים הרבה קשיים גם ככה.
מתיש.

אני שוקל להוריד את כל מלאי המוצרים ל-0 בתקופה הזו של החגים, רק כי זה עלול לרסק לי את החשבון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"הקונים של אמזון"? אין דבר כזה... קונים באמזון מכל העולם

אתה יכול להתלונן על הנהלים באמזון, אבל הקונים הם אותם לקוחות מכל העולם, כולל רוב גולשי הפורום הזה, אני מניחה. זו סתם הכללה צורמת ומיותרת.
 

ronengeles

New member
אני דווקא מבין אותו

כשאת קונה באתר סיני, יש לך דרישות וציפיות מסויימות. כשאת קונה באמזון, יש לך דרישות וציפיות אחרות.
מה שיתקבל בהבנה וסלחנות כשמדובר באתר סיני, לא יעבור בשתיקה כשמדובר באמזון.
הדרישות והציפיות הגבוהות יכולות בהחלט להפוך את הקונים באמזון לקהל יותר קשה, וכנראה לזה הוא מתכוון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך זה לא קשור ללקוחות אלא לסטנדרטים של האתר

הרי אם אני קונה באתר סיני וגם באמזון, אני עדיין אותה לקוחה, לא הפכתי להיות אדם אחר... והסטנדרטים שלי לא משתנים! אני עדיין דורשת אותו הדבר, רק מבינה בצער שזה כנראה יעלה לי במאמצים גדולים יותר ותוך רצון לדפוק את הראש בקיר...
לכן אני גם לא קונה בד"כ מאתרים סיניים, ואם כן, דברים זולים ופשוטים.
&nbsp
לאמזון יש סטנדרטים גבוהים לשירות, אבל לא רק לה; אני מכירה סטנדרטים כאלה גם בחנויות אחרות. שירות מצוין ואדיב, לא רבים איתך על החזרות מוצרים... לעומת זאת באיביי זה תלוי על מי נפלת, ויש הרבה חובבנים. לכן, כפי שכתבתי כאן למישהו ממש אתמול, אני סומכת על אמזון הרבה יותר מעל איביי. מעולם לא הייתה לי בעיה באמזון שלא נפתרה בסופו של דבר לשביעות רצוני המלאה. באיביי לעומת זאת לפעמים מרגישים שמדברים עם הקיר... ועד לאחרונה דרשו מהקונים לשלם מכיסם על שליחת מוצר בחזרה גם אם מדובר בטעות של המוכר(!) דרישה שבעיניי היא חצופה ובלתי נתפסת, ממש תת-סטנדרט... שלא לדבר על כך שבאתרים רבים (לא רק אמזון, קרה לי באחרים) אם הם טעו הם בכלל לא דורשים את המוצר חזרה אלא מתנצלים ושולחים מחדש או מזכים. בלי ויכוחים, בלי להוציא את המיץ, בלי לעשות לך רגשי איזה לקוח רע אתה.
&nbsp
אין ספק, אמזון מחזיקה את המוכרים שלה קצר וזה לא קל למוכרים, אבל מטרתה שיהיה קל לקונים. לפי תיאוריו של פותח השרשור נשמע שלפעמים יש שם בעיה באופן חישוב המדדים גם כשהמוכר היה בסדר, אבל זה כבר לא תלוי בקונים.
 

myselfmei

New member
הציפיות גבוהות והשרות צריך להיות בהתאם, אבל...

הנהלים של אמזון לא הגיוניים בעייני (אם אני מבין אותם נכון) והגמישות שלהם היא פחות משל בלוק איטונג.
 

dobo

New member
99% מהקונים הם מארה"ב

99% מכל הקניות שבוצעו בחשבון אמזון שלי היו של לקוחות מארה"ב.
גם באיביי מירב הקונים אצלי הם מארה"ב, אבל לא באחוזים כאלו.

אותם לקוחות או לא אותם לקוחות, בשורה התחתונה- מתנהגים אחרת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז תגיד אמריקנים. זה נכון, יש להם סטנדרטים גבוהים לשירות.

 

dobo

New member
ועדיין יש הבדל בין האמריקאים באמזון לבין אלו של איביי

בחייאת אל תיכנסי עכשיו לסמנטיקה.
מוכרים הפעילים הן באיביי והן באמזון (זירת ארה"ב) מרגישים בהבדל ההתנהגותי של הקונים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כי איביי מציבה סטנדרטים נמוכים יותר וגם הסינים וכו'

וזו לא סמנטיקה. יש הבדל בין לדבר על לקוחות באופן כללי לבין אמריקנים. אמזון היא חנות ענקית וקונים ממנה מילולית מכל העולם. יש הבדל בין מה שכתבת בהתחלה לבין ההסבר שהוספת עכשיו.
 
למי שמוכר זה פשוט ברור שאחוז גבוה הם אמריקאים

מאמין שלרובנו רוב הלקוחות הם אמריקאים ברוב הזירות שמוכרים בהם, אולי בד"כ זה 80-85%.
ואכן למי שמוכר באמאזון.קום אז 99% מהלקוחות הם מארה"ב.

לי דווקא לא היו דרישות מוגזמות מלקוחות או תלונות רציניות באמאזון, בד"כ רק שאלות של איפה החבילה שלי אחרי חודש.
בכלל דווקא פחות שומע מלקוחות באמאזון, כל הקטע של ההודעות שם קצת דפוק גם הקטע שלא מקבלים את המייל הישיר של הקונה וחייבים לתקשר דרכם.
באיביי הלקוחות דווקא יותר מציקים לי.. וגם לא קונים. באמאזון קונים יפה מאוד..
ועכשיו עם FBA בכלל אין מה להתלונן..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה נכון אבל לא הנקודה... וגם באיביי לא חסרים לקוחות אמריקנים

 

edenmailog

New member
שילוח מהיר

היי, אני עובדת בחברת מיילוג אנחנו מתמחים ביצוא ישיר לארה"ב עם זמני הגעה מהירים מהרגיל וכמובן מעקב מסודר לכל חבילה ! אם בא לך לשמוע עוד פרטים אתה מוזמן להתקשר אלינו ל0723387200 ואשמח לתת לך יותר מידע :] שבוע טוב,
עדן.
 

stopbiddingme

New member
הבעיה העיקרית שלנו כמוכרים באמזון

היא שלא מצויין בצורה ברורה שאנחנו שולחים מישראל, בטם ובטח במוצרים שזכית עבורם ב-BUY BOX. באיביי, לעומת זאת, זה שקוף לחלוטין והקונה מבין שאם הוא מזמין מישראל ההזמנה זה לא תגיעה באותה מהירות כמו הזמנה שהוא מבצע בתוך ארה"ב. ועל-כן הרבה קונים משאירים פידבקים שליילים שקשורים לזמן המשלוח...
מצד שני - תפסת מוצר טוב באמזון תמכור יותר (בסדרי גודל!) מאשר אותו המוצר באיביי.
אז שכל אחד יעשה את השיקולים שלו, בעיניי עם כל המגבלות והקשיים אמזון היא (לפחות כרגע) הזירה הריווחית ביותר. מה שבטוח שצריך לדעת להתאושש מנפילה של חשבון ולהקים חשבון חדש בזמן קצר יחסית (אשמח לעזור אם מישהו צריך עזרה, לצערי לא מזמן עברתי את התהליך הזה לצערי).
 
למעלה